Dune Geplaatst 23 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 @bolletje zijn die onderweg naar de kerststal dan? Dan komen we de rest van hun ook vast tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Zal je ze net hebben…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) O ja, die komen natuurlijk kroamschudd'n. 24 december 2023 bewerkt door Bob bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 Goeie morgen medereizigers. Heb 12 uur geslapen ondanks het gesnurk van sommigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Goedemorgen allen, fijne tweede kerstdag allemaal. Stuiter en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Op 24-12-2023 om 09:35 zei bolletje: Goeie morgen medereizigers. Heb 12 uur geslapen ondanks het gesnurk van sommigen. Sorry @bolletje.Ik word soms wakker van m'n eigen gesnurk . bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Wel fijn dat jullie mij getroost hebben.Dat heeft me goed gedaan Zijn er al plannen voor morgen.Heb wel zin om naar een subtropisch zwemparadijs te gaan. Zijn daar nog meer liefhebbers voor? bolletje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Ja ik, @Spirit! Na twee drukke, maar oergezellige kerstdagen kan ik wel even tijd voor mezelf gebruiken. Ik zit natuurlijk nog steeds op de slee, zoals afgesproken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Hopelijk is daar ook een sauna?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 eindelijk mijn nieuwe zwempak eens uitproberen, goed idee @Spirit, hopelijk ook een sauna daar. En dat in Mongolie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 Ja, en ik wil van de glijbaan het water in plonzen. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2023 Rapport Share Geplaatst 27 december 2023 Heb ik toch het hele arrensleepact gemist! Wat stom! Waar zijn jullie nu? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2023 Rapport Share Geplaatst 27 december 2023 Hierrrrrrrr, @Jannigje! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 december 2023 Rapport Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) We zijn in Mongolië, @Jannigje. Kom er gezellig bij. We slapen in een grote tent waar het binnen lekker warm en heel ruim is. Buiten ligt veel sneeuw. Morgen misschien maar eens sleetje rijden. En dan weer verder trekken? Ik ben benieuwd waar we nog terecht komen. 27 december 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2023 Rapport Share Geplaatst 27 december 2023 leuk als je erbij komt Jannigje plaats genoeg hier en sleetjes ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2023 Rapport Share Geplaatst 27 december 2023 Jaaa, Mongolië, daar heb ik altijd al eens heengewild. Neet zo’n tent daar een Gers of een yurt genoemd? Of is dat hetzelfde? Moet ik nog een slaapzak meenemen of hebben ze lekkere huiden om onder te slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2023 Rapport Share Geplaatst 28 december 2023 Moghu, Hé Jannigje welkom. Slaapzakken genoeg hoor. We kunnen vandaag naar de kamelenrace gaan, naar een museum van Dzjengis Khan, of naar het ruitervolk. Die gasten rijden op hele kleine paardjes. Hartstikke leuk. Zeg het maar dan overleg ik wel met Dune. Die moet natuurlijk akkoord gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2023 Rapport Share Geplaatst 28 december 2023 Graag naar het ruitervolk of allebei haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2023 Rapport Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei Jannigje: Jaaa, Mongolië, daar heb ik altijd al eens heengewild. Neet zo’n tent daar een Gers of een yurt genoemd? Of is dat hetzelfde? Kijk even een pagina terug in deze draad. Daar staan foto's van de tent tijdens de opbouw en toen hij af was. Het heet hier een Ger. In andere landen worden ze Yurt genoemd. Ik vond deze uitleg op het internet: https://www.celestialliving.nl/post/verschil-tussen-yurt-en-ger 28 december 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2023 Rapport Share Geplaatst 28 december 2023 Kijk vooral ook de mooie film ‘urga’. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2023 Rapport Share Geplaatst 28 december 2023 is dat die met die huilende kameel @Lika ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 29 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 Morning reizigers, was even van de bok gevallen, bijna een blauw oog, maar gelukkig net niet. Even de knietjes afgeklopt met mijn muts recht gezet, sjaaltje weer om, Kom! we gaan een sauna zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 Dankjewel @Bob, ik ga terugkijken. Moeilijke keuze @bolletje, ik wil alle drie wel zien. Ik ben natuurlijk te laat, want je bericht is van gisteren, maar ik lag een dag plat door mijn rug. Ik lees niet dat we al vertrokken zijn, dus misschien kan het nog? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 20 uur geleden zei Lika: Kijk vooral ook de mooie film ‘urga’. Gevonden op YouTube, dank voor de tip. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 19 uur geleden zei lady jane: is dat die met die huilende kameel @Lika ? Nee dat denk ik niet, dat is de film “The weeping Camel “ volgens mij. Ook heel mooi en ontroerend! Hė wat gezellig om weer bij jullie te zijn! lady jane en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden