Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s We hebben (of zitten) allemaal in hetzelfde schuitje gezeten min of meer. Het is en blijft natuurlijk lastig, maar je moet wel voor 100% achter je besluit staan anders is het heel lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei Wendy75: We hebben (of zitten) allemaal in hetzelfde schuitje gezeten min of meer. Het is en blijft natuurlijk lastig, maar je moet wel voor 100% achter je besluit staan anders is het heel lastig. Zekers! Daarom ben ik me hier ook komen aanmelden. OM het niet alleen te hoeven doen. Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Je hoeft het zeker niet alleen te doen, er is veel herkenbaar in je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s OK en ff concreet dan, heb je een planning in gedachten voor t stoppen? Willekeurig voorbeeld: vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 8 uur geleden zei bumperjim: OK en ff concreet dan, heb je een planning in gedachten voor t stoppen? Willekeurig voorbeeld: vandaag? Maandag ga ik stoppen. Eerst de dokter bellen en vertellen over de terugval. Kijken wat zijn advies is. Maar maandag ook zeker stoppen. Ondertussen veel meetings pakken, veel snaar shares luisteren, heb gister geloof ik 10 online meetings gepakt, veel geshared. En voor nu, het heel kalm aan doen met gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Okeeeee!!! En verzinnen wat je gaat drinken, thee of zo, zodat je iig geen dorst hebt. Thee heeft mijn leven gered. Ik zat na elke werkdag te sterven van de dorst want ik dronk gewoon niet genoeg overdag, en dan aan de zuip, echt debiel eigenlijk. Tea is the answer. Of iets anders natuurlijk. %s om %s bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 26 minuten geleden zei bumperjim: Okeeeee!!! En verzinnen wat je gaat drinken, thee of zo, zodat je iig geen dorst hebt. Thee heeft mijn leven gered. Ik zat na elke werkdag te sterven van de dorst want ik dronk gewoon niet genoeg overdag, en dan aan de zuip, echt debiel eigenlijk. Tea is the answer. Of iets anders natuurlijk. Vorige keren heb ik het met vooral water gedaan. In de detox heb ik geleerd dat water, citroen en gember een perfecte combinatie zijn. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Je hebt al heel wat meegemaakt zo te zien OpperVaagheid. Supergoed dat je je hier hebt aangesloten, welkom en blijf delen en luisteren Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Op 2-1-2025 om 14:54 zei OpperVaagheid: 9 thuisdetoxen, ook zonder nabehandeling. Daarna op genomen in Portugal, prima! @OpperVaagheid, ik ben wel nieuwsgierig bij welke instelling jij die thuisdetoxen hebt gedaan. Opname in Portugal, was dat via Solutions? Daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. En wordt zover ik weet niet door de zorgverzekeraar vergoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Roberto: @OpperVaagheid, ik ben wel nieuwsgierig bij welke instelling jij die thuisdetoxen hebt gedaan. Opname in Portugal, was dat via Solutions? Daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan. En wordt zover ik weet niet door de zorgverzekeraar vergoed. Thuisdetoxen heb ik gedaan via de iriszorg. Opname in portugal is via de VZA gegaan, dat werd allemaal via de verzekering gedekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Vandaag de start gemaakt. Vreselijk hard, maar dat was te verwachten. Vannacht niet geslapen omdat ik bang was. Vanochtend hele dag meetings gedaan. So far, het gaat goed, ontzettend moe, maar ik heb het vol gehouden. lady jane, karin123, Kunsie64 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei OpperVaagheid: Vandaag de start gemaakt. Mooi @OpperVaagheid, want morgen starten komt nooit voor. Nog een vraagje over Solutions in Portugal. Volgens mijn zorgverzekeraar wordt dat niet vergoed. Wel alle behandelingen in Nederland via basiszorg. Of via een werkgever of op eigen kosten. Hoe is dat via de VZA gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s houd vol HD, dat hoef je hierna er nooit meer door. het wordt echt vrij snel beter, mits jij niet zwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei Roberto: Mooi @OpperVaagheid, want morgen starten komt nooit voor. Nog een vraagje over Solutions in Portugal. Volgens mijn zorgverzekeraar wordt dat niet vergoed. Wel alle behandelingen in Nederland via basiszorg. Of via een werkgever of op eigen kosten. Hoe is dat via de VZA gegaan? Bij VZA bieden ze dat standaard aan bij clienten. Gelukkig gaat het allemaal via de verzekering. Het is trouwens niet Solutions in Portugal. In dit geval was het ReCare. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 10 minuten geleden zei OpperVaagheid: Het is trouwens niet Solutions in Portugal. In dit geval was het ReCare. @OpperVaagheid, het gaat mij niet zozeer om Portugal, maar om even een tijdje uit je eigen omgeving weg te zijn voor detoxen. Dat is meestal het probleem niet. Probleem zit in de nazorg, dat heb je zelf ook aan gegeven en volhouden. ps zo vaag vind ik jou niet. Â %s om %s bewerkt door Roberto OpperVaagheid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Bij de naam Oppervaagheid had ik een hoop onsamenhangend gebrabbel verwacht. Inderdaad, zo vaag klink je niet. OpperVaagheid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Vandaag is het mijn verjaardag. En dag 2. Als ik dacht dat gister moeilijk zou zijn, dan had ik het mis. Vandaag heb ik echt vreselijk moeilijk. Ik zit weer de hele dag in online meetings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s gefeliciteerd en blijf volhouden, het meeste van "moeilijk" zit tussen je oren. niet dat dat het gemakkelijk maakt om te weten, maar jij bent de baas en jij hebt een keuze, altijd! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Het lijkt me erg vermoeiend om meerdere meetings achter elkaar te bezoeken. Maar als het helpt, helpt het. Succes! Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 26 minuten geleden zei Lonster1: Het lijkt me erg vermoeiend om meerdere meetings achter elkaar te bezoeken. Maar als het helpt, helpt het. Succes! Â Het is ook doodvermoeiend. Maar als ik de shares hoor, dan weet ik dat ik zo slecht niet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Kun jij tijd genoeg vrijmaken voor al die meetings? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het maar een mooi, zacht en vrij nieuw levensjaar mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst gisteren om 09:01 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:01 Net de dokter gebeld. Het gaat niet meer. Ik kan niet meer op me benen staan. Trek het gewoon niet meer. Rosee en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Gaat ff lekker naar buiten joh, frisse neus halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Hoe is het nou, Opperhoofd? Droog gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden