Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Buiten is het donker en kkkkkoudddd. Binnen warmt het al een beetje op, branden de lichtjes en staat een bakje klaar. Het wordt weer een drukke dag hier. Maar eerst dat bakje, even rust nog. Ik heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad om even bij te lezen hier. Voor nu even een dikke knuffel voor @ikkanhet.... Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s DAGPACT: Fonny Yvonne Goeiemorgen @Yvonne en @Fonny
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers voor bij de koffie straks rapilos en Tine reageerden hierop 1 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Tja, weer koud en grijs. ideaal weer voor blue monday Ondanks het weer lopen we best veel de laatste tijd. niet dat het erg lekker is hoor, want blijft koud, maar ja, je moet er uit he. Gisteren 7500 stappen, vandaag misschien maar weer een rondje. Verlang naar de lente, dat we weer naar de volkstuin kunnen Verlang ontzettend naar het hondje wat ik ga krijgen. Maar de moederhond waar ik een pup van zou krijgen draagt er te weinig. nu moet ik wachten tot de volgende hond zwanger is, maar zij wordt pas half februari gedekt. Baal hier heel erg van geduld is niet mijn sterkste kant 🤔 Tine reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Waarom wachten op een puppy? In het asiel zijn er genoeg honden die graag opgehaald willen worden, neem ik aan. Of een zwerfhond uit een ander land. Vriendinnen van mij hebben er (uit Roemenië en Griekenland) die erg lief zijn. Het kost soms wat meer geduld en opvoeding, maar niet meer dan je met een pup zou hebben.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers voor bij de koffie straks Lekker, ik heb er 2 genomen. Maar in het hoekje liggen nog wat stukjes voor wie wil. Tine, Lika en lady jane reageerden hierop 3
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Lonster1, Heb al heel vaak naar een asielhond gekeken en ben ook lid van verhuishonden. Bijna allemaal een rugzakje... Van dit ras weet ik zeker dat ze een heel lief karakter hebben. verschillende keren ook opgepast. als je ze als pup krijgt kan je ze bovendien van het begin af aan helemaal zelf opvoeden wat ik graag wil. Bovendien al een bedrag aanbetaald Tine reageerde hierop 1
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Claudius: DAGPACT: Fonny Yvonne Dyem Goeiemorgen @Yvonne en @Fonny Goeiemorgen allemaal
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb er ook moeite mee dat het asiel uitpuilt van de honden die vaak moeten worden ingeslapen omdat niemand ze wil. Ook genoeg honden zonder rugzakje hoor. Maar iedereen wil een puppy omdat dat zo schattig is. Tja.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou echt niet omdat alleen omdat een puppy zo schattig is hoor @Rosee.. De reden heb ik al hierboven verteld. (Voel me trouwens erg aangevallen omdat iedereen vind dat ik perse een hond uit het asiel moet nemen )
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik dacht me hier niet te mengen. Maar ik heb al verschillende keren op site van het plaatselijk dierenasiel gekeken, nu ook. Tot mijn verbazing staan er negen PUPS van een PYRENESE BERGHOND bij. Maar die zijn allemaal al geadopteerd. Ik denk dat die adoptie ouders geloven dat ze niet gaan groeien. Alle kleine honden op die site waren ook al geadopteerd. En een Femke is er zeker niet bij. Samengevat voor in mijn appartement niet veel geschikten. %s om %s bewerkt door Claudius Komma toegevoegd
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @rapilosdit is typisch zo’n onderwerp waar iedereen wat van vindt. Ik heb altijd tweedehands honden (zeer tevreden overigens) en zou nog wel 1 keer graag een puppy willen. Vanwege dat opvoeden wat jij zegt. Welk ras wordt het?
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Een mini Labradoodle doodle @Lika Die zijn zoo lief, leergierig ook. En ook als ze groot zijn hoor Heb op verschillende doodles gepast Fantastische honden
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @rapilos ohh wat leuk, jammer dat je nu nog een poosje moet wachten! @Claudius een pyrenese berghond... inderdaad dat worden grote honden! Ook niet beginnershonden naar mijn mening. Hopelijk let het asiel goed op of mensen wel weten wat voor eigenschappen het ras heeft. Zelf heb ik altijd een hond gezocht die qua karakter bij mij past. Misschien vooroordeel maar zou zelf niet aan een buitenlandse hond beginnen. 😅maar zoals Lika al schrijft; iedereen zal hier wel wat van vinden.. rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @rapilos Ik kende het ras niet. Tot nu toe heb ik 11 000 stappen. Ik moet veel bewegen. Ik hoop dat je veel plezier hebt met je toekomstige hond rapilos reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Tsja een rugzakje. Dat heb je zelf toch ook. Het ligt er aan wat dit betekent. Het was een beetje een inkoppertje @rapilos, omdat je schreef dat je zo baalde dat je moest wachten tot de hond gedekt is en uitgezwangerd. Maar ja wat weet ik ervan, nooit een hond gehad. Ben meer een kattenmens. Even opgezocht hoe zo'n doodle eruit ziet. Supercute inderdaad. rapilos en karin123 reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei Claudius: Tot nu toe heb ik 11 000 stappen. Ik heb zo'n 8.000 stappen gedaan tot nu toe. Daar komen er max. 20 bij vandaag. Rosee reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hey @rapilos ik keek laatst in het asiel, per ongeluk in de spiegel... Wat een mooie honden ogen... Nee grapje ik zal niet over het asiel beginnen, ik begrijp het en wens je veel geduld toe 🐕🐶🦮 Bedrijfsarts vandaag gesproken, ik dacht dat ik stagneerde qua vooruitgang. Lichamelijk misschien wel, maar ze heeft me laten zien dat ik op een ander vlak nu vooruitgang boek wat betreft psycholoog en praktijkondersteuner en koffie op het werk en een teamuitje waar ik mee geweest ben (naar de EemsEnergyTerminal in de Eemshaven in Groningen waar de LNG schepen aanmeren) en dan kun je haar ook geen ongelijk geven want ze heeft gelijk. Alleen mijn verwachtingen liggen anders en ook daar moet ik mee aan de slag, ik heb vanochtend dan maar direkt doorgepakt en de registratie van mijn 'leefregels' ook ingevuld en naar de psych gestuurd rapilos reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou, dank jullie wel Vandaag ook bijna 8000 stappen en morgen wandelen met wandel vriendin Blijf er wel fit bij., jij doet het ook goed @Claudius. 11.000 stappen, dat is niet niks zeg
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, ik had verschillende afspraken vandaag. Ik ben ook vandaag bij een bewegingscoach of zoiets geweest, van haar moet ik meer bewegen. Maar normaal doe ik zoveel stappen niet. Maar ik was ook vergeten te blazen als ik op het domein van de kliniek was. Dus ik moest terug en dat is toch 1 300 meter heen en weer, hoeveel stappen dat dit juist zijn weet ik niet. @Lonster1 en @rapilos Ik denk dat dit nog een foto van puppy's is. Ziet er inderdaad schattig uit. Maar niet zo schattig als mijn Femke 😇 rapilos en Dyem reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Toch zal ik wel blij zijn als ik even tijdje met wat minder hond toe kan. Onze ene hond (oudje die we van mijn schoonouders overnamen) blaft zoveel. En zij is nog wel vanaf pup bij mijn schoonouders geweest. Zeg ‘t maar,…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden