Spring naar bijdragen

Wo 19 jun 2024


Aanbevolen berichten

Mogge!

Nog steeds zo fris als een hoentje. Ik heb er wel lol in nu, in het stoppen. Jammer voor alle leuke wijnboertjes en microbreweries hier, iemand anders mag ze gaan sponsoren, bj is jarenlang gul geweest. Ik ga rustig aan doen want ik wil nog een paar decennia mee als t mag 😝

Lekker gedrumd met zn 80'en gisteren. Daar zitten ook een paar verslaafden bij, valt me al een tijdje op, die geen repetitie zonder wiet kunnen spelen kennelijk. Huur je een zaal, meurt het 2 uur later naar de wiet, ook niet erg fatsoenlijk. En je speelt er niet goed strak op, op alcohol ook niet natuurlijk.  

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Jim en goedemorgen frummers, 
Top hoor Jim, wat ga jij goed nu. En heerlijk, drummen met 80 man/vrouw, leuk. 
Een mild zonnetje hier, de voorspellingen zijn goed, dus wie weet wordt het een heerlijke dag... 
En als het onverhoopt toch gaat regenen maken we er ook een prima dag van toch? 
De slakken waren er weer in overvloed, het merendeel laat ik gaan, alleen degenen die op het terrasje rondscharrelen krijgen een dagtrip aangeboden. 
Katten en hond hebben ook hun ontbijtje gekregen, dus eerst nu even een bakje 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen BPJ en Yvonne,

Ook weer fris en fruitig op. Op naar een droge 4e dag! Het valt me op dat ik niet meer zo lang blijf piekeren als ik wakker word. Niets geks gebeurd de vorige avond waar ik over na moet denken. Koffietje en dan sporten. Om 10.00 u een sollicitatiegesprek. Benieuwd naar de functie en het bedrijf.

Dagpact

Anitawest

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes voor straks @Anitawest
En je bent het filmavondje dus 'droog' doorgekomen, mooi. 
en nee, je hoeft helemaal niet uitgebreid uit te leggen waarom je geen wijn of wat ook drinkt, over het algemeen kijkt niemand er raar van op als je fris neemt,
worden er toch vragen gesteld dan is simpel 'oh, ik heb er even geen trek in',  of 'ik wil even wat minder op dat gebied' of 'nee, mijn hoofd staat er niet naar' of noem maar op, 'gewoon, ik heb trek in Spa' .... 
Zeurt men dan toch door dan zegt dat meer over de vraagsteller dan over jou ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Succes voor straks @Anitawest
En je bent het filmavondje dus 'droog' doorgekomen, mooi. 
en nee, je hoeft helemaal niet uitgebreid uit te leggen waarom je geen wijn of wat ook drinkt, over het algemeen kijkt niemand er raar van op als je fris neemt,
worden er toch vragen gesteld dan is simpel 'oh, ik heb er even geen trek in',  of 'ik wil even wat minder op dat gebied' of 'nee, mijn hoofd staat er niet naar' of noem maar op, 'gewoon, ik heb trek in Spa' .... 
Zeurt men dan toch door dan zegt dat meer over de vraagsteller dan over jou ;) 

Dank Yvonne. Ja spaatje, zij nam zelf ook geen wijntje :) Nog een beetje over ditjes en datjes (nee, niet over dit forum) gehad en na drankje naar huis en op tijd bedje in, waar het inslapen overigens heel moeizaam gaat, maar dat nemen we maar even voor lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ben jij de dag verder doorgekomen gisteren @bozo12
Na een flinke zuipsessie zul je inderdaad een pittige kater hebben, dat is ellendig, maar je weet diep van binnen ook dat je je ná die kater weer beter gaat voelen: 
er is licht aan het eind van de tunnel... 
De kater wegdrinken geeft je dat uitzicht niet, door gaan geeft je alleen het uitzicht op een nóg grotere kater. 
Hou je maar vast aan dat lichtje aan het eind van de tunnel Bozo. Sterkte. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren veel aan jou lopen denken @Spirit
Wat verschrikkelijk triest dat jouw vriend aan de zuup is geslagen. 
Hier was ik zo bang voor in het begin van jullie relatie. 
Het is maandenlang zo goed gegaan, was zo blij voor jou. 
Wat moet dit moeilijk en teleurstellend voor jou zijn nu.
Laat je alsjeblieft niet meeslepen. 
Hou vast aan jouw eigen overtuiging en stel jouw grens, jouw grenzen.
Doe het NIET... 
Ik hoop dat hij inmiddels weer bij zinnen is gekomen en inziet wat hij op het spel aan het zetten was. 
Pfff Spirit, sterkte. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een rotdag gehad. Op weg naar huis (fiets) is mijn snelbinder losgeschoten en ben ik mijn werklaptop en tas met daarin mijn privé-telefoon, werktelefoon, portemonnee, paspoort, rijbewijs, bankpas, sleutels van het gebouw waar ik vrijwilligerswerk doe etc. verloren. Als een dolle dezelfde weg terug gefietst, maar helaas.

Veel geregel nu en heel veel kosten. Ik kan ook nergens meer bij, want ik heb overal tweetrapsverificatie voor ingesteld. Ik kom ook m’n mail niet meer in, want de toegang gaat met een sms-code naar mijn telefoon. Erg vervelend allemaal. Maar hé, ik drink nog steeds niet 😉.

Dagpact

Anitawest

Elonwyn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elonwyn:

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een rotdag gehad. Op weg naar huis (fiets) is mijn snelbinder losgeschoten en ben ik mijn werklaptop en tas met daarin mijn privé-telefoon, werktelefoon, portemonnee, paspoort, rijbewijs, bankpas, sleutels van het gebouw waar ik vrijwilligerswerk doe etc. verloren. Als een dolle dezelfde weg terug gefietst, maar helaas.

Veel geregel nu en heel veel kosten. Ik kan ook nergens meer bij, want ik heb overal tweetrapsverificatie voor ingesteld. Ik kom ook m’n mail niet meer in, want de toegang gaat met een sms-code naar mijn telefoon. Erg vervelend allemaal. Maar hé, ik drink nog steeds niet 😉.

Dagpact

Anitawest

Elonwyn

Jee.. @Elonwyn helemaal onthand ben je dan. Alles opnieuw aanvragen. En heeeeel knap, niets genomen om even de stress weg te drinken. Je moet ook helder zijn want veel te regelen. Succes en sterkte vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Elonwyn:

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een rotdag gehad. Op weg naar huis (fiets) is mijn snelbinder losgeschoten en ben ik mijn werklaptop en tas met daarin mijn privé-telefoon, werktelefoon, portemonnee, paspoort, rijbewijs, bankpas, sleutels van het gebouw waar ik vrijwilligerswerk doe etc. verloren. Als een dolle dezelfde weg terug gefietst, maar helaas.

Veel geregel nu en heel veel kosten. Ik kan ook nergens meer bij, want ik heb overal tweetrapsverificatie voor ingesteld. Ik kom ook m’n mail niet meer in, want de toegang gaat met een sms-code naar mijn telefoon. Erg vervelend allemaal. Maar hé, ik drink nog steeds niet 😉.

Dagpact

Anitawest

Elonwyn

Wat een drama...mijn grootste nachtmerrie! Heel veel sterkte en rustig blijven!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

en @Elonwyn wat een ramp is dit voor je, zoveel geregel, onkosten, zorgen.
Hoe eerlijk zijn mensen nog? Misschien komt hij via de politie nog terecht.
Vinden is niet als stelen he. Maar ja, je moet toch gaan blokkeren en regelen nu.
heel veer sterkte daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Ach @Elonwyn , wat een nachtmerrie zeg !
Inderdaad super knap, dat je dit doorstaat zonder te drinken.
Als je dit aan kan zonder drank, dan kan je alles aan ! 😊

Half bewolkt en een zonnetje hier
Vanmiddag een rondvaart geboekt in een sloep.
Leuk !, er even tussenuit

Gisteren kon ik de uitslag van de scan al bekijken op de ziekenhuis site
Alles lijkt goed, dus dat is een hele opluchting.
Alleen de bloed uitslag was minder, kreatine waarde veel te hoog, wat betekent dat de overgebleven nier niet goed funcioneert..
Zoals gezegd, over drie weken pas gesprek met arts.
Enfin, maar een beetje van me af proberen te zetten, want ik word af en toe gek van het gepieker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal

Ach @Elonwyn , wat een nachtmerrie zeg !
Inderdaad super knap, dat je dit doorstaat zonder te drinken.
Als je dit aan kan zonder drank, dan kan je alles aan ! 😊

Half bewolkt en een zonnetje hier
Vanmiddag een rondvaart geboekt in een sloep.
Leuk !, er even tussenuit

Gisteren kon ik de uitslag van de scan al bekijken op de ziekenhuis site
Alles lijkt goed, dus dat is een hele opluchting.
Alleen de bloed uitslag was minder, kreatine waarde veel te hoog, wat betekent dat de overgebleven nier niet goed funcioneert..
Zoals gezegd, over drie weken pas gesprek met arts.
Enfin, maar een beetje van me af proberen te zetten, want ik word af en toe gek van het gepieker

@rapilos waarvoor heb je een scan gehad? Vervelend dat je er zoveel over piekert...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

Hoe ben jij de dag verder doorgekomen gisteren @bozo12
Na een flinke zuipsessie zul je inderdaad een pittige kater hebben, dat is ellendig, maar je weet diep van binnen ook dat je je ná die kater weer beter gaat voelen: 
er is licht aan het eind van de tunnel... 
De kater wegdrinken geeft je dat uitzicht niet, door gaan geeft je alleen het uitzicht op een nóg grotere kater. 
Hou je maar vast aan dat lichtje aan het eind van de tunnel Bozo. Sterkte. 
 

Een lastige dag gisteren, ik worstel naar een 'droge' dag, dat kost me 'uiteraard' moeite. Hier lezen en de (betrokken) reakties doen mij heel goed merk ik. 

Fijne dag frummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...