Spring naar bijdragen

Donderdag 12 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend al om 6.00 uur wakker
Ontbijt en koffie zitten er al in.
Straks maar weer eens courgettesoep maken, want ze zijn niet bij te eten !
we schrokken ons rot toen we na ruim 14 dagen weer op de tuin kwamen
6 mega courgettes geoogst, aardbeien, frambozen en de boerenkool kunnen we ook al eten

En een onkruid !!!, echt vreselijk
Zucht...enfin, weer genoeg te doen de komende weken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik trotseer tot nu toe nog alles op de motor naar het werk toe, eergisteren waren de sokken wel nat... Gigantische regenbui.. Op de kop gekregen.. 

De binnenvoering van jas en broek mag er na volgende week waarschijnlijk wel weer in... Aangezien het volgende week nog even lekker weer wordt. 

Ik ben van plan om het buitenschilder werk voor de kozijnen alsnog te beginnen aankomend weekend... 

In mijn vakantie had ik daar de puf niet voor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Freekie:

In de sauna wordt je toch nat @lady jane maar wel wat warmer dan buiten in de regen... 

klopt @Freekie, maar ik ben tussen de rondjes door graag buiten, liefst in de zon natuurlijk.
Dus ik dacht, nu het nog droog is maar gauw gaan zwemmen. Fiets als enige zonder jas en met blote voeten de kou in.
Thuis is het nog 24 graden en draag ik zomerkleren. Dacht dat een vest erover wel genoeg zou zijn. Niet dus, brrrrr.......
Blijkt het baantjes zwemmen op de donderdag afgeschaft, dus ik ging nog voor niets ook. soms gewoon een pechdag he.
Gauw naar huis voor warmere kleding dan maar en de stad in wandelen, want de regen lijkt nog even weg te blijven.
En dan vanmddag met een grote pot thee en een spannend boek thuis cocoonen. Die sauna maar uitstellen naar morgen of zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook nog niet klaar met mijn schilderwerk maar vind het niet erg om deze regenweek even niet te klussen.

Hoef vanmiddag niets meer, dus ga kijken naar de slotuitzending van B&B vol liefde. Als ik daar eenmaal aan begin, wil ik de rest ook zien. Gelukkig is dat na vanavond weer klaar.

Afgelopen weken in goed humeur en weinig stress. Dat scheelt enorm in alcoholbehoefte. Hoe lang ik nu al niets gedronken heb weet ik niet eens en dat is een goed teken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag de as opgehaald van m'n hond. We gaan een mooie urn kopen.

Mooie pootafdrukken erbij en daar staat ze dan, naast m'n laptop.

Zo heb je 2 huisdieren en zo heb je in een jaar tijd niets meer. Gelukkig zijn de teckeltjes van mijn vriend ook dol op mij, dus mijn liefde kan ik wel geven, maar  het blijft nog steeds een gemis.

Gelukkig zijn we weer wat bijgekomen van alle drukte van het afgelopen weekend.

Het was veel, eigenlijk teveel voor 1 lichaam en 1 hoofd.

Al die lasterpraat achteraf. Had er eigenlijk niet bij willen zijn, maar moest wel, vanwege de afsluiting. Heb er even genoeg van en wie weet gaan we lekker met het kinderkoor wat doen. We zijn in een wespennest terecht gekomen, bestuur op z'n gat en heel veel laster en achterklap. Nu blijken wij al een naam te hebben, dat we altijd te laat komen.

Denk dat we maar een nieuw koor op gaan richten in Brabant. Koor, de laatkomers :D.

Laat het maar even langs me heen gaan allemaal. Genoeg aan mijn hoofd, om me daar druk om te maken. Ben nog steeds zielsgelukkig met mijn nieuwe leven en dat pakt niemand ons meer af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...