lady jane Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Een hele mooie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Goedemorgen Jane en goedemorgen frummers. een bakje om deze mooie zondag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Goedemorgen. Tijdje niet geweest, wel af en toe meegelezen. Bruiloft in Frankrijk is ok gegaan qua alcohol: met mate. Wel iedere dag, en merkte dat ik er weer naar uit begon te kijken, dus daarna de rem er weer op sinds anderhalve week. Straks oudste zoon wegbrengen naar Schiphol, hij gaat een paar maanden rondtrekken door Thailand en Vietnam. Slik. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne zondag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 tja reizen maken is leren leven @Rosee en moeders leren loslaten, pfoehee wat moeilijk. hopelijk houdt hij het thuisfront ook op de hoogte via Polar Steps want als je van zo nabij ziet hoe volwassen ze zo worden kun je iets makkelijker je op het genieten richten. sterkte Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Goedemorgen dagpact. Fonny Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Dat lijkt me inderdaad moeilijk, als moeder, als je kind zo ver weg zit. Van de week had ik een bedrijfsuitje en ik dacht dat ik dat alleen door kon komen, door zwaar bier te drinken. Vreemd is dat toch. Maar ook weer niet. Totaal niet nodig en het effect de dagen erop was vervelend. Gisteren had ik een feestje en geen moeite met thee en fris drinken. Heerlijk gedanst en gelachen. En fris weer op. Het was opgebouwde spanning, dat is nu hopelijk weer klaar. Enorm aan het mopperen geweest, ik werd gewoon moe van mezelf. Vanaf dit weekend ga ik mijn schouders er weer onder zetten, het leven. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Maar aan de andere kant is het ook wel fijn lijkt me, @Rosee. Jouw jongens waren veel aan het ruziën en jullie wonen niet heel ruim. Een nieuwe fase. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Mijn dochter is ook op reis. Heel spannend ja. Maar op de twee foto’s die ik kreeg zag ze er compleet happy uit. Zo gaaf. lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Tsja, loslaten is altijd een dingetje, als moeder zijnde. Moet nu snel de deur uit. Stond enigzins brak op, de Turkse pizza van gisteren zat me even nog niet lekker. Nu gaat het wel weer, maar 2 dagen achter elkaar is best zwaar. Hurry up nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 dagpact. Fonny Dune Spirit Net thuis en nu rust. De neiging zou kunnen zijn om te drinken op een goede afloop, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken.Mijn maag is nog steeds niet oke, dus het wordt een heerlijke kruidenthee met een vleugje anijs. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Voor mij gaat het morgen weer dag 1 worden. Verder geen zorgen, ik ben niet tot het gaatje gegaan maar ik heb wel de belofte verbroken en moest van het jaarpact af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Wat zeggen ze dan, knietjes afvegen en weer verder, succes @Senna34 Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 Opstaan, knietjes afvegen, kroontje rechtzetten en weer pad, @Senna34. Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 N’avond wil me even afmelden voor dagpact, al werd ik wel weer even geplaagd door een trekje….. maargoed, heb dat tijdig de deur uit gedaan. Gelukkig maar truste voor straks lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 hoe kan je zien wie zo lief een hartje bij je berichtje zet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 @Senna34 we hebben allemaal met de poten in de modder gestaan en kijk eens wat het wordt als je volhoudt! Senna34 en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 2 minuten geleden zei Dune: hoe kan je zien wie zo lief een hartje bij je berichtje zet? Dat kan je zien als je afgemeld bent en op het hartje klikt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2023 2 minuten geleden zei Dune: hoe kan je zien wie zo lief een hartje bij je berichtje zet? even uitloggen en dan terugkijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden