Spring naar bijdragen

Zondag 4 augustus 2024

Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Gisteren gedwaald door de zalen van museum Voorlinden en alle sferen die de sculpturen van Ron Mueck oproepen over mij heen laten komen. Alleen de zaal vol met immense schedels snel achter mij gelaten. 

Vandaag door met kasten leegruimen en splitsen in weggooien en in verhuisdozen doen. Over 2 maanden moet huis leeg zijn voor de renovatie/verbouwing. En langs graf ouders. Mooie zondag!

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

Vandaag de grote barbecue !
Dus heel veel voorbereiden straks

@lady jane, ook op dit draadje wil ik je even super feliciteren met je 15 jaar droog.
Als ik plaatjes kon plakken had ik nu een mega taart voor je neer gezet 😊

geniet van de sauna straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw 15 jaar, gefeliciteerd Lady J. :present:  Ik heb er een pistache-taartje op genomen.

Tja bbq. Als je het vaker doet, weet je wel precies wat je mee moet nemen en voorbereiden. Dat scheelt natuurlijk weer. Ik heb er laatst een afgeslagen omdat ik vermoedde dat er alleen maar worsten en andere verbrande lappen vlees geserveerd zouden worden. Terwijl je natuurlijk ook heel veel soorten groenten op de bbq kan leggen en het dan wel heel lekker kan zijn. Maar ja, je moet het maar willen en kunnen natuurlijk. Het is wel een gedoe, en meestal wordt er ook nogal veel alcohol bij gedronken.

Met dit weer ga ik meer uit eten, het is nu een stuk rustiger. Je kunt zo aanschuiven aan een goede tafel buiten, zonder reserveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Eindelijk is het wat koeler geworden hier, heerlijk.
Straks even lekker met de hond weg en verder met wat leesvoer in de schaduw in de tuin, een echt luie zondag. 

@Lika, goede terugreis, fijn dat je het zo naar je zin in Londen had.

Jij heel veel sterkte @rapilosen natuurlijk ook veel plezier. 

En ik mis @bumperjim al weer even. Alles goed daar Jim? 

Ik schreef het al een paar keer: ook @Reacher en @Quinn zijn al een hele poos hier niet meer geweest :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan doe je een stukje van die klus Rosee? Iets in de voorbereiding, spullen bij elkaar zoeken of schoonmaken? Als je het in stukjes hakt, is het meer te overzien. En dan kun je toch een goed gevoel krijgen, omdat je al een deel van de klus hebt gedaan.

Ik heb mijn schilderskleren aan en ga zo een kozijn aflakken. Ik ben er al weken mee bezig, schuren, plamuren, grondverf. Wilde het eigenlijk gisteren doen, maar toen was het weer te warm en stond de zon er vol op. Vandaag is het perfect weer voor buitenschilderwerk. Nog een kop koffie en dan hop, gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Rosee:

Ik heb vakantie en de bedoeling was om  de keuken te schilderen, maar heb er gewoon de puf niet voor. :blush:

Ik weet niet hoelang je vakantie hebt Rosee, maar misschien vandaag en morgen even helemaal niets... en dan een lijstje maken waarmee je dat wat je wilt doen op papier verdeelt over de overige dagen zoals Lonster tipt? Dat werkt bij mij altijd goed.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig @Lonster1!:) Ik laat het nog even bezinken, als ik eenmaal begin moet het ook af. En moet alles eerst verplaatst worden etc en dan staat t hele huis op z'n kop. Heb afgelopen jaar al zoveel geschilderd en geklust dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Misschien doe ik het wel gewoon helemaal niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Eindelijk is het wat koeler geworden hier, heerlijk.
Straks even lekker met de hond weg en verder met wat leesvoer in de schaduw in de tuin, een echt luie zondag. 

@Lika, goede terugreis, fijn dat je het zo naar je zin in Londen had.

Jij heel veel sterkte @rapilosen natuurlijk ook veel plezier. 

En ik mis @bumperjim al weer even. Alles goed daar Jim? 

Ik schreef het al een paar keer: ook @Reacher en @Quinn zijn al een hele poos hier niet meer geweest :( 

Hoihoi! Ja hoor prima, beetje druk met logees over de vloer en alles. Morgen mag ik weer an die Arbeit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...