Maja Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Goedemorgen! Gisteren gedwaald door de zalen van museum Voorlinden en alle sferen die de sculpturen van Ron Mueck oproepen over mij heen laten komen. Alleen de zaal vol met immense schedels snel achter mij gelaten. Vandaag door met kasten leegruimen en splitsen in weggooien en in verhuisdozen doen. Over 2 maanden moet huis leeg zijn voor de renovatie/verbouwing. En langs graf ouders. Mooie zondag! dagpact Maja Tine, Lika, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus goeiemooiemorgen frummers saunadagje hier genieten van de rust nu velen weg zijn Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus een hele goede morgen allemaal, Vandaag de grote barbecue ! Dus heel veel voorbereiden straks @lady jane, ook op dit draadje wil ik je even super feliciteren met je 15 jaar droog. Als ik plaatjes kon plakken had ik nu een mega taart voor je neer gezet 😊 geniet van de sauna straks lady jane, Tine en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Dat is een leuk museum , dat Voorlinden he @Maja ik ben er ook wel eens geweest Maja, Fonny en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Goedemorgen! Ik meld me hier ook weer 15 jaar, wat een prestatie @lady jane!! Dagpact Maja Ayla89 Fonny, Tine en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Wauw 15 jaar, gefeliciteerd Lady J. Ik heb er een pistache-taartje op genomen. Tja bbq. Als je het vaker doet, weet je wel precies wat je mee moet nemen en voorbereiden. Dat scheelt natuurlijk weer. Ik heb er laatst een afgeslagen omdat ik vermoedde dat er alleen maar worsten en andere verbrande lappen vlees geserveerd zouden worden. Terwijl je natuurlijk ook heel veel soorten groenten op de bbq kan leggen en het dan wel heel lekker kan zijn. Maar ja, je moet het maar willen en kunnen natuurlijk. Het is wel een gedoe, en meestal wordt er ook nogal veel alcohol bij gedronken. Met dit weer ga ik meer uit eten, het is nu een stuk rustiger. Je kunt zo aanschuiven aan een goede tafel buiten, zonder reserveren. rapilos, lady jane, Fonny en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Goedemorgen frummers, Eindelijk is het wat koeler geworden hier, heerlijk. Straks even lekker met de hond weg en verder met wat leesvoer in de schaduw in de tuin, een echt luie zondag. @Lika, goede terugreis, fijn dat je het zo naar je zin in Londen had. Jij heel veel sterkte @rapilosen natuurlijk ook veel plezier. En ik mis @bumperjim al weer even. Alles goed daar Jim? Ik schreef het al een paar keer: ook @Reacher en @Quinn zijn al een hele poos hier niet meer geweest Maja en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Goedemorgen. @lady janevan harte met je 15 jaar, geweldig! Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Ik heb vakantie en de bedoeling was om de keuken te schilderen, maar heb er gewoon de puf niet voor. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus Vakantie is ook om bij te tanken @Rosee. Geniet! Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Dan doe je een stukje van die klus Rosee? Iets in de voorbereiding, spullen bij elkaar zoeken of schoonmaken? Als je het in stukjes hakt, is het meer te overzien. En dan kun je toch een goed gevoel krijgen, omdat je al een deel van de klus hebt gedaan. Ik heb mijn schilderskleren aan en ga zo een kozijn aflakken. Ik ben er al weken mee bezig, schuren, plamuren, grondverf. Wilde het eigenlijk gisteren doen, maar toen was het weer te warm en stond de zon er vol op. Vandaag is het perfect weer voor buitenschilderwerk. Nog een kop koffie en dan hop, gaan. Rosee, Fonny, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Top Jane Tine, Fonny en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus 19 minuten geleden zei Rosee: Ik heb vakantie en de bedoeling was om de keuken te schilderen, maar heb er gewoon de puf niet voor. Ik weet niet hoelang je vakantie hebt Rosee, maar misschien vandaag en morgen even helemaal niets... en dan een lijstje maken waarmee je dat wat je wilt doen op papier verdeelt over de overige dagen zoals Lonster tipt? Dat werkt bij mij altijd goed.. Fonny en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus 1 uur geleden zei Ayla89: Goedemorgen! Ik meld me hier ook weer 15 jaar, wat een prestatie @lady jane!! Dagpact Maja Ayla89 Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Goed bezig @Lonster1! Ik laat het nog even bezinken, als ik eenmaal begin moet het ook af. En moet alles eerst verplaatst worden etc en dan staat t hele huis op z'n kop. Heb afgelopen jaar al zoveel geschilderd en geklust dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Misschien doe ik het wel gewoon helemaal niet lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Dat klinkt ook heel aanlokkelijk @Rosee:-) Wij varen weer terug. Allemaal prima. Geen haast hebben is zo fijn. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Rosee ja ik weet het, bij mij staat ook mijn huis al weken op zijn kop . Als ik jou was, zou ik lekker vakantie vieren en het uitstellen. Lekker Lika, het is zeker heerlijk om geen haast te hebben. Ik heb de klus af, nu tijd voor thee en chips. Later de zooi opruimen. Lika en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus DAGPACT: Maja Ayla89 Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Wat goed dat je de klus af hebt @Lonster1. Voelt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Zag trouwens op netflix de film Smashed, over een relatie waarin de een stopt met drinken en de ander niet, vond de film wel de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Ja dat voelt inderdaad goed, heb ondertussen nog van alles gedaan. Want ik kan ook niet goed stoppen. Ik heb een oud huis, nog tig schilderklussen die half af zijn. Die film ga ik opzoeken, bedankt voor de tip. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Af en toe krijg ik gelukkig wel hulp, eindelijk weer eens iemand gevonden met wie ik klussen kan uitwisselen. Om en om bij elkaar helpen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus 8 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Eindelijk is het wat koeler geworden hier, heerlijk. Straks even lekker met de hond weg en verder met wat leesvoer in de schaduw in de tuin, een echt luie zondag. @Lika, goede terugreis, fijn dat je het zo naar je zin in Londen had. Jij heel veel sterkte @rapilosen natuurlijk ook veel plezier. En ik mis @bumperjim al weer even. Alles goed daar Jim? Ik schreef het al een paar keer: ook @Reacher en @Quinn zijn al een hele poos hier niet meer geweest Hoihoi! Ja hoor prima, beetje druk met logees over de vloer en alles. Morgen mag ik weer an die Arbeit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus Lief al die wensen en verwennerij Ik voel me echt een beetje jarig nu. Heb dankzoj Lonster nu wel zin in chips. Het is ook etenstijd nu en ik heb nog brood bij me gelukkig. Göi ik thuis wel wat friet in de airfryer, toch ook feestelijk. rapilos en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus Rapport Share Geplaatst 4 augustus @lady jane15 jaar!!! Zo hee. Van harte. @Lonster1lekker dat je klaar bent. lady jane en Lonster1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden