Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 april 2024


Aanbevolen berichten

Écht joh?

wat gaaf!

 

 

wat spreek je anders

dan wel ooit

 

Hoop dat het je goed gaat

wellicht kunnen we dan nog een draadje villen

 

*vullen

 

Ben lang niet geweest

Was begaan met jou heit, de kinderen en je man

 

Jeeej!!!

 

Antwoorden mag

hoeft niet

 

Sterk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop volgende maand level 56 te halen

 

Mankekeer nogal wat

lastig accepteren 

 

But I am healing still healing

Dat is wat ik liever noem

 

Ach leave

bewerkt door Mai
*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop 'anders' ten goede?:D

Ja ik hang al 14 jaar hier inmiddels. De tijd vliegt. Alleen ben ik niet een actieve schrijver meer, mee lezen doe ik vaak nog wel.

mijn heit is 4 maanden terug overleden. Met mijn toenmalige man ben ik nog steeds. Mijn toenmalige uithuis geplaatste 7 jarig zoontje is nooit meer terug thuis geplaatst. Onze band bleek hecht en sterk genoeg om het aan te kunnen blijkbaar want dat is nog steeds heel. Hij is gegroeid tot een gezonde 21 jarige jongeman met een studie op zak, met een baan en zelfstandig woont, maar dat is zeer zeker niet te danken aan jeugdzorg overigens en ging bepaald niet vanzelf, maar dat had ik toen allemaal al voorspelt. Maar goed, het is ondanks z'n rugzak goed gekomen met hem.

Het forum heeft in die jaren veel voor mij/ ons betekent vandaar dat ik nog lees want jullie helemaal loslaten kan ik niet en wil ik niet, daarvoor is het te belangrijk geweest, ik koester dat ( jullie) heimelijk. 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi verwoord famke

 

Ach, het was jouw proces

Niet slechter of beter

 

Gegroeid

Mooi te zien

 

Spytich foar dyn heit

 

En jeugdzorg, tsja… 

 

Blikstjinder

Diepe buiging

 

Net bûge

Foar dat tuig

 

Dan heb ik nog één liedje voor jou

(je voelt em al aankomen)

 

Mei in dikke tút en in hiele dikke knuffel :heart:

 


Folle leafs 

Mai

 

X

 

(neffens my is hy ek krekt ferstoarn)

 

Hou je

Dappere krijger 

bewerkt door Mai
***
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Remi1:

Nee hoor dat begon al veel eerder, namelijk afgelopen zondag met je '3-0' vermelding. Daar vandaan was een flink staaltje droogdrinken waar te nemen. Jammer dat je het zelf niet eerder opgemerkt hebt.

Je hebt gelijk. Alsof ik daarvoor ‘beloond’ mocht worden. Ik begrijp alleen de term droogdrinken niet goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Musashi:

Je hebt gelijk. Alsof ik daarvoor ‘beloond’ mocht worden. Ik begrijp alleen de term droogdrinken niet goed. 

Met droogdrinken wordt bedoelt

Dat als je niet (meer) drinkt

Er toch steeds mee bezig bent

(onbewust)

 

Bij mij als ik wakker ben

en in mij slaap in dromen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Reacher:

Ik heb liever @Mai haar dronken dubbele haiku’s over leven liefde en pijn dan nare opmerkingen van *

 

schelden met * , daar wordt ik me me toch even op mijn nummer gezet, goed bezig reacher, jij bepaalt bij deze het nieuwe niveau van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei herman0167:

schelden met * , daar wordt ik me me toch even op mijn nummer gezet, goed bezig reacher, jij bepaalt bij deze het nieuwe niveau van het forum.

Nou nou @herman0167, eerst tegen @Mai en nu tegen @Reacher?
Mai heb ik pas sinds kort hier gezien (al schrijft ze hier al heel lang). Ik vind het heel intrigerend wat ze schrijft. Met drank op of niet, daar heb ik sowieso niets mee te maken. Dus ik ben het zeker niet met jou eens! 
Reacher? Ach, dat is waarschijnlijk de liefste van ons allemaal hier :heart:
Ik schrijf hier niet zoveel, maar lees vaak mee en krijg heel veel steun. Tot een tijdje terug kwam jij hier alleen af en toe om te klagen dat het stil was....Dat irriteerde ook sommigen. Zullen we gewoon proberen iedereen in hun waarde te laten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Adri03:

Goed plan. Maar dat geldt dan misschien ook voor @Reacher die @herman0167 immers zomaar gelijkstelde aan het uiteinde van een dikke darm?

Klopt. Maar dat was nadat hij begon over Mai, toch? Maar goed, dat is ook weer zo kleuterachtig om te zeggen, ik weet het. Ik heb gezegd wat ik dacht en daarbij laat ik het nu. Ik ben veel te actief de laatste dagen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk, wat mij betreft mag hij zich ergeren wat hij wil. Zoals velen zich ergerden aan hem, maar uit respect niets zeiden. Dus ook hij kan lekker scrollen nu dat hij nuchter is en beter zou moeten weten? 
Nou ik kan het zelf blijkbaar ook niet laten, dus ciao. Ik ga me maar eens met de Italiaanse bouwvakkers bezig houden. Is ook best een uitdaging haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...