Spring naar bijdragen

vrijdag 23-8-2023


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Hier alles goed en droog. Mijn kittens op de juiste plekken en bij de juiste mensen. Geeft rust en meer en 2 kittens zelf gehouden dus ik heb een leuke mooie roedel thuis en gaat heel leuk met elkaar om.

Lees wel af en toe/veel mee(om mijzelf scherp te houden). Maar wil niet op alles reageren en kan en moet dat ook niet meer doen. Trek het mij dan teveel aan en dat kan een trigger zijn voor mij om te gaan denken dat ik dat kan verdoven/behappen met drank op. Dat gaf iemand mij al aan hier. Ik dacht @Francoise Dat was goed opgemerkt en klopt denk ik ook voor mij. Knap dat velen dat niet hebben hier al vul ik dat waarschijnlijk dan in. En dat voelt daarin dan best alleen. Maar dat geeft niet. Ik ben nu eenmaal zo en erken en zie dat in. Ging ook niet zomaar maar moet mij beschermen daarin. Ik hoef niet altijd te zorgen voor anderen, zeker omdat dat ook al mijn werk is.

Ik zit nu in mijn nachtdienst ritme dus zo mijn tweede deel slapen. Tijdens nachtdiensten heb ik nooit behoefte en de gedachte om te gaan drinken wel nadien. Als alles gelukt en goed gegaan is. Bekende valkuil hier.

@wimmelt, geschrokken van jouw verhaal maar gaat mij meer bij de les houden. Succes en je hebt bewezen dat jij het zeker kan. Veel respect voor jou.

Zou op meerderen willen reageren omdat ik het zeer knap vindt als je hier terugkomt om een update te geven. En je vooral herpakt. Denk dat dat heel belangrijk is. Zonder herpakken blijf je erin zitten en is eruit komen bijna onmogelijk. Meest onderschatte verslaving die alcohol denk ik.

Succes allen en fijn dat dit forum er nogmaals is.

Ga mijn 2e deel slapen.

Fijne middag en avond en meer. Doei doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeilert, hoe lang was je binge dan wel?

Ik strijd ook nog maar allang niet meer zo.
En, zoals jij zegt, pas na ‘n week net de eetlust weer hebbende? Trap er nu echt niet meer in, ouwe.
Wens je sterkte, er is geen recht op geluk of eerlijkheid, doe gewoon wat je doen moet.

Dat zijnde: NIET ZUIPEN!

 

bewerkt door Hadocque
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Hadocque:

Zeilert, hoe lang was je binge dan wel?

Ik strijd ook nog maar allang niet meer zo.
En, zoals jij zegt, pas na ‘n week net de eetlust weer hebbende? Trap er nu echt niet meer in, ouwe.
Wens je sterkte, er is geen recht op geluk of eerlijkheid, doe gewoon wat je doen moet.

Dat zijnde: NIET ZUIPEN!

 

Ik denk iets van een maand,weet het niet precies. 
 

deze binge was ver over de rand

echt heel heftig. 
 

dit echt nooit meer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...