Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius ☕️ Dagpact: Claudius Fonny 🌞
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Heftige avond gisteren. Ik had het zo vreselijk gehad met mn werk en sowieso met alles wat er op dit moment gebeurt, ik stond op het punt om een fles slechte witte wijn open te trekken 🤕 Toen werd ik door de Stier (die zelf maar nauwelijks op haar benen kon staan gisteravond) naar buiten gestuurd om te hardlopen. Drie kwartier later was het leven weer mooi. Dat gefröbel met de elektrische mountainbike is wel leuk, maar is toch geen echte inspanning merk ik nu. Ik kan geeneens 5 km aan 1 stuk rennen op dit moment. Dus dat is het probleem en dat is voor mij van levensbelang. Vanaf nu weer een strikt hardloopritme erin. %s om %s bewerkt door bumperjim Ayla89 en Oskar reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Waarvan akte @bumperjim. A night to remember… bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Zo, ik ben wel toe aan een bakje inmiddels. Mijn allerliefste rooie kater had vannacht een speelkameraadje mee naar binnen genomen. Daar kwam ik een dik uur geleden achter toen ik uit bed kwam en hem heel deemoedig naast de verwarming in de bijkeuken zag zitten staren. Staren naar de spleet tussen de muur en de vriezer.... Ik wist gelijk hoe laat het was: muisje had zich daar ergens verstopt 😡 Afijn, inmiddels heb ik de vriezer naar de buitendeur gesleept, buitendeur staat open, kater hier binnen opgesloten en ik hoop dat muislief naar zijn/haar eigen huisje is vertrokken. Het vroor om half zeven nog 9 graden op veertig cm van de buitenmuur, het zal inmiddels in de bijkeuken ook wel vriezen dus . Zo eerst de boel maar even op zijn plaats zetten en de deur sluiten. Maar eerst een bakje, heb ik wel verdiend....
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) DAGPACT: Claudius Fonny 🌞 Yvonne %s om %s bewerkt door Yvonne
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Top @bumperjim, top van jouw vrouw en top van jou!!! bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En dan ook nog: plots doet het geluid van mijn laptop het niet meer. Gisteravond al zitten zoeken op internet wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen... niks hielp. Vanmorgen in de hoop dat er een wondertje was geschied vannacht dat ding opgestart, maar helaas . Die rooie vindt het heerlijk om over het toetsenbord van mijn laptop te lopen, meestal klap ik het ding dicht als hij in aantocht is, maar soms ben ik te laat... Geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Straks toch nog maar even zelf gaan rommelen en anders kijken of er een 'bedrijfje' hier in de buurt is dat kan helpen
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 44 minuten geleden zei Yvonne: En dan ook nog: plots doet het geluid van mijn laptop het niet meer. Gisteravond al zitten zoeken op internet wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen... niks hielp. Vanmorgen in de hoop dat er een wondertje was geschied vannacht dat ding opgestart, maar helaas . Die rooie vindt het heerlijk om over het toetsenbord van mijn laptop te lopen, meestal klap ik het ding dicht als hij in aantocht is, maar soms ben ik te laat... Geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Straks toch nog maar even zelf gaan rommelen en anders kijken of er een 'bedrijfje' hier in de buurt is dat kan helpen Je laptop is een warme plaats
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Klopt @Claudius, en daarbij komt dat de rooie dan ook verzekerd is van mijn aandacht, hahaha...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei bumperjim: Drie kwartier later was het leven weer mooi. Het leven is op veel meer momenten dan wij denken vaak best maakbaar. In actie komen in plaats van je onder te dompelen in zelfbeklag of hoog oplopende emoties 👍
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het was gisteren een heel mooi afscheid van mijn beste vriendin. Met haar kinderen en kleinkinderen in een kleine ruimte in het hospice waar zij lag opgebaard. Nadat zij met de kist in een auto richting crematorium ging zijn wij nog voor een hapje en een drankje naar een nabij gelegen cafe/restaurantje geweest met een kleine, gereserveerde ruimte. Was mooi, in kleine, intieme kring. En niet in een kaal crematorium. rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Oskar: Het leven is op veel meer momenten dan wij denken vaak best maakbaar. In actie komen in plaats van je onder te dompelen in zelfbeklag of hoog oplopende emoties 👍 Niks mis met hoog oplopende emoties vanuit een rechtvaardigheidsgevoel, ipv altijd maar te onderdrukken om de lieve vrede wil. Maar soms zijn ze niet te koppelen aan een aktie en sta je helaas voor niks uit te razen. Dan maar emotie omzetten in hardlopen.
Ayla89 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gecondoleerd @Roberto. Het klinkt als een waardevol, liefdevol afscheid.
Ayla89 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Enige chaos hier de afgelopen tijd, om de beurt flink last gehad van de griep. Maar we staan allemaal weer, soort van. En nog steeds droog, al is dat toch een stuk makkelijker als je met koorts in bed ligt of veelvuldig de wc pot knuffelt 😬
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag vrij genomen na het hele weekend met mijn moeder in de weer te zijn geweest. Ik voelde dat ‘ik’ klem zat. Lekker naar museum Voorlinden geweest. Voor mij de eerste keer. Tjee. Wat mooi. Ik ging voor de beelden van Nick Cave. De serie ontroerde me. Tranen nabij. Ook veel ander moois gezien. Het deed me goed. Ben weer gevoed. Hele middag daarna gerust in bed. Ook fijn. Ben weer uitgerust. Vroeger zou ik hebben gedronken om te ontladen. Met meer vermoeidheid en stress tot gevolg. lady jane reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik vind het jammer dat de museumkaart daar niet geldt, dat houdt me tegen tot nu toe.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, klopt. Mij ook steeds. Tot nu toe. Goedkoop is anders. Maar hé, ik drink niet!
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En het was grappig die zelfzorg. Ben ook blij met mezelf. Zondagavond zat ik zo klem. Ruzie maken, boos, ongelukkig. Alles. Het is betrekkelijk nieuw voor mij dat ik voel wat ik nodig heb en daarnaar handel. Heel erg fijn. lady jane en Ayla89 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wij kwamen daar zaterdag ook @Lika, waren moe en wilden eigenlijk naar t toilet, maar 22,00 pp vonden we wat veel. Logisch wel dat de museumjaarkaart niet geldt daar. Prachtige omgeving trouwens.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s wat een mooi voorbeeld trouwens dat je soms eerst over je eigen grenzen moet gaan om die achteraf te herkennen en meteen wat met die les kon doen. petje af!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden