Oskar Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Drie uur. Het moet niet gekker worden. De merel kijkt mij meewarig aan en draait zich nog eens om. Maar ik pak alvast mijn beitel en bik mijn naam in steen. Er is geen weg meer terug. DAGPACT Oskar 13 april bewerkt door Oskar karin123 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goeiemorgen @Oskar en overige frummers Hier was het 3.33 uur. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 13 april Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april Ik zie het nu pas: @Claudius is terug. Hallo jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goeiemorgen! Gisteren net na middernacht (dan lig ik al 2 uur te ronken) zat er kennelijk een muis aan iets te knagen ofwel in onze kamer ofwel die van de holenbeer ofwel IN de muur tussen beide kamers (de Stier's theorie). En omdat de Stier een groot gevoel van rechtvaardigheid heeft, springt die dan meteen uit bed en gaat op die muur timmeren. Want die muis moet opzouten. Wat denkt de muis (wat jullie en ik ook zouden doen) "wtf!!" Dus die stopt met knagen en die wacht tot het 5 minuten stil is geweest en gaat dan weer verder. De Stier ligt dan alweer in bed dus die springt er meteen weer uit en gaat weer op de muur meppen. Dat ging zo een keer of 3-4 terwijl ik tegen mezelf bleef zeggen je hebt nu heel erg slaaaap, je oogleden worden zwaaaaar, enz enz maar kansloos want ik werd steeds wakkerder. Toen hadden we slaande ruzie.... kunnen krijgen, ware het niet dat de Stier net op tijd naar de logeerkamer vertrok. Ik draaide me om en viel ogenblikkelijk weer in slaap. de geneugten van het platteland lady jane, Fonny, Yana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Waar er één is Zijn er meer wij hadden een ook een lief muisje… Zo hebben wij hier nog steeds een rattenplaag, sinds jaren sinds de brug is verhoogd en de walbeschoeiïng is veranderd nu woon ik weer hier voor ♾️ goedemorgen allemaal Lieve dag 13 april bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen, 6 uur is dan bijna uitslapen zie ik. Maar de zon schijnt al en na een vervelende dag (met trek) gisteren, begin ik me positiever te voelen. Doorzetten vandaag en de trek weerstaan als hij komt. Ik hoef er niet aan toe te geven! Weg met dat impulsieve gedrag. DAGPACT Oskar Prana Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Ik slaap al dagen/nachten niet ik vind dat draadje niet wie zei dat nou, Roberto? over benzodiazepines ik slik al jaren diazepam aan huis bezorgd zelfs mijn HA vraagt wie is jou dealer? 13 april bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Hou 4 of 5 dagen vol zonder drank dan moet ik naar de winkel om “eten” te halen U raadt het al ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen allemaal dagpact: Oskar Prana Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Ik ben op godspeed! 13 april bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Oppelepop tante pollewop ooit de koningin van de radslag hoe noemden jullie mij? ik weet het niet meer iets met… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Dit is niet leuk Nee! Dat hoort hier ook toch Na alle succesverhalen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen! @Mai: Je kan de verdere dag nog keren. Na struikelen kun je blijven liggen (en doordrinken) of knietjes afvegen, kroontje rechtzetten en verder gaan. Mooie dag vandaag. Deze wordt hier ingeluid met een wandeling in de duinen. Daarna plantjes inzetten die ik (te vroeg, ijsheiligen is nog ver weg) op de kop heb getikt op de lidl actiedag. Verder wacht een opdracht die ik voor therapie moet uitwerken. Genoeg gevuld dus. dagpact: Oskar Prana Fonny Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april 12 uur geleden zei Claudius: Kooktherapie, muziektherapie, ergo, er zijn ook groepsgesprekken met een pshyoloog en veel uren helemaal niets. Ze controleren s'morgens ook soms nog of ik alchohol gebruikt heb. Maar dan heb je toch iig een flinke stok achter de deur, lijkt mij? Sowieso twee dagen per week alcoholcontrole en groepsgesprekken onder leiding van een psycholoog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen allemaal. Een stralende dag vandaag, morgen weer een stukje minder. Dus ervan genieten. dagpact: Oskar Prana Fonny Maja Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen frummers. Wat een cadeautje dit weer... Laten we er maar van genieten vandaag. Maar eerst natuurlijk nog even een bakje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april @Mai natuurlijk ook jij hier al las ik liever ook van jou een succesverhaal. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april goeiemooiemorgen frummers keuzedag NS vandaag ik ga maar eens het lievelingsrestaurantje van mijn zus opzoeken en een mooie stadswandeling daar maken, want ook de stad schijnt zeer de moeite waard, zij reist er speciaal naartoe, meerdere keren al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april dagpact: Oskar Prana Fonny Maja Toos Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen allemaal,. Phoe hee Mai heftig, en ik kan me idd niet aan de indruk onttrekken dat er drank in het spel is, zou je het tij nu nog kunnen keren? dit is zo niet leuk ….. wat betreft de beestjes in mijn ouder huisje knaagt en piept er in de kleine uurtjes van alles, ben er al aan gewend. Gekker werd het toen een ratten gezin schaamteloos kwam foerageren in mijn open cavia bak (ik heb 2 skinny caviaatjes) het is zelfs tot een gevecht gekomen, overal bloed en mijn 2 kereltjes gewond en bang. Heb toen de roofkat van mijn dochter geleend. Nu is het wat dat betreft rustiger. Alle gaten volgepropt met schuurwol sponsjes. Maar regelmatig hoor ik nog vogels in de schoorsteen van de houtkachel. Gepiep en geloop in de spouwmuur… ja een antiek huis bied kansen voor gebroed Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Trouwens sinds lange tijd een mooie rustige fijne nacht gehad…. Heerlijk Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april dagpact: Oskar Prana Fonny Maja Toos Jac Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Goedemorgen allemaal. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april 43 minuten geleden zei Toos: Maar dan heb je toch iig een flinke stok achter de deur, lijkt mij? Sowieso twee dagen per week alcoholcontrole en groepsgesprekken onder leiding van een psycholoog... De gesprekken zijn op Dinsdag en Donderdag dagen dus dat ik niet meer ga. Veel werd er ook niet besproken tijdens die gesprekken; Zeker al niet over verslavingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden