Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juni


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

wat fijn inderdaad dat je het allemaal aankan @Yana
Tenminste...het lijkt me wel fijn als je zoveel energie hebt.
Maar pas wel op jezelf he !

@Yvonne, nog niet in the House ?

@lady jane, naar het strand vandaag ?

Hier aan de koffie, zelfgebakken bananenbroodje erbij.
vogel heeft al een schone kooi gekregen.
straks wat boodschappen doen.
Ik ga zelf hamburgers maken voor 10 man (morgen voor de barbeque )
en zelf kruidenboter met kruiden uit de tuin.
die is altijd onovertroffen (al zeg ik het zelf :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Beetje te lang geslapen, maar nu wel lekker uitgerust :D Zo maar eens naar de markt voor wat groente en fruit. Rest gelukkig al in huis. Daarna weer de tuin in. Nog genoeg te doen en gisteren wat nieuwe plantjes gekocht. Ook hier morgen BBQ. Houdt man zich gelukkig vooral mee bezig, dus hoef ik weinig tot niks voor te doen. Leffe 0.0 en fris gehaald voor erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heel vroeg naar bed gegaan voor mijn doen en nu best uitgerust.

Moet ook wel, want heb mijn energie hard nodig.

Nog even wat lekkere boodschappen doen en over een uurtje de deur uit om te schitteren vanavond op toneel!

Heb er zin in en de zenuwen lijken wat naar de achtergrond te zijn gegaan.

Gisteren had ik het even niet meer.

Heb ook een goede keuze gemaakt om gisterenavond niet naar de repetitieavond van mijn koor te gaan.

Wish me Luck!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste weekend voor nieuwe baan. Straks weer volop aan de bak dus. Zin in en óók zin om nooit meer te werken. 

Bericht van oudste. Die is opeens ver weg aan het wandelen. Gaat goed. Loslaten valt niet mee. Ik zit warempel met een hond op schoot en boek naast me op de bank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane en @Lika.
Met mijzelf gaat het redelijk maar ben wel wat van slag door narigheid in m'n directe omgeving.
Nou ben ik vrij makkelijk nogal van slag, dus ik zal er niet (meer) aan onderdoor gaan, maar vervelend is het wel.
Daarbovenop speelt een oude hernia van 30 jaar geleden ineens weer op, dus puffen, steunen en kreunen.
Maar in beweging blijven is dé manier om er zo snel mogelijk vanaf te komen en/of om er mee te leren leven.. ;)
Daarom ondertussen druk met het om-/inbouwen van het ouwe autootje voor de wereldmeeting in Zwitserland over een week of zeven.
Al met al veel te klagen, maar voel me een gezegend mens. Dus klaag ik niet. (Nou ja, hier nu dus even, maar jullie vroegen er zelf om :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...