Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 juli 2024


Aanbevolen berichten

Mogge!

Droge werkweek gehad en ook geen vrijdagavondbier voor mij vandaag. Het ging deze week als een speer, kostte geen moeite niet te drinken. Het is puur een gewenningsproces. Ik heb ook niks aan bier in huis nu, dat moet even zo anders is de verleiding groot.

Volgende week korte vakantie met hond en tentje. De vorige keer moest er bier mee in een koelbox (en dan 10x checken of het goed koud was en of er wel drie keer genoeg was en of ik een flessenopener bij me had), doen we nu niet meer. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeee, wat ga jij ook goed @bumperjim, mooi. En ik wens jou een harstikke fijne vakantie komende week. 

Fijn je te lezen @Reacher, ik was je al even kwijt gek genoeg, zat daarnet te kijken wanneer je voor het laatst online was.... 
Maar wat fijn dat jouw schoonmoeder zelf die 'veiligheid' wilde, ja, dat scheelt alles voor jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh

Dagpact:

Okkie

Ik werd vanmorgen wakker en was nog zo niet klaar voor de dag! Ik liet zelfs mijn koffie staan vanmorgen. Dus kids naar school en zelf even lekker terug naar bed. Dan kan de dag over een uurtje of 2 pas echt beginnen voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bewolkt en regenachtig (voor de verandering)
Straks naar de markt en bio winkel.

Gisteren nog een poosje in de tuin gewerkt
Ben er nog een beetje moe van, want gespit en alle tuinbonen eruit gerooid
In plaats daarvan de boerenkoolplantjes uitgeplant.
hoop dat ze het blijven doen, en niet opgevreten worden door de slakken vogels , rupsen of witte vliegjes.

De courgettes zijn niet bij te eten, er is er elke dag wel een goed
ook inmiddels al 3 komkommers geoogst en de cherrytomaatjes zijn ook heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, mijn werk is wel prima @Yvonne, veel vrijheid. Halve team op vakantie, weinig echt werk behalve wat stopwerk, om het wat op te vullen, dus laatste tijd meestal vrij rustig en dan kunnen de dagen wel lang duren ook al vermaak ik me prima op het internet...

Het is hier vaak hard rennen of stilstaan.. 

Maar zowaar druk gehad gisteren, dus kwam wat stressig thuis.. Half 10 lkkr op bed gekropen en een erg fijne nacht gehad. Dit keer niet wakker tussen 3 en 4 uit gekke dromen.. 

Ik ga vandaag een android tablet uitzoeken, dan kan ik savonds straks in de vakantie ook kijken wat ik wil, terwijl de jeugd ook in de kamer is.. Het is niet allemaal even geschikt zeg maar.. 

Laatste tijd doe ik ook samen met de kids spelletje op de telefoon en zij op hun tablet, dat wordt dan ook beter op een groot scherm.. 

Grote beurt motor

Tablet 

Straks 3 week vakantie na volgende week, we gaan niet weg maar natuurlijk wel leuke dingen doen

Geld sparen gaat helaas door zulke grote uitgaven niet zo snel als ik hoopte... Luxe probleem, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
lekker om 9 uur pas wakker i.p.v.
op het beachveld starten.
Ik kwakkel nog met blessures
maar kon de regen nu mijn rotgevoel
de schuld geven. Eens kijken of ik de
moed kan vinden te gaan zwemmen straks.
Soms is helemaal spijbelen ook wel eens leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig @bumperjim. Je hebt zoveel minder zorgen nu!

Dag 2 voor @Genoeggeweest. Even doorbijten en je komt dag 2 wel weer door.

Morgen zul  je je al een stuk beter voelen.

Regen, regen, regen voor vandaag. Kan er niets anders van maken. Vanmiddag maar even naar een binnen rommelmarkt. Die heb je heel veel in deze omgeving. Leuk altijd, om even rond te neuzen. Vorige keer 4 fluiten voor een euro per stuk. Echt goede fluiten hé?

Geef ze maar aan de kleinkids :D:D. Leuk voor papa :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Spirit:

Voor de eerste dagen vond ik het altijd wel fijn om even wat rust in het hoofd te krijgen.

@Spirit, ken jij ook dat benzo-katergevoel de volgende ochtend?
Daar had ik het over.
Rust in mijn hoofd krijg ik door geen alcohol te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Roberto:

@Genoeggeweest, oxazepam kater gevoel? Verkijk je niet op die benzo's.|
Die kunnen nog erger zijn dan alcohol.
 

Ja ik begrijp wat je bedoelt. Ik had echter maar een kwartje genomen, om een beetje rust in mijn lijf te krijgen. Ik voelde me vooral neerslachtig, gevoel alsof ik mijn "maatje" verloren heb..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...