Claudius Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius 22 oktober bewerkt door Claudius Verkeerde datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober Ik heb weer eens te weinig geslapen. Ik ben gisterenavond wel redelijk vroeg gaan slapen. Maar verschillende keren vannacht opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Goedemorgen 🌸, Dagpact Claudius Alesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober 1 uur geleden zei Claudius: Ik heb weer eens te weinig geslapen. Ik ben gisterenavond wel redelijk vroeg gaan slapen. Maar verschillende keren vannacht opgestaan. Pfff, vervelend. Ik sliep om 01:30 uur ook nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Goedemorgen. Wel goed geslapen gelukkig. Naar de paradontoloog zo. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober goeiemooiemorgen frummers en sterkte Lika, hopelijk valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Goedemorgen allemaal!!! Ik kies laten trekken..au Dagpact: Claudius Alesto Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober oh jakkes Fonny, ook sterkte Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Goeie morgen, Nou sterkte Fonny, maja daar kun je geen kiespijn van krijgen. Lika je kan verdoving vragen hé? Hoe is het met jou Jane? Ik moet vandaag een potje met radioactiefspul slikken voor de schildklier en ff wat bloed laten prikken. Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober getver @bolletje laat het maar gauw morgen worden dan Met mij gaat het goed, nog wat pijntjes her en der maar ik doe alles weer en de verkoudheid is overgegaan in ochtend en avond snotteren, gebruikelijk voor me bij het wisselen van de seizoenen. Ik ben me weer even bewust geworden hoe kwetsbaar we zijn en dankbaar met mijn gestel dat nog steeds redelijk snel herstelt. Fonny en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober We laten Yvonne maar eens lekker uitslapen frummers, tast toe. Tine, karin123 en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Het is de 22e @Claudius De tijd gaat zo al hard genoeg🙃😇 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Geodemorgen! ☀️ Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.... Heerlijk om een dagje buiten te spelen. Sterkte @Lika en @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Nog steeds knaagt er iets van onrust in mij. Het lijkt toch veel op heimwee. Mis toch stiekem mijn oude leventje en oude huisje. Hoewel ik niet echt veel vrienden had hoor. De toneelgroep mis ik zeker niet en mijn oude koor ook niet. Hou veel van mijn vriend, dus dat is het ook niet. Misschien de wisseling van het seizoen? Sta ook al een tijdje droog en heb andere antidepressiva.Het zal er allemaal mee te maken hebben en dit is natuurlijk nog steeds mijn huis niet. Alles is nog vreemd. Thuis ging alles gewoon zijn gangetje, het was een vrij rustig leventje. Nu ben je met 2 en dat is toch wel anders. Het zal zijn tijd moeten hebben en Spirit heeft nog steeds geen geduld. Gelukkig is de verkoudheid over! Mezelf maar even een schop onder de billen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Goedemiddag, @Spirit dat je je oude huisje mist snap ik denk ik. Maar wat in jou oude leventje, wat je nu blijkbaar, als ik het zo lees, mis je? Wat daarvan heb je nu niet voor je gevoel in je huidig leventje? Dagpact: Claudius Alesto Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 4 uur geleden zei lady jane: Het is de 22e @Claudius De tijd gaat zo al hard genoeg🙃😇 Gewijzigd, dank U wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober 5 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen, Nou sterkte Fonny, maja daar kun je geen kiespijn van krijgen. Lika je kan verdoving vragen hé? Hoe is het met jou Jane? Ik moet vandaag een potje met radioactiefspul slikken voor de schildklier en ff wat bloed laten prikken. Sterkte lieve Bol🥰 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2 uur geleden zei Spirit: Nog steeds knaagt er iets van onrust in mij. Het lijkt toch veel op heimwee. Mis toch stiekem mijn oude leventje en oude huisje. Hoewel ik niet echt veel vrienden had hoor. De toneelgroep mis ik zeker niet en mijn oude koor ook niet. Hou veel van mijn vriend, dus dat is het ook niet. Misschien de wisseling van het seizoen? Sta ook al een tijdje droog en heb andere antidepressiva.Het zal er allemaal mee te maken hebben en dit is natuurlijk nog steeds mijn huis niet. Alles is nog vreemd. Thuis ging alles gewoon zijn gangetje, het was een vrij rustig leventje. Nu ben je met 2 en dat is toch wel anders. Het zal zijn tijd moeten hebben en Spirit heeft nog steeds geen geduld. Gelukkig is de verkoudheid over! Mezelf maar even een schop onder de billen geven. Alles heeft tijd nodig Spirit💕 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woman Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Spirit, dat komt goed hoor! Het is altijd wennen in een nieuw huis. Ik ben vaak verhuisd in de afgelopen jaren en steeds weer ga ik door een dip als ik moet wennen. After verhuis -dip. Is het misschien mogelijk om ergens een eigen kamertje of eigen hoekje te maken met je lievelingsspullen? Waar je je kan terug trekken als je behoefte hebt aan even met jezelf zijn? Met je favoriete stoel of vloerkussen en een gezellige lamp of kaarsjes en wat eigen boeken en een fijne deken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Denk toch de aansluiting met mensen @Freekie.Nu gaan we nog officieel kennis maken met de buren hoor en heb nu ook de pup, om mee buiten te lopen en nieuwe hondeneigenaren leren kennen.Heb een boodschappenfiets, zodat ik ook zelf wat boodschappen kan doen.Moet hier nog veel ontdekken.Wil weer gaan zwemmen, alleen is een oude angst weer terug gekomen.Angst in de auto.Vanavond moeten we weer naar Rotterdam rijden voor de wekelijkse repetitie en mijn vriend heeft voorheen angstaanvallen gehad op de weg.Daar is hij nu redelijk overheen, maar ik zit niet fijn naast hem in het drukke verkeer.Die angst had ik vroeger, bij mijn man ook.Ik zie nu alweer tegen vanavond op.Hij is ook gewoon weer aan het werk, dus ben dan bang, dat hij te moe is.Het is wel altijd mijn avondje uit, mijn vriend heeft er niet zoveel mee.Best wel lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober Rapport Share Geplaatst 22 oktober Daar is idd ruimte genoeg voor @Woman.Het is nogal rommelig in het huis van m'n vriend, maar het huis is groot genoeg om even een hoekje voor mezelf te maken.Hij komt zelf ook uit een rotperiode.Bij mij is hij helemaal op gaan bloeien.2 jaar geleden zijn vrouw verloren, een jaar geleden zijn moeder.Aan de drank geweest, wat nu ook hartstikke goed gaat.Wij hangen echt aan elkaar.Alles heeft idd tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden