Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers en goedemorgen dames... 
Een nieuwe dag, het moet nog licht worden, maar om met Ede Staal te 'spreken
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
of t wer altied wel weer licht...

Mooi, de dieren hebben hun natje en droogje alweer gekregen,
nu eerst een bakje voor ons.

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

 

En een 'bakje speciaal' voor @Dune, @ikkanhet en @Lika image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg

Even lekker op mijn gemak en de krant lezen, dan weer snel in de benen, heb wéér een drukke dag voor de boeg.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgenn,

de paaseieren zijn al gespot in de winkel

voor mij is het gelukkig morgen geworden. Volle vaart vooruit!

@Zbb ik ga met jou mee op vrijdag en dinsdag. Morgen dus. Ik durf vandaag nog niet echt bang dat er nog een promieletje rond dwaalt. Hoelaat morgen?

vandaag geen drank voor mij, maar een goed boek en drop :D

 

Dagpact:

Beatrix

Fonny

Dune

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus elke dag? Maar dat hoeft niet, werkt toch door?

ik heb 2x per week 400 mg voorgeschreven gekregen, maar de eerste 3 dagen 2 per dag :rolleyes:

denk dat ik die aanloop oversla

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een optreden gisteren zeg.Stonden we dan onder een  brug in Rotterdam.Veel wind, vuurkorven waar de vonken vanaf schoten, bijna m'n broek en accordeon in de fik, maar reuze gezellig.

In de pauze pompoensoep met broodjes.Goed verzorgd dus.

Mijn grote fan meegeweest, om filmjes te maken.Zijn rijangst overwonnen.Ik laat mijn lief nog even zijn ding doen, wat drank betreft.Ik kan niet alles in een keer van hem verlangen.Momenteel behoorlijk overspannen nog, dus ik kan alleen maar lief en begripvol voor hem zijn.Hij ziet wel hoe ik het doe, zonder alcohol, dus hoop dat ik een goed voorbeeld voor hem ben, hoe het ook anders kan.

Het komende weekend weer naar Brabant, tot Maandag.De verbouwing zal wel klaar zijn nu, dus gaat deze freule in een gloednieuw ligbad van het weekend.

Wel weer een goede spiegel, wat drank met iemand doet.

Ik ben een sterke vrouw geworden.

Drank hoort bij mij tot het verleden gelukkig.

Vanavond weer naar mijn Smartlappenkoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer een dagje(over)gewerkt in me vrije week. belt me dochter dat ze een poot is uitgedraaid bij de dierenarts en met de vraag ‘pap’ kan jij geld missen 

nou goed dan weet ik weer waar ik voor gewerkt heb

maarja beter me dochter ermee helpen dan uitgeven aan drank en andere drugs denk ik dan maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de pedicure geweest vandaag. Voelt weer goed. Na twee dekens, een sjaal en drie hangmandjes, ben ik nu een omslagdoek aan het maken. Je kunt geloof ik echt van een hobby spreken. Ik heb het in augustus geleerd. Zo leuk!! Alleen moet ik eigenlijk gelijk afwerken ipv dat uitstellen. Nou ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...