bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen Claudius en de rest. Spirit en Fonny reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Het wordt een heerlijk zonnig weekend.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers heerlijk he dit weer, ik bloei langzaam weer op
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen allen! Dagpact Claudius Maja @lady jane: durf je een dagje strand al aan? In bijv een beschutte duinpan? @Maia %s om %s bewerkt door Maja lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact Claudius Maja Yana Ik ben in de buurt van Madrid en het is vreselijk weer. Nou ja, in het oosten van Spanje op een plek waar we ook wel gestaan hebben, zijn mensen met campers en al weggedreven. Het is altijd maar net met wie je jezelf vergelijkt. Geniet er lekker van mensen! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s morgen wel @Maja, over vanmiddag twijfel ik nog.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goedemorgen allemaal, Gisterenmiddag in het winkeltje gewerkt. Vanmiddag eters dus moet straks flink boodschappen inslaan Nog even langs bij dochter, die druk bezig is nieuwe huis te verbouwen. Dus...hop, hop, aan de slag !
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wij staan op het punt om te vertrekken naar mijn flatje. Geeft altijd toch weer wat stress. Niet eens zo zeer voor ons, maar voor de beestenbende geeft dit veel stress. Wij hebben een busje, dus moet het hele stel bij elkaar in 1 grote bench. 1 lompe labrador van 7 maanden en 2 teckels, waarvan de oudste behoorlijk op leeftijd is. Maar we gaan het zien. Een voordeel: mijn winkels weer op loopafstand, Metro bijna voor de deur, dus we kunnen overwegen wat we morgen gaan doen. Het weer is uitstekend, dus we mogen niet mopperen. On the road!!!
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op weg naar t strand. Jas in de tas voor terug. Wat een weelde weer. Lika, Spirit en Maja reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 8 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Maja Yana Fonny🌞
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s dit was mijn weelde van vandaag, morgen zal het wel drukker worden. Bob reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden