Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 mei


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

weekend voor de deur,…

ik maak even mijn balans op vandaag dag 8

nimmer heb ik deze spirit gehad, ik heb echt het licht gezien denk ik. Nu al ben ik zo blij dat ik niet meer hoef te drinken. Soms val ik terug in mijn gewoonte gedachte: zo even een lekker wijntje halen… maar dat is van hele korte duur… Echt Niet!

teveel winst, nu al. Gisteren rond 9 uur savonds FaceTimede mijn oudste dochter waar ik net weer een beetje band mee krijg. Kon heerlijk nuchter kletsen en haar pasgeboren dochter bewonderen. Buuf kwam om 7 uur een prakje brengen, gewoon nuchter opendoen. Zo lekker! 
 

mijn omgeving wist niet dat ik stiekem dronk, dus ze weten ook niet dat ik gestopt ben, geen schouderklopjes dus. Die haal ik lekker hier :D

al met al ik ga lekker

@Yvonne kom maar door met de koffiekar

dagpact

Dune

fijne dag allemaal en hou het net zo droog als ik, dat durf ik te zeggen (zelfs als groene stopper)

liefs

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Dune changed the title to Vrijdag 19 mei

Goedemorgen frummers. 
Eerst de koffie en thee dan maar even: 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Fijn hoor @Dune dat je het zo goed gaat, houden zo. 
Ik heb inmiddels de bovenverdieping met de stofzuiger bewerkt, 
de was zit in de machine, straks de weekendboodschappen en de tuin in, 
vanmiddag lekker met een boek in de zon, of liever gezegd: uit de zon... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Het is fijn jou nu al zo te lezen @Dune nadat je hier kort geleden nog als een verregend vogeltje binnen dwarrelde. Mooi dat je al zo snel vruchten kunt plukken.

Dat is zoooo waar Oskar, hoef maar terug te lezen en lees de wanhoop. Nu 180 graden de andere kant lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik eerder op de bank hing wachten op 3 uur en wijn zijn mijn dagen tot rond 23 uur te kort, wil vanalles doen. Badkamer gepoetst, laatjes opgeruimd, tuin met de hogedruk onder handen nemen ga zo maar door…. Even op de rem anders zijn er geen klusjes meer over haha wat een gek probleempje

en weer lezen in bed al ben ik daar nu soms te moe voor. Fysiek moe, dat is zo lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat ga jij lekker @Dune ,
En je weet het he, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd :)

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een Dexascan (meet je botdichtheid)
Heb wat klachtjes de laatste tijd
Tja , ouderdom komt met .....

Nou ja, maar bij neerleggen.
het is niet anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal op deze zonnige morgen! Gisteren uit eten geweest en zonder problemen bij één alcoholvrij biertje gehouden. 
 

Zo maar eens bezig in de moestuin. Staat nog niet veel in. Dit jaar niet echt puf voor gehad. @rapilos jij misschien nog ideeën wat nu nog te zaaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Spirit alles oké.Zus is er een paar dagen en leuke zussendingen aan het doen.

Probeer haar van het roken af te krijgen en gezegd, dat ik me daar zorgen over maakte.Nu gaat ze haar 3e dag straks al in.Probeer haar te blijven stimuleren en straks ook op afstand, als ze weer thuis is.

De bank zit lekker.

Oude bank is weg.

Prima bezig, al zeg ik het zelf!

Nu er op toe blijven zien, dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem.Ik moet echt overzicht blijven houden, met alles wat ik doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune Heerlijk! Ik lees mezelf in de eerste weken! Lees bij jou dezelfde kracht en willpower! Ik was helemaal euforisch en eigenlijk nog.. leven is mooi zonder. Punt. Als je dat mag proeven (beter dan wijn) en het echt doorhebt in je heldere koppie, dan ben je er al. Dan vasthouden en niet terugvallen. Dat is het. Heel veel succes, volgens mij kan jij dit! Ik zit op dag 138 !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...