Spring naar bijdragen

Zondag 14 April 2024


Aanbevolen berichten

Ik heb slechts een paar opmerkingen gelezen van jou @Roberto en eerlijk gezegd ben ik jou spuug en spuugzat!
heb geen zin om bij te lezen, teveel irritatie en dat komt enkel en alleen door jou!


wat ik wel wil zeggen is dit:

Is het ooit in jou opgekomen dat de kans bestaat dat moderators jou wel eens zouden kunnen verwijderen? Omdat jij geen enkele moeite lijkt te doen om daadwerkelijk alcohol de baas te worden. Openlijk doorslempt van het spul waar iedereen hier tegen vecht?

De enige bijdragen die jij levert zijn belerend, kwetsend en aanstootgevend. Je geneuzel en gezever over je buurman, je autisme, je homo zijn, je geraaskal over de hulpverlening die van geen kanten deugt, je medische problemen. Alles en iedereen krijgt bij tijd en wijlen een beurt van uitgerekend dé persoon die het meeste zuipt van ons allemaal.

ik ben klaar met jou, ik zet je op ‘ignore’ 

en misschien maak ik wel een berichtje voor de moderator van dienst!
weltrusten allemaal

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

Ik heb slechts een paar opmerkingen gelezen van jou @Roberto en eerlijk gezegd ben ik jou spuug en spuugzat!
heb geen zin om bij te lezen, teveel irritatie en dat komt enkel en alleen door jou!


wat ik wel wil zeggen is dit:

Is het ooit in jou opgekomen dat de kans bestaat dat moderators jou wel eens zouden kunnen verwijderen? Omdat jij geen enkele moeite lijkt te doen om daadwerkelijk alcohol de baas te worden. Openlijk doorslempt van het spul waar iedereen hier tegen vecht?

De enige bijdragen die jij levert zijn belerend, kwetsend en aanstootgevend. Je geneuzel en gezever over je buurman, je autisme, je homo zijn, je geraaskal over de hulpverlening die van geen kanten deugt, je medische problemen. Alles en iedereen krijgt bij tijd en wijlen een beurt van uitgerekend dé persoon die het meeste zuipt van ons allemaal.

ik ben klaar met jou, ik zet je op ‘ignore’ 

en misschien maak ik wel een berichtje voor de moderator van dienst!
weltrusten allemaal

 


Dune toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune spreekt uit wat meerderen hier denken en het is feitelijk juist. Hij schrijft meestal waarschijnlijk zwaar onder invloed dus dat helpt niet. En als je er dan kritiek op geeft dan protesteert de rest van de onder-invloedschrijvers uiteraard.

Zet m gewoon op negeren Dune dan ben je er verder klaar mee. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 en @Mai,

met alle respect naar jullie toe uiteraard, jullie posten niet dagelijks, dan neem ik aan dat het grootste gedeelte van de reacties van Roberto jullie zijn ontgaan….

het was wellicht een uiting van boosheid van het moment gisteravond, maar nu na een nacht slapen sta ik nog steeds achter mijn woorden.

hij verziekt de sfeer en mensen voor wie dit forum bedoeld zijn ,zoals mijn persoontje zocht wat support om de dag fijn af te sluiten. En wat zien ik..

talloze posts van bovengenoemde heer met terpentijn (of wijn?) overgoten reacties….

ik dacht, weet je, laat maar geen zin om 7 of 8 pagina’s (!) bij te lezen.. waarbij ik nog wel even zag dat Toos een veeg uit de pan kreeg. Een door mij gewaarde frummer.. en toen was voor mij de maat vol en schoot ik wellicht uit mijn slof. Ga daarvoor overigens geen sorry zeggen.

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Roberto:

@Mai, voor mij geldt het tegenover gestelde.
Na maandenlang koffiegeleuter vind er eindelijk eens interactie op dit forum plaats.
 

Nog even reageren op deze post, een knuppel in het hoenderhok gooien, en kijken wat een schade je hebt aangericht vind jij een prettige conversatie, een opbeurende sfeer die mij van de alcohol af moet houden? 

alcohol ga ik niet nemen …

Dit heeft meer weg van een opstootje in een bruine kroeg waar de drank te rijkelijk heeft gevloeid…. Waar de avond eindigt met dronken lieden, een paar blauwe ogen en kots in het portiek 

Niet het fijne forum waar een ieder die dit nodig heeft steun kan vinden door middel van opbeurende woorden van lotgenoten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Reacher:

Hoi @herman0167, @Jac en @bumperjim

Mai heeft hier ook een plek. 
 

Daar gaat het niet om. Dat zeg ik ook niet. Het is helemaal niet persoonlijk bedoeld. Als iemand bij mij op een feestje strontlazarus is dat er alleen nog maar mystieke taal uit komt, dan zeg ik ook ga maar lekker naar bed. Dan gaan we er niet met zn allen omheen zitten om te luisteren. Niet op mijn feestjes iig.

Ik heb niks tegen Mai, ik vind het alleen vervelend wanneer de dagdraad volgeschreven wordt met drankpraat. Soms heeft het forum zo'n periode waar vanaf halverwege de middag tot eind vd nacht alleen maar bezopen wordt geschreven en alle anderen blijven wijselijk weg. Mensen die het forum constructief proberen te gebruiken.

Van de weeromstuit was ik daarom gisteravond ook niet constructief. Sorry. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...