Spring naar bijdragen

Maandag 19 augustus 2024


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve Frummers,

de tijd is verstreken, het is inderdaad gewoon morgen geworden, maar met het grote verschil dat ik lekker fris ben. Mijn halfje antabus zit er al in, nu koffie.

ga gewoon verder met mijn droge pad, de aanhouder wint, dussss er is nog hoop. Heb het gevoel dat ik toch steeds meer de ‘knop’ ga vinden. Over de hele linie is er zeker weer meer inzicht ontstaan. Dat zijn meteen tools om in te zetten. Zelfkennis reflectie en eerlijkheid. Grote woorden die inzetbaar zijn. 
wat een zware kost eigenlijk op deze maandag ochtend ..

enniewee, Dune is back!
 

vandaag drink ik niet

mooie dag mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers en goedemorgen @Dune
Mooi dat je toch besloten hebt voor elke dag een halfje te gaan, zo simpel kan het zijn dan!

Goed, een nieuwe week, het wordt nu echt duidelijk later licht, ik sta de laatste tijd weer in het donker op,
dat heeft ook wel weer wat :) ... vandaag en morgen zijn nog drukke dagen, de rest van de week lekker geen verplichtingen.
De hond en kattekopjes hebben hun ochtendlekkertje gekregen, nu is het dus tijd voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Maja

zbb
Dune

 

moet vandaag alleen nog even bedenken hoe ik de schaamte achter me kan laten, ik ben namelijk gezien in mijn drankepad, ruzie op straat gemaakt enzo. Kennelijk had ik mijn jurk binnenstebuiten aan, pffff moet ik emigreren ofzo? Aan de andere kant,

Oma zei altijd: ‘er bin geen ramp zo groat of hij bloeid binnen 3 dagen doad’ misschien moet ik daar maar op wachten 🤔

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

  • Maja
  • zbb
  • Dune
  • Roberto
  • Lonster

 

Goed zeg, al die goede voornemens vandaag. Ik doe mee. Oooh je jurk verkeerd om aan Dune... ik moet er wel om lachen maar echt leuk is het natuurlijk niet. Het gaat inderdaad vanzelf weer over.

Ik heb zin in een lummeldagje. Even mezelf aanzwengelen en in de benen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto op het dagpact! Wat supergoed van je! Echt top!

@Lonster1 ja over een paar dagen vind ik het zelf minder erg. Zie het ook voor me, nu is het nog pijnlijk, maar weet dat die schaamte gewoon tijd kost… tijd is je vriend hoorde ik ook al eerder hier. Klopt ook, de tijd heeft mijn kater verdreven en vandaag is de 2e dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

de lucht is niet strak blauw vandaag.
misschien nog veel stof in de lucht van de bos branden in Canada

Eerste kopje koffie zit er al weer bijna in
Straks gym, druivensap maken en van de week tomaten soep.

Zoveel druiven en tomaten uit de tuin !
@Dune

Goed bezig meis 😊

Fijn om te lezen dat @Zbben @Roberto ook weer op het rechte pad zitten.
nieuwe week, nieuwe kansen he 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, 

Was dit nog niet rock bottom? 

Je schrijft dat je steeds meer de knop gaat vinden. Wil je dit nog eens meemaken dan, of zelfs nog erger? 

Jij bent zelf degene die de knop om zet of niet. Achterdeurtje open laten is een kwestie van tijd voor je weer gaat zuipen. Is dat wat je wil? 

Definitief de knop om zetten is niet moeilijk. Het is juist erg fijn en opluchtend. Nooit meer de kater en nooit meer de schaamte. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Woman ja knop was niet heel makkelijk te vinden hoor, maar dat jojo gedoe, ben dr zo klaar mee… eens is het genoeg! Nu ook mijn kinderen betrokken zijn geweest bij mijn laatste val, moet ik de scherven oprapen en conclusies trekken. Als ik het niet nu doe, wanneer dan? Nog een paar keer op mijn bek?!

nee ben er zoooooo klaar mee. Dit was de druppel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag deze middag

Buurmeisje in de kliniek, ben benieuwd of ze meteen onder zeil gebracht is of dat ze daar nu heel bang in een hoekje zit alleen te wezen?

Het is niet niks om opgenomen te worden. Weg uit je "veilige" haven en nu tussen totaal vreemden zitten die je mag gaan leren vertrouwen. Ben wel trots op haar, want stap 1 hoe bang ze er ook voor was heeft ze toch vandaag wel genomen. :camera:

Op naar volledig herstel! Want dat gun ik haar enorm! 

Blijkbaar vonden jullie mijn vergelijking met een robot zuiger en mijn nieuwe kat niet zo grappig, dus dat ga ik maar niet op mijn kaartje zetten. Ik zet er wel iets anders op. :D Nu maar eerst het postadres zien te achterhalen want anders kunnen de kaartjes niet eens verstuurd worden. Best bijzonder dat dat nu zo lastig is, want toen ik opgenomen was kreeg ik zelfs post van mensen waar ik niks mee te maken wilde hebben en de post dus ook persoonlijk weer terug kwam brengen met de boodschap mij niks meer te sturen. Wat een tijden waren dat, hilarisch.

Verder zit ik weer in de running qua afwikkeling van de erfenis. Ik had 5 mails van de notaris en heb de waarde van mijn ouderlijke huis met een ton zien stijgen en ook weer met een ton zien dalen. Het lijkt de effectenbeurs wel. Ik ben onterft dus ik verwacht er geen cent van en dat is voor mij nu juist de beste plek om in te zitten. Wel informatie opdoen maar zelf niet zoveel energie te hoeven steken om te vechten voor die centen. Ja natuurlijk roept het wel herinneringen op van vroeger en de hele vechtscheiding van mijn ouders. Maar nu zie ik het niet als persoonlijke aanval, maar als een voor mij betaalde verwerkingsproces, want omdat ik onterft ben, krijg ik ook geen schulden. En nu wordt er eens niet gevochten om mij en mijn broers, maar gewoon voor 3 nieuwe minderjarige kinderen. Ik hoop dat het ze helpt en dat ze niet al zo gekneusd zijn als ik en mijn broers en dat ons pa dit keer echt gewoon goede bedoelingen had.

Ik hoop dat het snel klaar is en dat ik ouderloos nu wel gewoon mijn verleden achter me kan laten en gewoon een vrolijk mens kan zijn. Met haar beperkingen natuurlijk. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...