Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2024


Aanbevolen berichten

@Quinndat niet afmaken is mijn valkuil ook…. Heb er 1 die nog in elkaar moet en eentje waar de draadjes moeten. Heb er van de week om eentje een prachtige rand gemaakt en een andere helemaal netjes af. Probeer mijn leven te beteren wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ipv motor te rijden, ben ik thuis aan het racen B)

In de schoonmaak en doe modus, sodeju. Vanaf half 10 vanochtend en tussendoor thuis wat fitnessen en af en toe even 10 minuten wat zon mee pakken. 

Als klap op de vuurpijl pak ik zo zelfs de dweil, dat is echt lang geleden. 

De Rattenkooi blijf ik maar uitstellen <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Lika:

@Quinndat niet afmaken is mijn valkuil ook…. Heb er 1 die nog in elkaar moet en eentje waar de draadjes moeten. Heb er van de week om eentje een prachtige rand gemaakt en een andere helemaal netjes af. Probeer mijn leven te beteren wat dat betreft.

Zelfde hier. Ik heb circa 10 projecten die bijna af zijn, plus nog een paar die af zijn maar de rommel moet nog opgeruimd. Ik ben een stuk of 10 boeken aan het lezen en nog 20 of zo op de telefoon.

Soms is de tijd gewoon om of de inspiratie weg en moet je door naar wat anders. 🤷🏼‍♂️

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Haak je ook dekens @bumperjim? Wat gezellig!

Ik doe veel vrouwendingen, dwz zonder enig seksisme als ik ergens bij een club een hobby ga beoefenen dan zijn er altijd meer vrouwen dan mannen for some reason, maar haakneigingen heb ik nog nooit gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...