Spring naar bijdragen

Donderdag 29 augustus 2024


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve frummers  :rolleyes:

Voor nu de laatste chemo achter de rug. Krijg de MRI scan eerder dan verwacht ivm aanhoudende hoofdpijn en duizeligheid.  10 september nl. En krijg ook een eerder moment voor een CT scan. Mega spannend allemaal. 

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, en goedemorgen @ikkanhet
De laatste chemo dus gehad nu, ik hoop zo dat het tóch een beetje mee zal vallen met het beroerd zijn. 
En ik hoop dat de MRI snel zal komen, hoe minder lang in spanning hoe beter, ik denk aan je. 

Voor nu eerst even een bakje. 
Het dreigt hier weer heel warm te worden vandaag, 28 graden. 
Straks maar snel wat in huis en de tuin rommelen dus eerst. 
Ik zou bijna jaloers worden op mensen in het westen waar de temperatuur aan het kelderen is 🫣
Afijn, morgen wordt het ook hier weer wat koeler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei wimmelt:

Feest in de stad, ik ga er niet heen.

Laat me raden: Bommen Berend??? ;) 

12 uur geleden zei Spirit:

We zijn inmiddels uiteraard naar de dierenarts geweest en ze bleek heel erg ziek te zijn, maar dat hadden we zelf al gezien natuurlijk.
60 procent dat  het foute boel is bij haar, 40 procent, dat het met een sisser afloopt.

Lekker verwennen dan maar @Spirit, ik duim dat het mee zal vallen 

11 uur geleden zei Kohtje:

Nu is Milou na overleg tijdelijk weer naar de fokker waar ze met alleen teefjes om haar heen haar rust krijgt, onze reu keert ook weer langzaam terug in de normaalstand en wij kunnen ook weer door met het gewone leven. Een week of drie zal het al met al duren. Ze is nu anderhalve week weg, maar ook al was ze nog maar kort bij ons, we missen haar enorm en het lijkt wel of ze al een maand weg is. Met smart wachten we op het bericht dat ze weer opgehaald kan worden. 't Is zo'n snoepie...

Ja, wat ga je je ongelooflijk snel hechten aan zo'n beestje toch, heerlijk.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen lieve Frummers,

halfje genomen, gaat lekker, neem hem in en leg voor mezelf niet eens de link naar (geen) alcohol. Goede gewoonte dus…

@ikkanhet denk aan je!
@Spirit, ik weet hoe het voelt, je kan ze toch niet missen 🥲 vertroetel haar maar meer kan je eigenlijk niet doen…

Vandaag veel te doen qua werk, dus in de benen, mooie droge dag voor allen

dagpact

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, en goedemorgen @ikkanhet
De laatste chemo dus gehad nu, ik hoop zo dat het tóch een beetje mee zal vallen met het beroerd zijn. 
En ik hoop dat de MRI snel zal komen, hoe minder lang in spanning hoe beter, ik denk aan je. 

Voor nu eerst even een bakje. 
Het dreigt hier weer heel warm te worden vandaag, 28 graden. 
Straks maar snel wat in huis en de tuin rommelen dus eerst. 
Ik zou bijna jaloers worden op mensen in het westen waar de temperatuur aan het kelderen is 🫣
Afijn, morgen wordt het ook hier weer wat koeler. 

Dank je lieve @Yvonne dat hoop ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dune:

goedemorgen lieve Frummers,

halfje genomen, gaat lekker, neem hem in en leg voor mezelf niet eens de link naar (geen) alcohol. Goede gewoonte dus…

@ikkanhet denk aan je!
@Spirit, ik weet hoe het voelt, je kan ze toch niet missen 🥲 vertroetel haar maar meer kan je eigenlijk niet doen…

Vandaag veel te doen qua werk, dus in de benen, mooie droge dag voor allen

dagpact

Dune

Dank je @Dune:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik kreeg vandaag de vraag van een klant, of ik het ook gemerkt had dat er meer geluid is nu? 

Ik woon in een half bos en daar is het eigenlijk nooit stil. Maar inderdaad ik stoor me wel vaak aan alle omgevingsgeluiden, zeker als ik een dier om hulp hoor roepen en de plek niet kan traceren omdat er zoveel omgevingsgeluid is. 

Maar als ik stil sta bij geluid en de opmerking dat het nu luider is geworden, kan ik niet echt zeggen dat het nu veel harder geworden is. Er komen wel meer geluiden bij is me opgevallen. Maar ik ben een beetje doof geworden voor de doorsnee geluiden denk ik...

Waar ik echter totaal niet tegen kan, is dat piepsignaal van dat apparaatje om  vossen en marters bij je huis vandaan te houden. Aan dat geluid kan ik niet wennen.  En het is tegenwoordig een hype dus kom het regelmatig tegen. 

Volgens mijn klant zou je daar als mens geen last van hoeven te hebben dus die schoof me eigenlijk per direct in het hokje van sensitief kunnen horen en dus geen goede maatstaf kunnen zijn. Nu heb ik wel iets met overgevoeligheid en voelen, maar dit vind ik toch wel te ver gaan. 

Iedereen heeft toch wel last van bepaalde omgevingsgeluiden? Feestje van de buren die te lang duurt, slechte muziek of vliegtuigen die continue over je huis vliegen? Maar ik ben eigenlijk benieuwd of anderen dat irritante geluid van die dieren op afstand willen houden apparaten ook horen? 

Ik neem namelijk aan dat ik niet de enige ben. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die apparaten ken ik niet, dus ik zou het niet kunnen zeggen. Bij ons in de stad werd eerder een piepgeluid gebruikt om hangjongeren te verdrijven. Ik geloof dat er nu meer sprake is van hangouderen. Die krijg je waarschijnlijk met een piepgeluid niet weg.

Ik ben wat dover geworden en dat heeft best wat voordelen. Veel minder last van verkeer en van de buren. Gesprekken kan ik niet altijd volgen als er meer mensen tegelijk praten, maar dat vind ik meestal eigenlijk ook niet zo erg. Als ik uit eten ben en er is een slechte akoustiek, kan me dat weer wel erg storen. Maar ik tel mijn zegeningen, ben verder gezond en fit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte @ikkanhet. Ik vind je een moedig mens :heart:

Hier is de toestand nog erg zorgelijk. We doen ons best om haar op te lappen en de medicijnen moeten de rest gaan doen.

Hou er toch rekening mee, dat ze het niet haalt. Dan kan het alleen maar meevallen.

Voor de rest komt er weinig uit mijn handen. Was wel van plan om bami te maken.

Zoveel verse groenten nog liggen, zelfs tauge. Nu nog weinig trek, maar zal hopelijk nog wel komen. Gisteren hebben we ook best laat gegeten.

Mijn vriend is zo lief met dieren en ook  zo bezorgd. Fijn dat we nu ons verdriet kunnen delen.

Zelfs de teckeltjes zijn wat stilletjes eronder. Dieren voelen dat hé?

We gaan maar weer verder met verzorgen. Hele kleine beetjes in een pipetje.

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Spirit:

Heel veel sterkte @ikkanhet. Ik vind je een moedig mens :heart:

Hier is de toestand nog erg zorgelijk. We doen ons best om haar op te lappen en de medicijnen moeten de rest gaan doen.

Hou er toch rekening mee, dat ze het niet haalt. Dan kan het alleen maar meevallen.

Voor de rest komt er weinig uit mijn handen. Was wel van plan om bami te maken.

Zoveel verse groenten nog liggen, zelfs tauge. Nu nog weinig trek, maar zal hopelijk nog wel komen. Gisteren hebben we ook best laat gegeten.

Mijn vriend is zo lief met dieren en ook  zo bezorgd. Fijn dat we nu ons verdriet kunnen delen.

Zelfs de teckeltjes zijn wat stilletjes eronder. Dieren voelen dat hé?

We gaan maar weer verder met verzorgen. Hele kleine beetjes in een pipetje.

Ik hou jullie op de hoogte.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje @ikkanhet ik lees soms mee en ik ben niet heel actief in schrijven. Wat een ellende maak je door en wat ben je sterk, respect 🌸

Ook een knuffel voor @Spirit 


Gisteren werd ik gebeld door een vriend van mijn zoon, ze zijn gevallen met de fiets en zijn hele voet ligt open. Had een een royal club met een ijsklontje gepakt ipv een pul rosé, dus ik kon gelijk helder denken en zonder alcohol achter het stuur met mijn zoon naar de SEH 🍀
Ik doe ook nog even mee.

DAGPACT:
Dune
Fonny
Zbb
Wimmelt
Yvonne 
Alesto

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het voordeel van geen alcohol Alesto. Dat je gelijk kunt handelen op dat soort momenten. Hoppa. Ik geniet nog steeds zo van die vrijheid!
Zo heb ik gisteravond in het donker gezwommen. Het was heet en het kon. Zo ontzettend fijn!!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-8-2024 om 05:38 zei ikkanhet:

Goeiemorgen lieve frummers  :rolleyes:

Voor nu de laatste chemo achter de rug. Krijg de MRI scan eerder dan verwacht ivm aanhoudende hoofdpijn en duizeligheid.  10 september nl. En krijg ook een eerder moment voor een CT scan. Mega spannend allemaal. 

Ik vind het steeds lastig wat te zeggen, maar ik vind het rot waar je allemaal door heen moet. Maar knap hoe je je staande houdt. Hopelijk krijg je positieve uitslagen van de scans 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Ayla89:

Ik vind het steeds lastig wat te zeggen, maar ik vind het rot waar je allemaal door heen moet. Maar knap hoe je je staande houdt. Hopelijk krijg je positieve uitslagen van de scans 

Dank je wel @Ayla89 je kunt gewoon alles zeggen hoor. Het is wat het is denk ik maar. Kan het toch niet veranderen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...