Spring naar bijdragen

ARRESLEE-PACT 2024

bolletje

Aanbevolen berichten

Vast heel mooi hoor zo'n haai, maar ik hou het liever bij zo'n lieflijk ringelrobje !!

Hier gaat het ook prima. Kerstavond had ik een moeilijk momentje, had ik hier ook even gedeeld, maar het ging die avond ergens anders over op de dagdraad. En het leuke was, dat hoe meer ik over de honden-gedoetjes las, hoe meer mijn moeilijke momentje naar de achtergrond verdween! Even de aandacht verzetten was genoeg! 

Dus ik blijf lekker en stevig op de arreslee zitten nog even!

En nu ga ik mijn zeehond aaien. Ik raad jullie stevig af om de haai te gaan aaien! 🤣

FB_IMG_1735565860209.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2024 om 10:27 zei Rosee:

Ik hoop ook dat het met iedereen goed gaat. Laat af en toe iets weten!:rose:

Hier gaat het prima. Het enige is het onrustige maar bezig blijven. Zonder drank nixxen kan ik nog niet goed. Word wat moe van mezelf. Kijk uit naar 5 dagen Zuid Limburg vakantie vanaf 1 januari. Lekker wandelen en sauna.

Ben hier niet zo actief maar deze belofte voor de hele eind december periode is fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen we kunnen aftellen hoor. Wel ontzettend veel last van m'n heup. Ik kan haast niet lopen. En dan de pech dat de thuiszorg 14 dagen vakantie heeft. Dus moet alles zelf doen. Maar goed de 27e naar de orthopeed.

Goed dadelijk weer naar de dagbesteding. doeiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei bolletje:

Mensen we kunnen aftellen hoor. Wel ontzettend veel last van m'n heup. Ik kan haast niet lopen. En dan de pech dat de thuiszorg 14 dagen vakantie heeft. Dus moet alles zelf doen. Maar goed de 27e naar de orthopeed.

Goed dadelijk weer naar de dagbesteding. doeiiiiii.

Doei 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...