Spring naar bijdragen

Donderdag 22 februari 2024


Fonny

Aanbevolen berichten

Ach @Beatrix, meld in het vervolg jouw misser maar gewoon hier, dan is de kans op reacties vele malen groter. 
Ik, en ik denk dat dat voor meerderen geldt, lees de privédraadjes maar heel weinig. Hier op de dagdraad was er ongetwijfeld wel gereageerd.... 

Ik hoop dat het blokje om je goed heeft gedaan @Lika
Ik merk zelf dat de nasleep van mijn griep van onlangs langer duurt dan normaal, ach, we moeten onze ziel maar in lijdzaamheid bezitten dus ;) .  

@bolletje sterkte met de scan vandaag... 

Ik blijf de vogels voeren hoor @Toos, heb een poos geleden eens een artikel gelezen van een 'deskundige' die beweerde dat dat helemaal geen kwaad kon.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:rose:

Stond net wat vlak op, maar zie opeens de natte kater van @Yvonne voor me die haar een knuffel geeft (dat zou die van mij ook doen) en ik schiet in de lach :D

Verder opende ik net ook een  fijn berichtje, wat me dan weer aan het huilen bracht. 2 pure emoties zo op de vroege morgen !

Het voelt alsof ik weer kan ademhalen !! 

En ik ga het bewust gekozen pad gewoon weer verder :present: Bedankt iedereen :lips:

DAGPACT

Fonny

Beatrix

bewerkt door Beatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen meisjes,

@Yvonne dankjewel voor de koffie en de natte kater :D

@Beatrix zag het ook net pas,… kom op meid even een dikke virtuele knuffel :rose: 

niet opnieuw beginnen maar doorgaan waar je was gebleven, klinkt beter toch?

vandaag mijn busdag (heb mijn onderhandeling om deze vandaag te ‘vergeten’ in de kiem gesmoord :excl:) dus gewoon busdag

mooie dag allen, we gaan vandaag lekker droog blijven op elke denkbare manier, pluutjes en regenjasjes mee dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moest even aan die natte spuugkusjes denken toen de kinderen
nog heel klein waren
liefde komt in alle vormen @Yvonne:rose:

@Beatrix als je je rot voelt ergens over, dan ben je gewoon ff zo zielig als je je voelt
maar zeker een koningin waardig is Francoise gezegde hier; knietjes afvegen, kroontje recht
en doooorrrrr.............. (die is weer van iemand anders hier, geen idee meer wie
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beatrix:

[...] en ik schiet in de lach 

[...] wat me dan weer aan het huilen bracht. 2 pure emoties zo op de vroege morgen !

Het voelt alsof ik weer kan ademhalen !! 

Zo kun je het noemen. Maar samen met je verontwaardiging gisteren over de vermeende desinteresse van het forum in je uitglijder zie ik toch een zekere mate van emotionele instabiliteit, oftewel labiliteit. Kijk je wel uit bij het drankenschap in de buurtsuper?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beatrix:

Goedemorgen allemaal:rose:

Stond net wat vlak op, maar zie opeens de natte kater van @Yvonne voor me die haar een knuffel geeft (dat zou die van mij ook doen) en ik schiet in de lach :D

Verder opende ik net ook een  fijn berichtje, wat me dan weer aan het huilen bracht. 2 pure emoties zo op de vroege morgen !

Het voelt alsof ik weer kan ademhalen !! 

En ik ga het bewust gekozen pad gewoon weer verder :present: Bedankt iedereen :lips:

DAGPACT

Fonny

Beatrix

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van wie die  uitspraak kwam ‘opstaan, knietjes afvegen, kroontje rechtzetten’ weet ik niet (meer) maar vind m even geweldig als briljant! Ik ben beeldend ingesteld en dat doet het um….:D

Wat Adri zegt snap ik wel, maar mijn ervaring dat je na drank extra gevoelig en kwetsbaar ben, dat duurt maar even, paar uur, hooguit een dag. De teleurstelling vooral in jezelf laat sporen na op emotioneel vlak. 
als ik weer eens gedronken had (klinkt stoerder dan het is) voelde ik mezelf zoooo klein met een trillend lipje en tranen in de aanslag, alles maar dan ook echt alles kan je dan raken op die momenten. Zelfs onderuithalen. Ja dan ben je even heel kwetsbaar….. maar het goede nieuws is, dat duurt niet lang, uitzitten net als de eventuele kater 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Dune:

Van wie die  uitspraak kwam ‘opstaan, knietjes afvegen, kroontje rechtzetten’ weet ik niet (meer) maar vind m even geweldig als briljant! Ik ben beeldend ingesteld en dat doet het um….:D

Wat Adri zegt snap ik wel, maar mijn ervaring dat je na drank extra gevoelig en kwetsbaar ben, dat duurt maar even, paar uur, hooguit een dag. De teleurstelling vooral in jezelf laat sporen na op emotioneel vlak. 
als ik weer eens gedronken had (klinkt stoerder dan het is) voelde ik mezelf zoooo klein met een trillend lipje en tranen in de aanslag, alles maar dan ook echt alles kan je dan raken op die momenten. Zelfs onderuithalen. Ja dan ben je even heel kwetsbaar….. maar het goede nieuws is, dat duurt niet lang, uitzitten net als de eventuele kater 

 

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook toevallig @Dune, mijn vriend heeft ook 2 teckeltjes, Happy en Wokkel.Ze liggen nu pontificaal bij mij op de bank.Die ene is helemaal gek van mij, dus heb 2 bonushondjes erbij gekregen.Voor mijn Golden Retriever was het ff wennen, want moet mijn aandacht nu verdelen.Echt zo leuk en lief.

Nog niet helemaal de oude, nog wat zweterig, maar de koorts is weg.

Wel gammel nog hoor.

Toch een griepje geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...