OpperVaagheid Geplaatst 9 januari Auteur Rapport Geplaatst 9 januari Vannacht niet, sterker nog. Ik heb de alarmcentrale gebeld. Die stonden 5 minuten met 4 politie agenten en 1 ambulance voor de deur. Heb een poging gedaan een OD te doen, gelukkig niet gelukt. lady jane en Fem82 reageerden hierop 2
karin123 Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari Een od nemen is niet handig! Hebben er meer gedaan en maakt het erger! Wat nu? Is een opname van een maand een optie? Zodat je onder toezicht kunt afkicken? Â Â
OpperVaagheid Geplaatst 9 januari Auteur Rapport Geplaatst 9 januari 2 uur geleden zei bumperjim: En wat ga je nu doen? Middagslaapje? Yep al gedaan, ga zo weer terug
OpperVaagheid Geplaatst 9 januari Auteur Rapport Geplaatst 9 januari 1 uur geleden zei karin123: Een od nemen is niet handig! Hebben er meer gedaan en maakt het erger! Wat nu? Is een opname van een maand een optie? Zodat je onder toezicht kunt afkicken? Â Â Krijg ik binnenkort te horen. Begin feb intake bij tactus. Ik hoop het wel Lonster1 en karin123 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 9 januari Rapport Geplaatst 9 januari geen gekke dingen meer doen in die tijd he. sterkte
bumperjim Geplaatst 10 januari Rapport Geplaatst 10 januari (bewerkt) Een slaapmutsje, zeg maar  Hele diepe slaap 💀 10 januari bewerkt door bumperjim Tine en OpperVaagheid reageerden hierop 2
Moeps Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei Rosee: Wat is een od nemen? Een overdosis? En expres zoveel van welk product dan ook innemen om zover te komen lijkt mij een soort zelfmoordpoging of in ieder geval een wanhopige noodkreet 😕 Rosee reageerde hierop 1
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Sorry voor mijn stilte even. Na alle ellende was ik het zat. Gisterochtend ben ik gelijk gestopt met drinken. Een hele zware dag, veel in bed gelegen. Vandaag dag 2, gaat het al een stuk beter. Ontzettend moe, geen druppel genomen en dat gaat ook niet meer gebeuren. Dit keer ga ik het laten zien dat ik het wel kan. JamesM, Rosee, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed voornemen, veel succes met het niet drinken. Rust maar goed uit.Â
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 14 uur geleden zei OpperVaagheid: Sorry voor mijn stilte even. Na alle ellende was ik het zat. Gisterochtend ben ik gelijk gestopt met drinken. Een hele zware dag, veel in bed gelegen. Vandaag dag 2, gaat het al een stuk beter. Ontzettend moe, geen druppel genomen en dat gaat ook niet meer gebeuren. Dit keer ga ik het laten zien dat ik het wel kan. Als het meteen lukte dan heette het ook geen harddrug 🤪 Stoppen is niet voor sissies. Succes!! %s om %s bewerkt door bumperjim Kunsie64, Tine en OpperVaagheid reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden