bolletje Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goeie morgen. Fonny en Smaragdie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen frummers, en goedemorgen Bolletje. Ja, vrijdag alweer, time flies. Het is lekker buiten nu, een voorzichtig zonnetje en een lichte waai 🤗 Eerst even een bakje en dan snel aan de slag. bolletje en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goeiemorgen @bolletje en @Yvonne en overige frummers Fonny, Smaragdie en bolletje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Jij ook een goedemorgen @ikkanhet. Hoe gaat het nu met jou en hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen, veel wind maar volgende week nog een extra zomer! Vol goede moed wens ik jullie een fijne dag! Dagpact .Zbb .Wimmelt Hoe maak ik toch grotere punten voor de namen? Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen lieve Frummers, 1/2 er al in, koffie van Yvonne achter de knopen. Durf het bijna niet te zeggen maar kan zo genieten van iets minder zomers weer. Regen wind ik vind het heerlijk 🤪 Dagpact .Zbb .Wimmelt Dune mooie dag voor allen Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus DAGPACT: zbb Wimmelt Dune Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus goedemorgen! Aardige wind, echt weer voor met een boek op de bank, maar werk en opruimen op de agenda. Fijne dag allemaal! DAGPACT: zbb Wimmelt Dune Yvonne Maja Fonny en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen allemaal, ja, storm buiten en helemaal bewolkt. toch even naar de markt voor nootjes, of het tuin weer wordt weet ik niet. Gisteren een giga pan tomatensoep gemaakt van eigen tomaten en wortelen Smaragdie, Fonny en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemorgen. Vandaag klaarmaken en weekje weg. Lekker. Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Gisteren met kinderen kort gesproken over mijn alcohol probleem. Oudste heeft nu entreeweek. Jongste heeft geen herinneringen en oudste weet nog dat ik altijd gelijk wijn moest hebben als ik terugkwam van werk. Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: zbb Wimmelt Dune Yvonne. Maja. Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemiddag, laatste paar uur op het werk zijn en dan weekend! Motorweekend wel te verstaan. Morgenvroeg 08:30 vertrekken in groepjes richting Lügde in Duitsland. Vanavond nog wat inpakken en niet te laat op bed. DAGPACT: zbb Wimmelt Dune Yvonne Maja Fonny Freekie Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Goedemiddag, Hier alles goed en droog. Mijn kittens op de juiste plekken en bij de juiste mensen. Geeft rust en meer en 2 kittens zelf gehouden dus ik heb een leuke mooie roedel thuis en gaat heel leuk met elkaar om. Lees wel af en toe/veel mee(om mijzelf scherp te houden). Maar wil niet op alles reageren en kan en moet dat ook niet meer doen. Trek het mij dan teveel aan en dat kan een trigger zijn voor mij om te gaan denken dat ik dat kan verdoven/behappen met drank op. Dat gaf iemand mij al aan hier. Ik dacht @Francoise Dat was goed opgemerkt en klopt denk ik ook voor mij. Knap dat velen dat niet hebben hier al vul ik dat waarschijnlijk dan in. En dat voelt daarin dan best alleen. Maar dat geeft niet. Ik ben nu eenmaal zo en erken en zie dat in. Ging ook niet zomaar maar moet mij beschermen daarin. Ik hoef niet altijd te zorgen voor anderen, zeker omdat dat ook al mijn werk is. Ik zit nu in mijn nachtdienst ritme dus zo mijn tweede deel slapen. Tijdens nachtdiensten heb ik nooit behoefte en de gedachte om te gaan drinken wel nadien. Als alles gelukt en goed gegaan is. Bekende valkuil hier. @wimmelt, geschrokken van jouw verhaal maar gaat mij meer bij de les houden. Succes en je hebt bewezen dat jij het zeker kan. Veel respect voor jou. Zou op meerderen willen reageren omdat ik het zeer knap vindt als je hier terugkomt om een update te geven. En je vooral herpakt. Denk dat dat heel belangrijk is. Zonder herpakken blijf je erin zitten en is eruit komen bijna onmogelijk. Meest onderschatte verslaving die alcohol denk ik. Succes allen en fijn dat dit forum er nogmaals is. Ga mijn 2e deel slapen. Fijne middag en avond en meer. Doei doei. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus @Smaragdie weltrusten, goeie uitleg, begrijp het helemaal! Je herkent wat je wel en vooral niet nodig hebt! Zelfkennis is zoveel waard op dit pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus 10 uur geleden zei Yvonne: Jij ook een goedemorgen @ikkanhet. Hoe gaat het nu met jou en hoe voel je je? Het gaat @Yvonne merk toch dat het na elke chemo een beetje moeilijker wordt met ziek zijn enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Droge afmelding vandaag precies een week droog en nog steeds helemaal naar de knoppen. heb wel weer eetlust gelukkig nou ja elke dag een beetje beter Fonny, Maja, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) Zeilert, hoe lang was je binge dan wel? Ik strijd ook nog maar allang niet meer zo. En, zoals jij zegt, pas na ‘n week net de eetlust weer hebbende? Trap er nu echt niet meer in, ouwe. Wens je sterkte, er is geen recht op geluk of eerlijkheid, doe gewoon wat je doen moet. Dat zijnde: NIET ZUIPEN! 23 augustus bewerkt door Hadocque Zbb en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 10 uur geleden zei Hadocque: Zeilert, hoe lang was je binge dan wel? Ik strijd ook nog maar allang niet meer zo. En, zoals jij zegt, pas na ‘n week net de eetlust weer hebbende? Trap er nu echt niet meer in, ouwe. Wens je sterkte, er is geen recht op geluk of eerlijkheid, doe gewoon wat je doen moet. Dat zijnde: NIET ZUIPEN! Ik denk iets van een maand,weet het niet precies. deze binge was ver over de rand echt heel heftig. dit echt nooit meer lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus Och jongen, inderdaad, niet weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden