Yvonne Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ik mis Diesel, ik mis Diesel heel erg. en natuurlijk mis ik Fleurtje. Ook haar mis ik nog steeds heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 HOTS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 En Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Schrijf niet veel, maar lees wel mee... Ook ik vroeg al eerder naar Gaby. Gaby: ik mis je echt: hoe gaat het met je? van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Ha Priem. Alles oké met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 wil je hem het allerbeste wensen Jopie als dat kan? thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Primula: goed om even van je te horen. Ik hoop dat alles goed met je gaat. GAby ??? Gunn ???? Ik gun Johan het allerbeste, maar zal hem eerlijk gezegd niet missen op het forum. Te veel stokken in het hoenderhok e.d. Misschien komt Fleurtje nu terug? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Diesel , Gunn, Gaby, A3 en teveel om op te noemen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Dune MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 gunn. GUNN. GUNN! KOM 'S UIT JE HOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 dit is als een positief plekje bedoeld ik vind de opm. van lytse ook niet kunnen. iedereen die hier komt heeft daar dezelfde reden voor. dat we er verschillend mee omgaan of een ander iemand niet begrijpt, moet geen afkatten van elkaar opleveren. het is oh zo gemakkelijk in te vullen; te (ver)oordelen en te kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Het kost weinig moeite te kwetsen het kost iets meer moeite om Socrates na te leven maar dat voedt de ziel wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Een blaar op m'n hiel zegt mij meer dan ik die blaar kan zeggen. Een blaar op m'n hiel laat me kijken naar m'n sokken, m'n schoenen, m'n manier van lopen, de omstandigheden waaronder ik loop. Vervolgens kan ik maatregelen nemen, niet door die blaar te verwensen maar door m'n lopen te veranderen, andere sokken en/of schoenen te dragen, kortom, aan mezelf te werken, waardoor er misschien geen blaren meer ontstaan. Een blaar is een teken dat er bij mij iets niet goed zit. Toktok.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Rudy, hoop spoedig weer wat van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 A3, dat is een korte termijn oplossing.. maar morgen heb je dan wellicht weer een nieuwe blaar. Met doorprikken los je het probleem niet op, neem je alleen tijdelijk de overlast weg. 't Is net als met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 A3 je mag misschien wel Coco's onderschrift lenen; inzicht zonder handeling brengt geen verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik heb zelf een zoon met autisme Hots en zeker bedoel ik wat ik hier schrijf goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Het betekent wat je zelf schreef A3 (om 9.14 uur) praten is een handelen is twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik zou willen dat Gunn en Marc zich weer zouden melden! En Coco! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik mis Hannah een beetje. Zou het wel prettig vinden als ze de koppie wat meer zou laten zien. Hannah alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik vind het een beetje ongepast wat je zegt over een medeforummer, A3. Leven en laten leven, of is dat dan weer te cliché voor je? We mogen het niet over honden hebben, niet over Socrates, niet over Salinger, niet over roken, onlangs ook al niet over zelfdoding. Ik vind al die beperkingen toch een beetje moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik maak me inmiddels echt zorgen over Gunn. Blijkbaar is er niemand die buiten het forum om contact met hem heeft? Igor komt denk ik binnenkort wel weer eens even buurten, don't worry. Hannah komt vast wel weer even haar neus om de hoek steken binnenkort lijkt me. * Maar voorop blijft staan: Wat is er met Gunn aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 maar goed dat wij geen mods zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Sneeuwwitje jarig vandaag.. hoe zal het toch met jou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 moderators A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden