Spring naar bijdragen

ARRESLEE-PACT 2024

Aanbevolen berichten

Moghu Kanjers,

Hoe kom jij zo vlug in Groenland Jane?

Ik mocht gisteren mee vliegen met de kerstman omdat ik te laat was. Zagen we een groot schip. Pakt ie me ineens op en gooit me overboord de Oen. Hij had een hele rooie neus en stonk naar de jenever.🥵de kladjanus.

Daar zwom ik nou, helemaal alleen. Nou had ik het geluk dat Moby Dick langs kwam en me wilde helpen. "ga maar op m'n spuitgat zitten dan komt het goed". Nou had ik de pech dat ze, tijdens de jacht een oog naar de filistijnen hadden geschoten dus spoot ie te laag, en ik knalde tegen de zijkant van de boot.  Maar met een dik oog en een paar tanden kwijt heb ik het gehaald en zijn we op weg naar Groenland, waar we vanmiddag aan komen. Jane heeft de koffie al klaar heeft ze gezegd. 

Fijne dag allemaal en.....houd het droog. We kunnen het.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teleportatie Bol. Dat was het minst inspannend als ik jouw verhaal zo lees:heart:
Ik zit nog ff in quarantaine dus ik heb het personeel gevraagd jullie warm te
onthalen met soep, brood en natuurlijk koffie en thee, en wat jullie verder maar willen.

en @Kunsie64 nu ben ik wel nieuwsgierig geworden wat je geschreven had. met fouten mag ook hoor.
als tip had je je bericht opnieuw kunnen plaatsen op de plek waar je het weggehaald had. Maar een nieuw bericht had ook  gekun(sie)d:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane, ik had in mijn eerste bericht op pagina 2 een schrijffout.

Die wilde ik herstellen maar ik drukte op de citeerknop dus kwam het hierboven nogmaals te staan! :blink:

Maar het foutje is in mijn eerste bericht wél hersteld met een grote omweg:) ik had dus niet iets nieuws geschreven..

Al doende leert men zal ik maar zeggen😉

bewerkt door Kunsie64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...