Claudius Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allemaal, Drukke bedoening hier 😄
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen allemaal!!!🌞 Dagpact; Claudius Fonny
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers. Beetje laat, ik kwam er eerder niet aan toe, maar hier dan toch het dagelijkse bakje.
Dyem Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Dyem Goedemorgen allemaal, gisteren een erg rustig dagje gehad. Een uur met de hond gewandeld en kon me verder bijna niet tot actie 'aanzetten'. Zelfs een magnetron maaltijd gehaald. Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat dat al tijden geleden was (de magnetronmaaltijd) Voorheen haalde ik dit veel vaker, wijn op tafel/afhaalmaaltijd in de magnetron. Nu bijna elke dag zelf koken en ik vind het weer leuk om te doen. Tel je zegeningen rapilos reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemiddag inmiddels, stevige taal dus deze week. Ik snap dat, ik leef dan nu in Assen, mijn ouders in Stadskanaal waar ik ook opgegroeid ben, dat is een stuk dichterbij het AZC in Ter Apel, daar leeft het ook meer. Dat zie je daar ook aan de rechtse stemmen bij de verkiezingen. Verder hoeft hier geen discussie over, zeg alleen dat ik het begrijp. Nog een vraagje @Yana, hoe doen jullie dat met eventuele inkomen en financiën en dergelijke? Of zit je richting pensioen, ik ben zelf 38 met kinderen van 10 en 11, maar het leven waar jij over schrijft dan denk ik van wauwww, maar waar leef je dan van? Ik heb ook geen idee hoe oud je bent. Het mag ook heel algemeen hoor. Gisteren opendag gehad bij Terra college, voortgezet onderwijs. Gelukkig waren we daar vorig jaar ook al geweest. Ex en vriend ook mee, dit hadden we zo afgesproken. En het verliep voor de verandering probleemloos. Kinderen waren ook bij mij, dat scheelt ook en ze heeft een rustige vriend, dat scheelt ook. Vanavond nog 1,daar zijn we nog niet geweest. Nu aan het energie sparen voor vanavond. Wat BJ ook zegt, burnout is geen kattepiesje, van de week bedrijfsarts weer gesproken. Ik maak wel stappen met de psych en poh maar lichamelijk stagneert het.. Dus tja volgende gesprek eind februari.. Thuis spaar ik smorgens nu meer energie voor smiddags en savonds in mijn kinderweek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden