Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 augustus 2024


Aanbevolen berichten

Ik zat nog even terug te lezen: 
Wat moeilijk toch om jouw moeder zo mee te maken @Lika, maar petje af voor jou hoor. Nu lekker genieten even van de boot. 

En ooohh, wat herkenbar @rapilos al dat gedoe met zo'n bbq, en dat dan twee keer in 1 week, brrrr. 

Na dagen de zonneschermen naar beneden te hebben gehad heb ik ze gisteravond opgehaald: er komt vandaag regen en minder zon. 
Nu is het inderdaad bewolkt, ik kan er niets aan doen, maar geniet ervan en van de koelte die nu door het huis gaat. 
Mijn logees waren pure zonaanbidders, verplicht buiten zitten in de hitte, ik dan wel in de schaduw, maar dan nog: nog normaal was ik met die temperaturen lekker binnen gebleven.  Het kost even een paar dagen om hiervan bij te komen, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Het belooft een mooie dag te worden. Alle ramen en deuren open. Ga straks naar de Ron Mueck tentoonstelling in museum Voorlinden. Benbenieuwd! E-reader mee om daarna in de tuin nog na te genieten met een kop koffie. Fijne dag allemaal! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Ned. damesteam vecht zich rot om in de Ol.Spelen te blijven.
Net als de mannen die het niet haalden, blijft Ned.
eigenlijk net niet sterk genoeg. Maar bidden voor een 
klein wondertje nu dan maar. nu op npo1 (liefhebbers hier???)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Nu lekker bij komen @Yvonne
ik zit ook liever in de schaduw en met erge hitte gewoon lekker binnen op de bank.
Nou en die 2 barbecue's in de week...
vriend wilde er zelf 4 van maken (ook nog met de mensen van de tuin en met mijn dochter en haar familie )
ik heb gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was ha,ha 😂

Straks maar wat boodschappen doen ter voorbereiding.
de rest kan morgen (voordeel dat de winkels op zondag open zijn )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net op de Belg gekeken naar het goud van Remco Evenepoel op de O.S. wielrennen.
zo trots natuurlijk en het Vlaamse kommentaar is net wat smeuiger dan het nederlandse.
Wat een prestatie zeg, en hij kreeg nog een lekke band in de laatste kilometers ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je @Roberto, de tent is nog steeds open hier. 
Ook al is het maar om een bakje thee of koffie te halen. 
Maar zeker ook voor mensen die het even nodig hebben om van zich af te praten, voor mensen die het moeilijk hebben met wel of niet drinken.... 
De tent is gewoon open, voor iedereen, voor een bakje, maar ook als je er even doorheen zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in Londen thee gekocht. Leuk im te doen daar. Prachtige theewinkels ook!

De boot heeft kuren. We gaan morgen terug. Ben benieuwd in hoeveel etappes dat gaat lukken. De motor draait warm en geen idee waarom.

Einde avontuur. Maar we maken er een gezellige terugtocht van.

Hoe was de tentoonstelling @Maja? Als we toch eerder terug zijn ga ik lekker daarheen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indrukwekkende tentoonstelling @Lika. Zowel zijn vroegere werk als zijn recente (minder gedetailleerd) ik heb genoten! De drukte viel reuze mee. En na afloop nagenieten in de tuin is geen straf. Lopend heen en terug, dus ook de stappenteller blij. 
Hoop dat de boot jullie zonder te veel kuren overbrengt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...