Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 juni 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, kinderen naar school gebracht, zelf ook aan het werk. Leuk druk weekend voor de boeg! 

Morgenochtend turn wedstrijd van mijn dochter en zondag op vaderdag gaan opa en ik samen met mijn 2 kinderen motorrijden! 

Vorige week hebben ze al een klein uurtje proef gereden, was een groot succes, dus afgelopen week achter een extra motorpak aangeweest. 

Dagpact:

Fonny

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goed idee @lady jane.Ik hoor wel, of het wat is!

Ik ga vanavond naar een toneeluitvoering van de andere toneelgroep.Lekker ontspannen kijken i.p.v. zelf doen.Ik leef uiteraard wel met ze mee.Leuk om weer bekenden te ontmoeten.Ook leuk om me weer eens uit te dossen, voor een avondje uit.Op m'n gemakje kijken, wat ik aan ga trekken.

Nog geen weekendplanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke dag vandaag. Met de jongens naar zee. Hoewel ik tot enkele jaren geleden Scheveningen altijd meed als een akelige ziekte vind ik het daar nu fantastisch. De lome genoeglijkheid van de zee, de duinen, de strandtenten. Maar ook de Pier vind ik prachtig. Het wil daar de laatste jaren nooit echt meer van de grond komen, maar juist dat spreekt me aan. De grandeur van het verval. En als je massa en toerisme beu bent zijn daar de duinen, maar ook het verrassend leuke dorp dat ligt verscholen achter de boulevard. 
 
Zoete en pikzwarte herinneringen ook daar. De meeting van het forum was er. Maar ook die verdomde  hotelbinge, de bodem van mijn alcoholische put. Maar dat is nu voorbij. Op een terras is ook ijskoffie nu een favoriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Oskar:

Was bijzonder, die meeting. Bijna vier jaar geleden alweer, praktisch even lang als mijn alcoholvrije periode. De tijd vliegt, maar de dagen gaan langzaam.

Veel plezier bij Guus vanavond @Francoise!

Ik heb hele fijne herinneringen aan de meeting. 

Weet dat @Pinkman nog bezig is geweest in corona tijd in Arnhem te organiseren,  maar toen niet gelukt . Misschien nog eens een poging 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Francoise:

Ik heb hele fijne herinneringen aan de meeting. 

Weet dat @Pinkman nog bezig is geweest in corona tijd in Arnhem te organiseren,  maar toen niet gelukt . Misschien nog eens een poging 

Wanneer er behoefte is aan een meeting dan wil ik graag een nieuwe meeting organiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Francoise:

Ik stem voor , maak anders even een apart draadje aan Pinkman ? 

Eerdere keren had ik geen behoefte aan een meeting, maar een volgende keer doe ik mee, als ik een periode weer droog sta.
Wel graag in het midden van het land of hoger, per trein bereikbaar.
En het buiten plaatsvind, vanwege mijn gehoorprobleem.
Ik kan absoluut niet tegen geroezemoes in een ruimte.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...