Spring naar bijdragen

Donderdag 2 Januari 2025

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Ik klaag niet snel over het weer maar gister was echt om te huilen. Vandaag ziet het er een stuk beter uit hier in het westen. Straks weer lekker naar de sportschool en verder geen plannen, misschien haal ik de kerstboom weg maar dan mis ik de lichtjes wel erg, dus daar wordt nog over nagedacht🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kunsie64:

Goeiemorgen allemaal,

Ik klaag niet snel over het weer maar gister was echt om te huilen. Vandaag ziet het er een stuk beter uit hier in het westen. Straks weer lekker naar de sportschool en verder geen plannen, misschien haal ik de kerstboom weg maar dan mis ik de lichtjes wel erg, dus daar wordt nog over nagedacht🤔

Die werd vroeger bij me thuis traditioneel met Driekoningen weggehaald 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisteren met afbouw cafeïne begonnen.  Ben wel eens eerder gestopt met koffie, maar dat moest dan persé cold turkey. Een lijdensweg. No pain no gain.  Nu merk ik er als het goed is niet zo veel van.   Ik ben benieuwd hoe ik me ga voelen als ik niet meer verslaafd ben aan cafeíne.  Ik hoop op minder energiedips. En een betere slaap. Niet teveel aan denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Hier mis ik ook alleen de lichtjes @Kunsie64, dus ik heb vorig jaar zo'n lichtgordijn gekocht
en die het hele jaar laten hangen. Die floept automatisch aan rond kwart over 5 en na 6 uur
gaat ie ook weer zelf uit. Die gebruik ik zo lang het zo vroeg donker is en in de zomer gaat hij
een beetje aan de kant zodat het zijraam weer open kan. En de boom haal ik in het weekend weer weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Toen de kinderen klein waren liet ik de boom en alle andere kerstversiering altijd staan tot de kerstvakantie voorbij was. 
En dat doe ik nog steeds, dus ik kan nog een paar dagen genieten van alle lichtjes. 
Vanaf vandaag is het wel weer klaar met alle snoeperij hier. 
Terug naar minder en terug naar echt gezond. 

@ikkanhet, hoe gaat het nu? Ben je een beetje aan het opknappen? 

Mooi, nog even een bakje en dan aan de slag. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

al een vracht gestreken, nieuwe was in de machine
Moet toch echt in beweging komen nu (in de zin van wandelen, gymen)
Een tijd niet gedaan (lees, de hele maand december niet 🙈)
En dat is zo stom, als je dat een tijd niet doet, kost het zoveel dicipliene om weer te beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Het is hier zowaar wat zonnig en ik zie blauwe lucht. Heerlijk! Lekker met de kids naar buiten straks. Een begin maken met het wegwerken van de kerstkilo's. 

@Etty: goed bezig! ik ben benieuwd of je snel verschil merkt. Ik zou het eigenlijk ook moeten doen. Wie weet doet goed voorbeeld volgen 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag de thuisbegeleiding, volgens mij blijft ze onwrikbaar. Maar ik ga toch onmogelijk thuishulp kunnen blijven betalen met geld dat ik niet heb? Ik vind de thuishulp ook vervelend en totaal onnodig. Ook over de dagelijkse alchoholcontroles zijn we niets overeengekomen. Die gaan me heus niet verhinderen van te drinken en ik vind ze heel vernederend en gebrek aan vertrouwen van hun in mij. Dit schuift ze door naar de psychiater. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer, kerstboom en versieringen vandaag weggehaald, laat het normaal langer staan maar had gewoon zin in een frisse start. Ook heb ik zin om na het arresleepact de alcohol te blijven skippen, vind het nog lastig om 'voorgoed' te zeggen, dus  eerst maar eens dag tot dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Goedemiddag alweer, kerstboom en versieringen vandaag weggehaald, laat het normaal langer staan maar had gewoon zin in een frisse start. Ook heb ik zin om na het arresleepact de alcohol te blijven skippen, vind het nog lastig om 'voorgoed' te zeggen, dus  eerst maar eens dag tot dag.

Vandaag drink ik niet, is een goed voornemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...