Etty Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Goedemorgen, DAGPACT Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 december Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december Wat leuk @Francoise, dat je even komt buurten. Ben zelf weer wat actiever hier en miste je al. Hoe is het met je? Dag 12. Er begint langzaam vorm te komen in wat ik wil gaan doen de komende tijd, ik krijg plannen. Een fijn gevoel. Ik las gisteren : 'waar je aandacht aan besteedt, dat is je leven'. Als mijn kleindochter van 9 maanden bij ons binnenkomt, dan is het altijd een beetje spannend voor haar. We nemen haar eerst op de arm en maken een rondje door het huis. We blijven wat langer stilstaan bij de dingen die ze al herkent en waar ze blij van wordt. Dan worstelt ze zich los en wil op de grond. Enthousiast kruipt ze op iets af om het te gaan ontdekken. Ik voel dat enthousiasme nog wel in mezelf, die ontdekkingsdrang, maar voor mij lijken er vaak onzichtbare obstakels te zijn die zij nog niet ziet. Niet drinken maakt die obstakels zichtbaar. Ik vind het leven sowieso een boeiend iets, maar zo is het fijner, boeiender. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december 39 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, DAGPACT Etty Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Goedemorgen. 'Waar je aandacht besteedt ,dat is je leven.' Dat vind ik een mooie @Etty, die ga ik onthouden. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Goedemorgen, DAGPACT Etty Fonny🌞 Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december DAGPACT Etty Fonny🌞 Claudius IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december 4 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Goedemorgen! Fijne dag vandaag. Doe je niet mee aan het dagdraadje? 😪 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december 30 minuten geleden zei IJsvogel: DAGPACT Etty Fonny🌞 Claudius IJsvogel Maia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december 1 uur geleden zei IJsvogel: DAGPACT Etty Fonny🌞 Claudius IJsvogel Maia Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december DAGPACT Etty Fonny🌞 Claudius IJsvogel Maia Jane Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Doe ook lekker braaf mee.Het is hier halen en brengen.Soms zijn er momenten dat ik me goed voel, maar soms voel ik me zo rot.Laat ik de goede momenten maar koesteren, zoals vandaag.We moeten toch door deze zure appel heen bijten en ik hoef dit niet meer alleen te doen.Dat er nog zo'n gecompliceerd schepsel op deze aardbol rondliep, wist ik niet.We hebben elkaar wel gevonden zeg. We hebben alle activiteiten rondom het koor voor een maand stil gelegd.Dat is juist de lastigste maand.Wij hebben beiden rond deze tijd vervelende gebeurtenissen meegemaakt en hebben geen zin om blij te doen, voor de buitenwereld.Dat toneelspel hou je gewoon niet vol.We gaan lekker aan onszelf denken en aan onze naasten familie, waar we beiden maar weinig van hebben.Verleden week diende zijn dochter zich ineens aan.Wilde na 25 jaar ineens contact met haar vader.Natuurlijk zit daar dan weer zo'n vervelende ex (haar moeder) aan vast.sowieso vind ik het wel knap, dat ze dat, buiten haar om, doet.Ze woont hier zo'n beetje om de hoek, want dit is maar een klein dorpje.Altijd even uitkijken met dat soort dingen en vooral niet teveel op het smoelenboek zetten.Had mijn vriend getagt op FB vorige keer.Ging om een simpel iets, gebakken pannenkoeken aan de wereld laten zien.Hoe interessant . Ontstaat er een familieruzie, van zijn overleden vrouw.De kinderen van haar vonden het maar niets, dat hij weer een nieuwe relatie had.Zo gevaarlijk kan sociaal media zijn, afijn, wie weet lezen ze hier ook wel mee! Boeit mij even niet zo. Genoeg meegemaakt met jaloerse familieleden en jaloerse mensen zijn gemeen. Met de pup gaat het goed, zo'n lieverd. Nu heb ik zin om een orgel open te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) De nieuwsgierigheidsknop @Etty. Als ik hem hem vindt, maakt ie me blij. of eigenlijk: geeft ie me ruimte. Niet altijd blij per se. 10 december bewerkt door Lika Woordje vergeten Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Pfoe. Vanavond ‘The zone of interest’ gezien. Een ijzingwekkende film. Over hoe kampcommandant Rudolph Höss met zijn huisgezin een vrolijk leven leidt naast de muren van Auschwitz. Over het wegkijken van het Kwaad, dat nergens expliciet in beeld komt. Ik moet er even van bijkomen. lady jane en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Ah. Dat begrijp ik @Oskar. Dat einde herinner ik me ook zo. Kom maar even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Ja, indrukwekkende film he @Oskar. Het boek is ook aangrijpend. Jaren geleden gelezen en lang blijven hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december niet te vergelijken, want van een heel andere orde maar vandaag Conclave gezien en ook die kroop onder de huid als ex-katholiek een aanrader! slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden