Claudius Geplaatst gisteren om 04:57 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:57 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:22 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:22 Goedemorgen Claudius, goedemorgen frummers. 1e kerstdag 2024... Het is nog hartstikke donker buiten. Binnen is het al lekker warm en staat inmiddels een bakje klaar. Ik heb al lekker een beschuitje hagelslag erbij genomen... Vanmiddag komen de kinderen en kleinkinderen, het wordt vast gezellig. Maar eerst geniet ik nog even van de stilte en de rust.. Fonny, lady jane en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:28 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:28 Oeps, dan moet ik het bakje inderdaad even neerzetten en niet in de keuken laten staan... lady jane, Rosee, erik en 3 anderen reageerden hierop 2 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 06:40 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:40 Dank U wel @Yvonne voor de wensen en de versnaperingen Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:46 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:46 Graag gedaan Claudius, hoe is het met jouw oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst gisteren om 06:51 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:51 Goedemorgen 🌲♥️🎁en voor iedereen mooie kerstdagen!! Dagpact: Claudius Fonny Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst gisteren om 07:13 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:13 Goedemorgen, Dagpact: Claudius Fonny Etty Lekker rommelen totdat het tijd is om naar mijn zus te gaan. Er komen buitenlandse gasten en we gaan Engels praten. Leuk. Ik ga gewoon niet drinken, terwijl ik een paar maanden geleden nog dacht dat ik het niet zou kunnen zonder. En uiteraard de hei op eerst, les 1 in hoe word ik een hondenfluisteraar. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 07:14 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:14 27 minuten geleden zei Yvonne: Graag gedaan Claudius, hoe is het met jouw oog? Goed, mijn zicht is weer helder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst gisteren om 07:17 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:17 Fijne kerst iedereen 🎅. Gisteren avonddienst en vanaf 15.00 weer werken. Zo kerstontbijten bij ouders. Dagpact: Claudius Fonny Etty Erika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 08:41 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:41 Voor iedereen mooie kerstdagen gewenst! Het word geloof ik mijn eerste nuchtere kerstmis in 50 jaar. Heel misschien heb ik op het arresleepact wel eens een kerstdag nuchter gehaald maar dat is dan ook alweer lang geleden. Op het moment heb ik er geen enkele moeite mee en ik ben heel gemotiveerd omdat ik een paar maanden geleden wat hartklachten kreeg en daardoor een aantal onderzoeken heb gehad en medicijnen moet slikken. Ik zag dit als een waarschuwing en ben onmiddellijk gestopt met drinken. Ik ben dankbaar voor die waarschuwing geweest want voor hetzelfde geld had ik een hartstilstand gekregen en tussen 6 plankjes gelegen. Ik ga sindsdien 3 x per week naar een sportschool en doe aan Egym. Mijn conditie is er stukken op vooruit gegaan en ik heb al heel wat spiermassa ontwikkeld waardoor ik alles beter kan. Ook sta ik veel positiever in het leven, ben een stuk blijer en heb ik nog weinig last van depressie gevoelens. Een leuke bijkomstigheid is dat ik uit mijn isolement ben en weer leuke sportieve mensen heb leren kennen! Fijne dag allemaal!🙂 Tine, Lika, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:45 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:45 Dat klinkt hartstikke goed @Kunsie64, fijn. Goed jou ook weer te zien @erik... En ik hoop dat @Etty lekker rustig haar wandeling kan maken dit keer... @Fonny, voor jou een extra bakje.. Kunsie64, Fonny, Etty en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 08:48 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:48 Een hele fijne eerste kerstdag. Fonny, lady jane en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst gisteren om 08:53 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:53 10 minuten geleden zei Kunsie64: Ik ga sindsdien 3 x per week naar een sportschool en doe aan Egym. Dat is hier ook in de omgeving, op een hele leuke locatie. Klinkt goed wat je zegt, ik wil ook wat kracht opbouwen. Aan te raden wat jou betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 08:54 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:54 goeiemooiekerstmorgen frummers en @Kunsie64 ben jij dezelfde als zonder 64 en met een poes als plaatje? Ik herinner me vaag leuke vakanties; op de fiets? Maar wie je ook bent, je mag trots wezen. Respect genoeg voor hart en welzijn en geluisterd door te stoppen. Wat een verschil in levenskwaliteit he, nu je jezelf zo anders behandelt dan met drank. Oogsten meis! Kunsie64 en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst gisteren om 08:54 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:54 1 uur geleden zei erik: Fijne kerst iedereen 🎅. Gisteren avonddienst en vanaf 15.00 weer werken. Zo kerstontbijten bij ouders. Dagpact: Claudius Fonny Etty Erika Tine, fijne kerst allen!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst gisteren om 08:56 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:56 Kunsie, dat wil ik dus ook! Super knap van jou!!! Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst gisteren om 08:58 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:58 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Naast verslaafd aan alcohol en nicotine ben ik al 30 jaar verslaafd aan India. Met de alcohol probeer ik te stoppen, nicotine twijfel. Met mijn Indiaverslaving zal ik nooit stoppen. gisteren om 09:00 bewerkt door Roberto Ayla89, lady jane, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst gisteren om 09:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:04 Goedemorgen, vanmiddag kerstbezoek van familie bij mij thuis, voor mezelf staat het gingerbeer koud. Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst gisteren om 09:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:04 @Zbb lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 09:10 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:10 Ja Lady Jane ik ben dezelfde als van het poesje en de fietsvakanties! Wij hadden daar nog wel eens contact over via de pb. Allen klopt 64 niet meer dat moet 67 zijn, mijn leeftijd nu. Ik verander dit nog wel eens als dat lukken wil. Etty die Egym is zeker een aanrader! Er zitten zelfs mensen van in de 80 jaar op want alles word afgesteld op jouw lichaam en op wat je kunt. Allemaal computer gestuurd, echt geweldig. En Tine, dat kan jij ook! Echt waar🙂 lady jane, Etty en Tine reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 09:18 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:18 @Kunsie64, leuk! maak er dan maar je geboortejaar van of zoiets dan hoef je niet elk jaar aan te passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 09:26 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:26 37 minuten geleden zei bolletje: Een hele fijne eerste kerstdag. Als je wenst wijzig ik de tittel hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 09:31 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:31 Ach Heer Claudius Is dat echt nodig? Als jij dat wilt doe dan maar hoor, ik vind het prima. Ga jij nog iets leuks doen voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst gisteren om 09:31 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:31 Goedemorgen allemaal! Hele fijne kerstdagen!! 🌲 Ik hoop dat iedereen zich weer een beetje oke voelt. Voor nu lekker rustig aan doen en genieten. Hier geen stress, boodschappen hadden we al lang en breed in huis. We vieren het met het gezin. Lekker chill. bolletje en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst gisteren om 09:49 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:49 Goedemorgen allemaal! Kerstontbijt achter de kiezen en met ronde buikjes tevreden Home Alone kijken. Hoe vaak we hem ook kijken, de kinderen blijven er om schateren. Fijne dagen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden