Spring naar bijdragen

zondag 4 juni 2023


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Tijdje niet geweest, wel af en toe meegelezen. Bruiloft in Frankrijk is ok gegaan qua alcohol: met mate. Wel iedere dag, en merkte dat ik er weer naar uit begon te kijken,  dus daarna de rem er weer op sinds anderhalve week. Straks oudste zoon wegbrengen naar Schiphol, hij gaat een paar maanden rondtrekken door Thailand en Vietnam.  Slik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me inderdaad moeilijk, als moeder, als je kind zo ver weg zit.

Van de week had ik een bedrijfsuitje en ik dacht dat ik dat alleen door kon komen, door zwaar bier te drinken. Vreemd is dat toch. Maar ook weer niet. Totaal niet nodig en het effect de dagen erop was vervelend. Gisteren had ik een feestje en geen moeite met thee en fris drinken. Heerlijk gedanst en gelachen. En fris weer op. 

Het was opgebouwde spanning, dat is nu hopelijk weer klaar. Enorm aan het mopperen geweest, ik werd gewoon moe van mezelf. Vanaf dit weekend ga ik mijn schouders er weer onder zetten, het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, loslaten is altijd een dingetje, als moeder zijnde.

Moet nu snel de deur uit.

Stond enigzins brak op, de Turkse pizza van gisteren zat me even nog niet lekker.

Nu gaat het wel weer, maar 2 dagen achter elkaar is best zwaar.

Hurry up nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dagpact.

Fonny

Dune

Spirit

 

Net thuis en nu rust.

De neiging zou kunnen zijn om te drinken op een goede afloop, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken.Mijn maag is nog steeds niet oke, dus het wordt een heerlijke kruidenthee met een vleugje anijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...