bolletje Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Je bent geweldig Rosee. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Nou mensen nu nog oud en nieuw en dan is deze, voor veel mensen moeilijke periode, weer voorbij. Ik hoop dat iedereen naar wens geslaagd is. Nog even doorzetten hé? Dan is het nieuwe jaar een makkie. Rosee, erik, Dyem en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 4 minuten geleden zei bolletje: Nou mensen nu nog oud en nieuw en dan is deze, voor veel mensen moeilijke periode, weer voorbij. Ik hoop dat iedereen naar wens geslaagd is. Nog even doorzetten hé? Dan is het nieuwe jaar een makkie. Maak je om mij geen zorgen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Ik hoop ook dat het met iedereen goed gaat. Laat af en toe iets weten! Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Kijk nou eens wie ons vandaag komen aanmoedigen. Dyem en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Ik dacht dat we richting deze knuffeldiertjes gingen? Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Mooi met elkaar op het arreslee pact. Claudius, mooi om de ijsberen te zien. Hier nog een poolvosje. Rosee en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 20 uur geleden zei Rosee: Ik hoop ook dat het met iedereen goed gaat. Laat af en toe iets weten! Lief Rosee Hier gaat het prima! Ik heb drank verruild voor netflix in de avonduren en dat bevalt veel beter🙂 En we zijn er bijna! bolletje, Rosee en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Hartstikke goed Kunsie 64. En jij krijgt geen kater.😄 Tine en Kunsie64 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Mensen morgenavond nog even doorzetten en dan hebben we het gehaald. Rosee en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 22 uur geleden zei Rosee: Ik hoop ook dat het met iedereen goed gaat. Laat af en toe iets weten! hier gaat het ook goed qua drank gelukkig vanavond 1 extra volley-avond dus i ben er even tussenuit dan Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Morgen n week!! Ik blijf nog even zitten. Rosee en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Fijn alle positieve berichten. Hopelijk gaat het met iedereen goed. Net deze Groenlandse haai gespot, deze kunnen wel 500 jaar oud worden!!! Respect. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Zo! Daar kom ik ook even voor uit mijn hoekje gekropen. Mooi @Rosee! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Inderdaad @Rosee mooi Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Vast heel mooi hoor zo'n haai, maar ik hou het liever bij zo'n lieflijk ringelrobje !! Hier gaat het ook prima. Kerstavond had ik een moeilijk momentje, had ik hier ook even gedeeld, maar het ging die avond ergens anders over op de dagdraad. En het leuke was, dat hoe meer ik over de honden-gedoetjes las, hoe meer mijn moeilijke momentje naar de achtergrond verdween! Even de aandacht verzetten was genoeg! Dus ik blijf lekker en stevig op de arreslee zitten nog even! En nu ga ik mijn zeehond aaien. Ik raad jullie stevig af om de haai te gaan aaien! 🤣 Rosee en Dyem reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Wat een leukerd die zeehond @Moepsdaar word je toch blij van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Rosee en hij is pas sinds kort ontdekt. Ik geloof dat ze niet zo agressief zijn. Geweldige dieren haaien. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Hondenogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Op 29-12-2024 om 10:27 zei Rosee: Ik hoop ook dat het met iedereen goed gaat. Laat af en toe iets weten! Hier gaat het prima. Het enige is het onrustige maar bezig blijven. Zonder drank nixxen kan ik nog niet goed. Word wat moe van mezelf. Kijk uit naar 5 dagen Zuid Limburg vakantie vanaf 1 januari. Lekker wandelen en sauna. Ben hier niet zo actief maar deze belofte voor de hele eind december periode is fijn. Rosee, Etty en Dyem reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 In gedachten met jullie meegereisd, doe ik alle jaren 🫠. Gaat nog steeds goed met mij. Oudjaar zal zeker geen probleem meer zijn. Ga ervoor allen, het is zó de moeite waard! Moeps, erik, Lika en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Mensen we kunnen aftellen hoor. Wel ontzettend veel last van m'n heup. Ik kan haast niet lopen. En dan de pech dat de thuiszorg 14 dagen vakantie heeft. Dus moet alles zelf doen. Maar goed de 27e naar de orthopeed. Goed dadelijk weer naar de dagbesteding. doeiiiiii. Claudius, Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 49 minuten geleden zei bolletje: Mensen we kunnen aftellen hoor. Wel ontzettend veel last van m'n heup. Ik kan haast niet lopen. En dan de pech dat de thuiszorg 14 dagen vakantie heeft. Dus moet alles zelf doen. Maar goed de 27e naar de orthopeed. Goed dadelijk weer naar de dagbesteding. doeiiiiii. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Ach jee @bolletjewat naar. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Een heerlijke hotstone massage voor @bolletje bolletje en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden