bolletje Geplaatst gisteren om 15:53 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:53 20 uur geleden zei Rosee: Hondenbroekjes voor de sledehonden! Dat gaatje is toch voor het staartje hé? Want op een pootje dat zal moeilijk lopen zijn. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 15:58 Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:58 Iemand gekke kersthoedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 15:58 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:58 Vanochtend stond de taxi te vroeg voor de deur, en ik zei nog dat ik naar Groenland zou gaan. De chauffeur werd kwaad en zei "Dan had je de taxi af moeten bellen. Dus moet ik als nog na komen. Waar zitten jullie nu? Zitten jullie al op de boot naar Noorwegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 16:08 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:08 Ik zit reeds op de boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 16:13 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:13 Oké Ik kom, ik kom er aan Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst gisteren om 16:56 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:56 Ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst gisteren om 18:37 Rapport Share Geplaatst gisteren om 18:37 Heel leuk!Ik ga mee.Kan wel een extra steuntje in de rug gebruiken! Vind december een nare maand . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) Het is maand dat ik verjaar, verder zie ik er niets naars aan. 23 uur geleden bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Voor iedereen een lekker warme muts, dan zijn we allemaal goed gemutst! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden ik zit alvast in mn iglootje op Groenland. wil niemand aansteken. laters.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Wat uitgeperste sinaasappels voor @lady jane Tine en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Op 22-12-2024 om 06:32 zei Kunsie64: . 12 uur geleden bewerkt door Kunsie64 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Ik wilde een foutje in mijn bericht herstellen maar dat is niet gelukt. Ik ben niet meer zo handig wat dat betreft merk ik, dus ik heb het maar helemaal verwijderd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Moghu Kanjers, Hoe kom jij zo vlug in Groenland Jane? Ik mocht gisteren mee vliegen met de kerstman omdat ik te laat was. Zagen we een groot schip. Pakt ie me ineens op en gooit me overboord de Oen. Hij had een hele rooie neus en stonk naar de jenever.🥵de kladjanus. Daar zwom ik nou, helemaal alleen. Nou had ik het geluk dat Moby Dick langs kwam en me wilde helpen. "ga maar op m'n spuitgat zitten dan komt het goed". Nou had ik de pech dat ze, tijdens de jacht een oog naar de filistijnen hadden geschoten dus spoot ie te laag, en ik knalde tegen de zijkant van de boot. Maar met een dik oog en een paar tanden kwijt heb ik het gehaald en zijn we op weg naar Groenland, waar we vanmiddag aan komen. Jane heeft de koffie al klaar heeft ze gezegd. Fijne dag allemaal en.....houd het droog. We kunnen het. 11 uur geleden bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Teleportatie Bol. Dat was het minst inspannend als ik jouw verhaal zo lees Ik zit nog ff in quarantaine dus ik heb het personeel gevraagd jullie warm te onthalen met soep, brood en natuurlijk koffie en thee, en wat jullie verder maar willen. en @Kunsie64 nu ben ik wel nieuwsgierig geworden wat je geschreven had. met fouten mag ook hoor. als tip had je je bericht opnieuw kunnen plaatsen op de plek waar je het weggehaald had. Maar een nieuw bericht had ook gekun(sie)d Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Oh mijn god @bolletjewas het deze kerstman? bolletje en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Lady Jane, ik had in mijn eerste bericht op pagina 2 een schrijffout. Die wilde ik herstellen maar ik drukte op de citeerknop dus kwam het hierboven nogmaals te staan! Maar het foutje is in mijn eerste bericht wél hersteld met een grote omweg ik had dus niet iets nieuws geschreven.. Al doende leert men zal ik maar zeggen😉 9 uur geleden bewerkt door Kunsie64 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Huh? Moeten we op eigen gelegenheid naar Groenland? Ik dacht dat ik gewoon voor de deur werd opgepikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Ik stap ook in!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden @Moepsen @Tinedit rendier komt jullie nog even snel thuis oppikken op weg naar Groenland! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Ik ga mee hoor! Ben heel stilletjes in de slee gekropen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden