Spring naar bijdragen

Donderdag 17 Oktober 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Ja hoor Bol, ik heb gisteren Voltaren emugel extra strong
op schouder en borstkas gesmeerd. Dat mag af en toe.
En is ook ontstekingswerend dus wie weet versnelt het
het helen? En ik heb altijd een boek naast me liggen om
in slaap te vallen en incidenteel ook midden in de nacht te lezen.
Zit jij nog in de molen? Hersenz nog steeds?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Hersenz niet  meer. Was veel te zwaar en ik had m'n doel bereikt Grenzen serieus nemen. Nu is m'n schildklier aan de beurt, daar krijg ik de 22e een radioactief drankje voor en daarna moet ik 2 dagen in het ziekenhuis blijven maar dat kan niet vanwege de nekhernia van m'n hondje. dan, een tijd daarna, moet ik geopereerd worden aan m'n heup, dus er is veel gaande, maar ik houd er de moed in zonder drank. Altijd.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje @bolletje, heel veel sterkte.

Wat zeur ik dan met mijn loopneus.

Net een flinke huilbui gehad en dat luchtte enorm op.Ben blij dat ik dat weer kan af en toe.Het werd me ineens teveel.De pup was vervelend tegen de teckels en dat bleef maar aan de gang en ineens knapte er iets.

Alle opgekropte ellende van de laatste tijd kwam eruit.Vandaag maar eens rustig aan gaan doen.Even zo min mogelijk prikkels.

Met het gezinnetje van m'n zoon gaat het ook niet goed.Zo sneu allemaal, maar ik kan niet al het leed op mij nemen.Ze moeten het toch zelf oplossen, maar als moeder en oma, knaagt dat aan je.Weet hier ook de weg helemaal niet.Alle winkels zijn ver weg, alleen een klein buurtsupertje.Ben ik niet gewend natuurlijk.Mijn boodschappenfiets heb ik weggegeven aan m'n zoon.Heb alleen de Ebike, waar ik nog geen kilometer op heb gereden.

Klaag, klaag klaag.

Ik ga wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Wendy75, mentaal ben ik momenteel niet zo sterk. Mijn vriend is weer aan het werk, dus zit alleen.Ik ken hier nog weinig mensen, dus dat voelt best eenzaam.Weet nog niet zo goed, wat ik moet doen.

Heb mijn eigen huisje nog, maar ben meestal hier, omdat het daar zo klein is.Moet m'n draai nog zien te vinden.Straks maar aan het eten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ontslag genomen in de kliniek 

Ik had gehoopt tot rust te komen maar het tegendeel is waar. 
 

de groep waar ik in zat is veelste groot,zo hadden ze meerdere module uren nodig voor 1 les en dan nog moest je je antwoorden op vragen waar je echt wel even serieus over na moest denken binnen 5 minuten op papier kwakken en dan nog kwam niet iedereen aan bod. 
 

dan nog wat persoonlijke irritaties en elke donderdag gezeur over zwemmen waar ik niet aan mee doe om persoonlijke redenen was de druppel. 
 

nu dus weer thuis

straks eerst nog online les volgen en dan naar bed,me eigen vertrouwde net schoon opgemaakte bed. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje @Zbb.Jammer dat het jou zoveel stress geeft, i.p.v.rust en dan dat zwemmen, wat je liever niet doet.Dat moet je toch zelf weten, of je daar aan mee doet of niet.Lijkt wel een kleuterklas.Ik geef je groot gelijk.Eigen bed slaapt altijd veel lekkerder.Waarschijnlijk ook veel informatie, wat je allang weet.Nu sterk zijn he? Dat kan jij, want dat heb je allang bewezen.Heel veel KMW.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...