Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 januari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen,

wat is het toch verdomd moeilijk deze verslaving te beteugelen….

soms overvalt me het gevoel, moet ik het dan maar accepteren? Toegeven en dan de ziekte de schuld geven…. Leven zonder drank is nog steeds moeilijk, het is heel soms of leven met drank makkelijker kan zijn. 
Allemaal  bedrog, mindfuck!

vandaag gaat lastig worden, ik moet veel en dan is de beloning niet ver weg… en oh ja het is zaterdag 

dagpact

Dune 

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Dune en iedereen, die hier vandaag nog voorbij komt :rose:

Die momenten, waarop we denken dat leven met alcohol makkelijker is, gaan echt voorbij en als je die momenten overwonnen hebt, voel je de trots, de blijdschap.

Yes, I did it !! En wat je schrijft @Dune het is bedrog, die gedachten !! Trots en blijdschap zijn achteraf ver te zoeken als je toegeeft aan die gedachten en natuurlijk weet je dat ook wel !! Bedenk welke andere beloning je jezelf kunt geven als je vandaag hebt laten zien dat je de sterkste bent en de alcohol ook vandaag de deur hebt gewezen !!

Je kunt het !!

DAGPACT

Dune

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers en goedemorgen @Dune en @Beatrix
Hou jezelf niet voor de gek @Dune, leven met drank is niet makkelijker voor jou: je kunt nu al op jouw vingers natellen hoe rot je je morgen zult voelen als je toegeeft. 
Bedenk wat jij heel heel lekker vindt buiten drank en zorg dat je dat in huis haalt. 
Iets te drinken zonder alcohol, maar ook iets te eten wat jij heerlijk vindt. 
Mooi, ik begin deze dag met een bakje thee, de dieren hebben hun natje en droogje inmiddels gekregen,  en dan ga ik snel aan de slag
 image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@Dune Moeilijk, maar bedenk: ook vandaag gaat weer voorbij en je blijft je niet altijd zo voelen als nu. 
Als je toegeeft aan de "beloning" kan je jezelf garanderen dat je je morgen nog veel rotter voelt. Je kan het! 
Ik doe ook weer mee:

DAGPACT

Dune
Beatric
Nienes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Emmy:

Hoe gaat het nu met je?

Nog niet geheel naar wens @Emmy
Vannacht ook weer erg misselijk geweest, wat leidt tot veel zorgen en piekers
en stress is ook niet goed voor je lijf, ik weet het
Nu weer een drankje gehad, maar gisteren hielp dat in elk geval niet.
Nu is het ietsje gezakt weer gelukkig
Dank voor het vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond naar een concert van een tribute band,ze spelen muziek van pink floyd. 
 

ik ben reuze benieuwd al stel ik me geen illusies en aan de echte band kan niemand tippen natuurlijk. 
 

maar heb er zin in

ze spelen echt hele gave nummers :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik heb geen trek, zoveel gedoe…. Het is het zo niet waard allemaal. En het klopt volle maag verminderd de trek. Wel als gevolg dat ik ben aangekomen de laatste tijd.
als ik om 5 uur begon met drinken schoot de hele avondmaaltijd erbij in… nu snaai ik wel veel meer. Het is ook altijd wat <_<

hoop dat @Lika een mooie dienst mocht meemaken. Helpt bij de verwerking is mijn ervaring 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor trouwens niemand meer over baclofen…… 

ik ben er een tijdje goed op gegaan, boek heb ik nog liggen. De ‘ontdekker’ van dit middel,, was volgens mij voor MS, is intussen ook niet meer..

zijn er nog mensen mee bezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baclofen.. naar mijn mening de grootste zooi ooit! Flink opschalen, met betrekking tot je alcoholgebruik en zie dan maar af te bouwen. .. ik kreeg het voorgeschreven om van een ander middel (nóg gevaarlijker dan alcohol) af te komen… ik heb het nooit zo ver laten komen. Tijdens de opbouw heb ik het al vaarwel gezegd. Beste beslissing ooit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jongens voor alle steun! Het was een prachtig afscheid. Tranen met tuiten gehuild, ook een lachje af en toe. Veel lieve aanwezigen. Het was goed. Maar dit was de tweede zaterdag op rij met een uitvaart. Genoeg nu. 
 

Ik ben net lekker in bed gaan liggen. Zo moe en lekker in een donkere koele kamer onder een warme deken liggen, doet goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Zbb:

Vanavond naar een concert van een tribute band,ze spelen muziek van pink floyd. 
 

ik ben reuze benieuwd al stel ik me geen illusies en aan de echte band kan niemand tippen natuurlijk. 
 

maar heb er zin in

ze spelen echt hele gave nummers :)

Pink Floyd Project

Luxor theater in Rotjeknor?

Dan heb jij een goeie avond gehad

(weet ik uit ervaring)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een top avond gehad !

vooral het nummer ‘echo’s’ Was heel gaaf om live te horen. 

Het eerste deel speelde ze veel  en lange psychedelische nummers wat ik echt super vet vond. 
 

het tweede deel nummers van ‘darkside of the moon’ ook gaaf. 

al zal het nooit de echte pink floyd kunnen overtreffen ben ik blij dat er bands zijn die deze mooie muziek toch live te gehoren brengen. 
 

voor herhaling vatbaar ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...