ikkanhet Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Goeiemorgen lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Wat naar @Beatrix hopelijk lukt het je allemaal. Heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het is zowaar even droog, ben benieuwd hoelang het duurt. Even een bakje hier neerzetten en dan snel weer door. @Beatrix sterkte met jouw rug, tsja, precies op het verkeerde moment, zul je altijd zien..... 24 december 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Morning lieverds. In het ziekenhuis al. Schoonvader ligt daar al twee weken. Een emotionele Kerst dit jaar. Maar: ik drink niet en kan er zijn voor mijn man en kinderen en familie. bolletje, Maja, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 En dan staan er 2 medewerkers van de dierenambulance voor de deur met de mededeling dat je kat dood gevonden is aan de kant van de weg.Ben kapot van verdriet. Doerakje is niet meer. nancy, lady jane en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Tja Spirit dat zijn rotberichten, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Ik wil iedereen een heel gelukkig kerstfeest wensen. De onderste regel geld niet Hé maar ik word vaak met ma Flodder vergeleken. nancy, Bob en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Sterkte @Spirit, ga nu niet je verdriet verdrinken meid , wat morgen is Doerak nog steeds dood en dan voel je je nog beroerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Fijne feestdagen voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 1 minuut geleden zei Francoise: Sterkte @Spirit, ga nu niet je verdriet verdrinken meid , wat morgen is Doerak nog steeds dood en dan voel je je nog beroerder Wees niet bang.Ben sterk. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Ach jee, wat verschrikkelijk verdrietig @Spirit, wat moet het leeg zijn. Heel veel sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Voerbakjes opgeruimd en de kattenbak.Ook de hond mocht even snuffelen aan het dode lichaam.Hij lag er vredig bij, dat wel.Laten we er maar vanuit gaan, dat hij niet heeft geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Wat verdrietig @Spirit. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 9 minuten geleden zei ikkanhet: Wat verdrietig @Spirit. Heel veel sterkte Ach, in feite is het peanuts, van wat jij allemaal te verstouwen hebt. Vind het zo knap van jou, dat je ondanks alles droog blijft. Hier niet droog.Geen al ohol, maar heel veel tranen, maar dat mag.Kan het nog even niet geloven.Lijkt een boze droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Ooh Spirit wat erg! Sterkte Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Heerlijke zelfgemaakte bouillonsoep gegeten en als toetje 2 oblihoorntjes.Lekker het ijs er zelf ingeschept met slagroom.Probeer nu even wat te rusten.Was al met al best vroeg op vandaag.De schrik zit er nog steeds goed in.Dat vergeet je zomaar niet.Morgen gourmetten bij m'n zoon, schoondochter en kleinkids.Lekker even bij mijn eigen vlees en bloed, met al hun eigenaardigheden.Die heb ik natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Iedereen een fijne kerst(avond)! en speciaal voor spirrit een dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Wat erg @Spirit fijn morgen wat afleiding. Het gemis komt toch wel he, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Ga op tijd m'n mandje in. Denk nog iedere keer dat hij binnen komt lopen.Ging hij altijd met z'n pootjes m'n buik masseren.Het liefste kroop hij in me, zoveel liefde. Met z'n kopje naast me op het kussen en maar spinnen. Hij heeft een goed leven gehad. Geen seconde aan drank gedacht.Wel vond ik de dag heel lang duren. Moet nog een plekke krijgen. Bedankt voor alle lieve reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Sterkte @Spirit. Wat naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden