Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari 2024


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen :rose:

Gisteren wateroverlast.... nee, geen grondwaterpeil dat omhoog gekomen is door al die regen, maar een monteur die een kraantje niet goed had dichtgedraaid........

Kelder onder water :huh: Nou ja, dan is die ruimte ook een keer gedweild :face-icon-small-shocked:

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Gisteren impulsief besloten een waddenvakantie te boeken na de crocus.
En vannacht al liggen woelen alsof het de eerste nacht in een vreemd bed was.
Intussen lijstjes in mijn hoofd over wat mee, en wie een paar dagen over kan komen.
Het moet niet gekker worden met deze huismus.

sterkte @Beatrix, een van de voordelen om te huren, best veel lekkages gehad
in vorig huis. Ik had er nooit weg gewild, maar had er niet kunnen blijven wonen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Beatrix en lady Jane, en de rest van de Frummers die nog komen piepen,

@lady jane lekker plannen maken, geniet ervan

@Beatrix wat is in ons land altijd de eh,.. vijand. In mijn huis kan je nog steeds zien waar het waterpijl was in 1953. Nog altijd sijpelt er zout door mijn stokoude tegels heen. Een wit poeder in de voegen

mooie dag

@Zbb :rose: Your day

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ik ben al even aan het rommelen geweest hier. 
Inmiddels is het licht geworden buiten én ik ziet iets wat op een waterig zonnetje lijkt..... we zullen zien :rolleyes:
Eerst maar even een bakje en dan snel weer verder... image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,  al 2e machine was gedraaid.  Nu wachten op zoon , zijn wekker is zojuist gegaan .  Na zijn ontbijt breng ik hem naar dagbesteding.  Dan boodschappen,  stofzuigen , badkamer poetsen en moet er eigenlijk nog met de hond op uit .  Hoef me niet te vervelen in ieder geval .   Wat wel een beetje zorgelijk is , zijn mijn dwangmatige gedachten.   Ik zit zoveel in mijn hoofd en ben ook best streng voor mezelf .  Hierdoor is er weinig ruimte om gewoon in het moment te zijn . 

Gister app gekregen van vriendin die ik al 23 jaar ken. Sinds ik 6 jaar geleden gestopt ben met drinken,  zijn we uit elkaar gegroeid (ze gaf dat tenminste als reden aan, niet dat dat door het niet drinken van mij komt , dat is mijn conclusie).  Ik voelde wel al heel lang dat ik onder aan haar prioriteiten lijst bungelde,  naar toch kwam dit best hard aan.  Ik heb altijd vreselijk veel moeite om mensen los te laten uit mijn leven . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Francoisesnap dat dat toch pijn doet, ook al voelde je wel dat het niet meer goed zat tussen jullie. Wat vind je er het moeilijkst aan? Ik heb zelf ook moeite met loslaten. Dat iemand met wie je zoveel hebt gedeeld ineens uit je leven verdwijnt. Alsof het allemaal niet echt was. Maar dat was het natuurlijk wel. Het helpt om de mooie momenten die jullie hebben gehad te koesteren. Alleen zijn jullie allebei een andere kant op gegaan, misschien is dat niet erg en hoort t bij het leven. Ik merk ook dat sommige vriendschappen niet meer zijn zoals vroeger sinds ik (vrijwel) gestopt ben met drinken. Ik ben ook veel gevoeliger geworden sindsdien lijkt wel. Maar de mensen die echt bij je passen raak je niet kwijt, dat is wel mooi toch?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact voor mij.

Zo is t voor mij ook goed.

:D

Het gaat trouwens goed!!

Blij mee.

Mijn motivatie is nu nog groter...voor lieve Rudy.

We hebben zo'n fijn mail contact gehad samen.

Hele brieven!

Ben er echt verdrietig van.

Hij zei vaak dat zijn gezondheid niet zo best was...hij noemde het foor t klimmen van de jaren.

Zo jammer.

En spelfouten zijn niet belangrijk.

Laten we leven in liefde!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Spirit alles oké.

Weinig toe te voegen.Ik ben gelukkig.

Zondag rijden we op het gemakje naar mijn huis en blijft hij weer een paar nachtjes bij mij.

Nu nog in het brabantse land dus.

We praten nog steeds heel veel.

Soms tot midden in de nacht.

We hebben zoveel dingen gemeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remi1:

Hallo

Weet iemand hoe ik de letters op het draadje van Rudy kleiner kan krijgen? Want zoals het nu is vind ik lelijk maar het lukt me maar niet.

Op een desktop of laptop kun je het bericht bewerken, de gewenste tekst selecteren en dan uit het menu de lettergrootte kiezen. 
Op mijn mobiele telefoon zie ik die lettergrootte niet als optie in het menu staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rosee:

Trouwens, denk dat het moeilijke eraan ook het gevoel van afwijzing is. Ook best interessant om dat uit te zoeken, waarom dat toch zo moeilijk is.

Ja dat dus , maar gaan zoeken wat er (ik) fout heb gedaan .  Ik ben voor haar door het vuur gegaan,  onze kinderen hebben allebei down , daardoor hebben we elkaar leren kennen,  dat schept al een band . Maar blijkbaar was het niet genoeg. Je hebt zoveel energie samen gedeeld en dan poeffff , is het weg .

Heb haar een lief Appje teruggestuurd dat ik haar eerlijkheid waardeer en dat ik de herinneringen aan onze vriendschap koester .... en dat ik graag nog eens hoor hoe het hun vergaat ... .  Ik zal het moeten accepteren :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...