Spring naar bijdragen

Donderdag 16 mei 2024🌞


Aanbevolen berichten

Ach, what the f..k

Ben wel wat gewend

 

Ik “loop” hier als een gekooide tijger rond

 

Soms grom ik wat

En wieg mezelf

 

fijn dat ik hier een

stukje ei kwijt kan

 

Het verhaal is natuurlijk groter

Echter dat is nu teveel

 

🙏

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Fijne nuttige dag gehad. Veel thuis kunnen doen voordat ik weer veel moet/mag gaan werken. Dat geeft mij altijd een opgeruimd rustig tevreden gevoel. Ik lees vaak dat mensen ook met to do lijstje werken hier, dat doe ik ook en stimuleert mij en doe ik nog meer dan erop staat. Grappig hoe dat werkt. 

@Prana Hoop dat je je morgen kan herpakken.

@ikkanhet Ik denk veel aan jou, sterkte!

@Mai Snap jouw onveilige gevoel wel nu. Degene die een anonieme melding heeft gedaan, had eigenlijk eerst zelf naar jou toe moeten/kunnen gaan. Maar misschien durft of kan die persoon dat niet? Weet natuurlijk niet precies hoe het zit en of je wel of niet had gereageerd. Of een teken van leven had gegeven? Heb zelf wel de politie gebeld voor je weet wel en die lag al een paar dagen dood in zijn bed. Het zal anders zijn bij jou denk ik want jij bent wel te bereiken lijkt mij. Hou je zo goed als mogelijk bijeen en probeer toch wat rust te vinden. Makkelijk gezegd, ik weet het ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Reacherik had idd op de draad van woensdag geschreven, ik vond het al een aantal uur super rustig (lees muisstil) op de draad van vandaag, maar bleek dat ik op die van woensdag zat :blush:

En ik heb nu net vandaag bij gelezen. 

Dit was het bericht: ik weet niet of @Roberto zich in het onderste stuk kan vinden?

Ik doe weer aan een B&B... (ik wil even ernstig klinken) :rolleyes:

Bad & Bed B)

Bij gebrek aan @Jac moet ik zelf maar een grapje bedenken.

Ik vind trouwens dat @Roberto op de dagdraad iigde laatste week(en) , 180 graden gedraaid is qua berichten, of ligt dat aan mij? Misschien is het tijdelijk? Maar ik hoop dat je het volhoudt je klinkt serieuzer en bent behulpzaam, nee dat is niet het juiste woord.., ik weet het niet.. In ieder geval vind ik het nu fijner om je te lezen.

Zo dat is eruit! Geen idee, wat je er zelf van vindt of zelf ook merkt? 

Ik ga nu met de laatste B beginnen, het Bed. Hop hop uit bad! 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragdie

 

Dank voor je reactie

 

Heb ooit 24 uur in spanning gezeten

 Alvorens ik de politie kon bellen

 

Om zeker te weten

Dat het was gelukt

Was er gelukkig bij

Wel virtueel helaas

Anders had ik haar gewiegd

 

💫

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heeft nix met wel of niet drinken te maken

 

Rauwe rouw

Pijn

 

En nix meer hebben

om om te lachen

 

Wie had dit ooit gedacht

Ik vlinderde wat door het leven


Ik mis mij

x

 

weet niet meer hoe ik het moet

Alles kwam altijd vanzelf

 

Trustekus

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna34 je zal me verwarren met iemand anders!
Dit is werkelijk de aller aller eerste keer dat ik ook maar iets tegen Mai zeg, dus waar heb je het over????????????

dus een andere plaat op zetten tssssssss voor je dat soort onzin uitkraamt verzeker je dan even tegen wie je het hebt ‘joh’ raar mens
 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Mai:

Dit heeft nix met wel of niet drinken te maken

 

 

Dit heeft alles met wel of niet drinken te maken.

Iedereen leest je prachtige gedichten maar het geeft mij de indruk van groepje mensen dat staat te kijken iemand die verzuipt. Wat watertrappelt ze mooi, ja schitterend maar misschien moet er wat gebeuren of zo? En dan belt kennelijk iemand om je hulp te sturen en dan heet dat "verraad".

Dan is alcohol dus de baas en is dit forum jou aan het faciliteren in je alcoholische drama.

Als je geen hulp wil, help jezelf dan. Of stop met zeuren en wees tevreden met de ellende die je jezelf aandoet. Wake up. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Dit heeft alles met wel of niet drinken te maken.

Iedereen leest je prachtige gedichten maar het geeft mij de indruk van groepje mensen dat staat te kijken iemand die verzuipt. Wat watertrappelt ze mooi, ja schitterend maar misschien moet er wat gebeuren of zo? En dan belt kennelijk iemand om je hulp te sturen en dan heet dat "verraad".

Dan is alcohol dus de baas en is dit forum jou aan het faciliteren in je alcoholische drama.

Als je geen hulp wil, help jezelf dan. Of stop met zeuren en wees tevreden met de ellende die je jezelf aandoet. Wake up. 

Heej, je hebt geen ongelijk.  Over mij. Ik denk daar al een tijdje over na, dat ik misschien een enabler ben.

Toch kun je soms alleen vol liefde aan de kant van het water wachten tot iemand wil leven. En dat is moeilijk. 

Verder even over jou. Heb je in de gaten dat je een patroon hebt van veel te veel benzine over een kaarsvlammetje te gooien? Soms gaat het vlammetje uit maar soms veroorzaak je daar dan zo’n bosbrand mee dat je uiteindelijk woedend om wat je zelf hebt veroorzaakt de deur weer maanden achter je dichtslaat op het forum?

Waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei lady jane:

@Prana sterkte:rose:

en @ikkanhet wat een dubbel gevoel lijkt me; hopelijk komt er niet méér bij. Fijn dat het meevalt, blijkbaar had je erger/meer slecht nieuws verwacht.
Of dacht je, ik bereid me op t ergste voor dan kan het alleen meevallen? 

Nee de longarts zei zelf dat de kans op uitzaaiingen  99% was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Quinn:

@Mai goed bedoeld of niet, snap dat zoiets je een onveilig en rotgevoel geeft. Laat het je rust niet compleet wegnemen, wat je zelf zegt, je eigen plan. Sterkte 🌻

Ook voor jou @Prana, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. 

@ikkanhet sterkte is een understatement. Maar toch, sterkte.

Geen goede dag hier. Het zij zo.

Dank je wel. Leuk jou ook weer hier te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Smaragdie:

Goedenavond,

Fijne nuttige dag gehad. Veel thuis kunnen doen voordat ik weer veel moet/mag gaan werken. Dat geeft mij altijd een opgeruimd rustig tevreden gevoel. Ik lees vaak dat mensen ook met to do lijstje werken hier, dat doe ik ook en stimuleert mij en doe ik nog meer dan erop staat. Grappig hoe dat werkt. 

@Prana Hoop dat je je morgen kan herpakken.

@ikkanhet Ik denk veel aan jou, sterkte!

@Mai Snap jouw onveilige gevoel wel nu. Degene die een anonieme melding heeft gedaan, had eigenlijk eerst zelf naar jou toe moeten/kunnen gaan. Maar misschien durft of kan die persoon dat niet? Weet natuurlijk niet precies hoe het zit en of je wel of niet had gereageerd. Of een teken van leven had gegeven? Heb zelf wel de politie gebeld voor je weet wel en die lag al een paar dagen dood in zijn bed. Het zal anders zijn bij jou denk ik want jij bent wel te bereiken lijkt mij. Hou je zo goed als mogelijk bijeen en probeer toch wat rust te vinden. Makkelijk gezegd, ik weet het ♥️

Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Prana:

Ik ben van het dagpact afgevallen. Sorry.
Ik verdwijn nu, want wil niet met drank op schrijven, maar wil wel mijn fout melden. 

Ok @Prana, niemand kan van het dagpact af vallen.
Iedere dag is er weer een nieuwe.

Wat mij betreft blijf je hier gewoon schrijven.
Eventueel met drank op, zolang dat duidelijk is voor de lezers.
Verdwijnen heeft geen enkele zin.
Dan lees ik schaamte en schuldgevoel,
omdat je een zogenaamde fout gemaakt hebt?
Onzin.
Dat zijn triggers waar niemand iets mee opschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Freekie:

Ik vind trouwens dat @Roberto op de dagdraad iigde laatste week(en) , 180 graden gedraaid is qua berichten, of ligt dat aan mij? Misschien is het tijdelijk? Maar ik hoop dat je het volhoudt je klinkt serieuzer en bent behulpzaam, nee dat is niet het juiste woord.., ik weet het niet.. In ieder geval vind ik het nu fijner om je te lezen.

@Freekie, ik ben recalcitrant, stront eigenwijs, zeer kritisch, punt- en kommaneuker,  maar ook wel behulpzaam en lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Freekie:

Bij gebrek aan @Jac moet ik zelf maar een grapje bedenken.

@Freekie, ik heb als Vrouw Holle gebruik gemaakt van Jac om dit forum eens flink op te schudden.
Hij staat nu op het Jaarpact, gaat goed, hij heeft mijn/zijn taak volbracht.
Er is nu al weken veel meer interactie op dit forum.
Verkijk je niet op Roberto.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Roberto:

@Freekie, ik heb als Vrouw Holle gebruik gemaakt van Jac om dit forum eens flink op te schudden.
Hij staat nu op het Jaarpact, gaat goed, hij heeft mijn/zijn taak volbracht.
Er is nu al weken veel meer interactie op dit forum.
Verkijk je niet op Roberto.

Moeten we hieruit begrijpen dat @Jac een alter-ego is van @Roberto??

Er is geen @Jac?

En @Roberto drinkt niet meer? Dat is goed nieuws!

Of heb ik er niks van begrepen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Reacher:

Heej, je hebt geen ongelijk.  Over mij. Ik denk daar al een tijdje over na, dat ik misschien een enabler ben.

Toch kun je soms alleen vol liefde aan de kant van het water wachten tot iemand wil leven. En dat is moeilijk. 

Verder even over jou. Heb je in de gaten dat je een patroon hebt van veel te veel benzine over een kaarsvlammetje te gooien? Soms gaat het vlammetje uit maar soms veroorzaak je daar dan zo’n bosbrand mee dat je uiteindelijk woedend om wat je zelf hebt veroorzaakt de deur weer maanden achter je dichtslaat op het forum?

Waarom?

Ja weet ik 😁 Soms moet iemand de bad cop zijn. Maar soms werkt het niet en is het alleen maar bad. En dan baal ik er zelf weer van. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...