Maia Geplaatst gisteren om 04:30 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:30 Ik ben wel sociaal gehandicapt door mijn autisme, dus ik kijk niet bepaald uit naar het kennis maken met de mede cliënten en het personeel. En wat ga ik mijn katten missen gedurende de 10 dagen. Ik voel 1 bonk spanning maar ik weet dat dit het beste is.. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 04:30 Rapport Geplaatst gisteren om 04:30 4 minuten geleden zei Maia: Morgenochtend, maandag, word ik om 11.00 opgenomen voor een detox behandeling Goed zo , veel succes Maia reageerde hierop 1
Maia Geplaatst gisteren om 04:31 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:31 Op 16-1-2025 om 12:25 zei Claudius: Goed dat je niet meer drinkt, veel succes. Dank je wel
Maia Geplaatst gisteren om 04:32 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:32 1 minuut geleden zei Claudius: Goed zo , veel succes Hartje.
Oskar Geplaatst gisteren om 05:52 Rapport Geplaatst gisteren om 05:52 Spannend Maia. Mooi dat je morgen al terecht kunt. Vijf jaar geleden heb ik ook ooit een week in een kliniek gezeten voor een detox. Dat heeft mij toen enorm geholpen. Niet alleen om mij uit de alcoholische modus te dwingen. Meer nog doordat het als een symbolische scheidslijn ging werken, een rock bottom om het nooit meer zo ver te laten komen. Ik zag er toen ook wel tegen het sociale element op. Ik wilde me als een monnik in mijn cel terugtrekken met boeken, pen en papier. Ook omdat ik verwachtte tussen krankzinnigen & idioten terecht te zullen komen. Maar de alcoholisten bleken gewoon mensen van vlees en bloed, net als jij en ik zeg maar. Toen ik vertrok overviel mij warempel een zelfde soort weemoed als vroeger na een vakantie met vrienden. Zo zie je maar. Succes Maia, ik hoop dat het ook voor jou het keerpunt zal worden.
Claudius Geplaatst gisteren om 06:37 Rapport Geplaatst gisteren om 06:37 2 uur geleden zei Maia: Morgenochtend, maandag, word ik om 11.00 opgenomen voor een detox behandeling Is er daarna nog een verslavingsbehandeling? Opname ? Ik hoop dat je je katten niet te lang moet missen.
lady jane Geplaatst gisteren om 08:03 Rapport Geplaatst gisteren om 08:03 toitoitoi @Maia het wordt, wat jij ervan maakt een kado aan jezelf.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 09:45 Rapport Geplaatst gisteren om 09:45 Dat is goed nieuws, fijn dat je niet lang hoefde te wachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden