Spring naar bijdragen

woensdag 25 December 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.pngimage.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.pngimage.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.pngimage.thumb.png.ef0829a2623ade6b4fc23b4cd90475e6.png
Goedemorgen Claudius, goedemorgen frummers. 
1e kerstdag 2024... 
Het is nog hartstikke donker buiten. 
Binnen is het al lekker warm en staat inmiddels een bakje klaar. 
Ik heb al lekker een beschuitje hagelslag erbij genomen... 
Vanmiddag komen de kinderen en kleinkinderen, het wordt vast gezellig.
Maar eerst geniet ik nog even van de stilte en de rust..                         

Verlichte lichtboom - Metalen kerstboom - 420 led lichtjes - 200 cm -  Kerstdecoratie | bol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dagpact:

Claudius
Fonny
Etty

Lekker rommelen totdat het tijd is om naar mijn zus te gaan.  Er komen buitenlandse gasten en we gaan Engels praten. Leuk. Ik ga gewoon niet drinken, terwijl ik een paar maanden geleden nog dacht dat ik het niet zou kunnen zonder. 

En uiteraard de hei op eerst, les 1 in hoe word ik een hondenfluisteraar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen mooie kerstdagen gewenst!

Het word geloof ik mijn eerste nuchtere kerstmis in 50 jaar. Heel misschien heb ik op het arresleepact wel eens een kerstdag nuchter gehaald maar dat is dan ook alweer lang geleden.

Op het moment heb ik er geen enkele moeite mee en ik ben heel gemotiveerd omdat ik een paar maanden geleden wat hartklachten kreeg en daardoor een aantal onderzoeken heb gehad en medicijnen moet slikken.

Ik zag dit als een waarschuwing en ben onmiddellijk gestopt met drinken. Ik ben dankbaar voor die waarschuwing geweest want voor hetzelfde geld had ik een hartstilstand gekregen en tussen 6 plankjes gelegen.

Ik ga sindsdien 3 x per week naar een sportschool en doe aan Egym. Mijn conditie is er stukken op vooruit gegaan en ik heb al heel wat spiermassa ontwikkeld waardoor ik alles beter kan. Ook sta ik veel positiever in het leven, ben een stuk blijer en heb ik nog weinig last van depressie gevoelens. Een leuke bijkomstigheid is dat ik uit mijn isolement ben en weer leuke sportieve mensen heb leren kennen!

Fijne dag allemaal!🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiekerstmorgen frummers:rose:

en @Kunsie64 ben jij dezelfde als zonder 64 en met een poes als plaatje? 
Ik herinner me vaag leuke vakanties; op de fiets?

Maar wie je ook bent, je mag trots wezen. Respect genoeg voor hart en welzijn en geluisterd door te stoppen.
Wat een verschil in levenskwaliteit he, nu je jezelf zo anders behandelt dan met drank. Oogsten meis!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Naast verslaafd aan alcohol en nicotine ben ik al 30 jaar verslaafd aan India.
Met de alcohol probeer ik te stoppen, nicotine twijfel.
Met mijn Indiaverslaving zal ik nooit stoppen.

HappyNewYear2025.jpg

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lady Jane ik ben dezelfde als van het poesje en de fietsvakanties! Wij hadden daar nog wel eens contact over via de pb.

Allen klopt 64 niet meer dat moet 67 zijn, mijn leeftijd nu. Ik verander dit nog wel eens als dat lukken wil.

Etty die Egym is zeker een aanrader! Er zitten zelfs mensen van in de 80 jaar op want alles word afgesteld op jouw lichaam en op wat je kunt. Allemaal computer gestuurd,  echt geweldig.

En Tine, dat kan jij ook! Echt waar🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...