ikkanhet Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 @Donder hoe gaat het met je? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen . 1 uur geleden zei ikkanhet: @Donder hoe gaat het met je? Gaat wel redelijk, op de ontlasting na dan, morgen weer voor controle naar het ziekenhuis. Hoe gaat het met jou? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen, lente weer in het vooruitzicht doet mij goed. De truien mogen weer bijna in de kast blijven hangen en twee keer per dag douchen word weer de standaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen frummers, Een gat in de dag geslapen, heerlijk zo af en toe. En jaaaa, een heel gulle zon, maar ik zie in de verte de wolken al weer komen.... er wordt inderdaad weer een regendagje verwacht hier. We zullen zien. Nu eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Twee keer per dag douchen? Ik ben door de gasprijs minder gaan douchen. Af en toe een dag overslaan is ook helemaal niet erg. Maar misschien hangt het af van je leeftijd, hormoonbalans en lichaamsgeur. Of je activiteiten. Yvonne Een gat in de dag geslapen? Haha, hoe kan dat nou. Het is nog niet eens half negen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goeie morgen mensen Ik douche nog iedere avond, maar zet de douche zachtjes ik denk 1/3 van wat ik normaal doe. Ik gebruik nu veel minder water en gas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen. DAGPACT Beatrix Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Ik zag gisteren onderweg naar huis op de fiets lammetjes en jonge eendjes. De berm is ook al vol kleur. Nu regent het weer pijpenstelen. Maar het betere weer komt er aan. Hoop doet leven. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen, morgen en de dagen erna blijft als het goed is droog plus meer zo'n Goedemorgen. DAGPACT Beatrix Fonny Toos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Een hele goede morgen allemaal, Bananenbroodje in de oven. Tweede bakkie koffie nu. Douchen, 2 keer per week, meteen haren wassen dan. Vroeger elke dag. Beetje aan de wasbak poedelen kan ook Vanmiddag naar de tuin, want de zon komt als eerste in het westen Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 3 uur geleden zei Donder: Goedemorgen . Gaat wel redelijk, op de ontlasting na dan, morgen weer voor controle naar het ziekenhuis. Hoe gaat het met jou? Hier ook helemaal mis met de darmen en veel meer last van de RLS de laatste tijd. Maandag naar het ziekenhuis voor nog een scan. Uit de eerste scan is gebleken dat mijn ruggemerg is beschadigd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Sterkte @Donder en @ikkanhet was gezondheid maar maakbaar he ! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen. DAGPACT Beatrix Fonny Toos Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Goedemorgen! DAGPACT Beatrix Fonny Toos Freekie Spirit Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Hier word ook wat afgepoedeld aan de wasbak. Douchen vind ik soms maar een gedoe. Net mijn haar nog gewassen.Gewoon bij de wasbak. Het is weer tussen de buien door laveren vandaag. Vanmiddag een optreden met mijn Smartlappenkoor. Een heel toepasselijk lied hebben wij op ons repertoire en dan ga ik altijd met mijn accordeon het publiek in. Zal hem op de muziekdraad zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 5 uur geleden zei Lonster1: Twee keer per dag douchen? Ik ben door de gasprijs minder gaan douchen. Af en toe een dag overslaan is ook helemaal niet erg. Maar misschien hangt het af van je leeftijd, hormoonbalans en lichaamsgeur. Of je activiteiten. Yvonne Een gat in de dag geslapen? Haha, hoe kan dat nou. Het is nog niet eens half negen. Normaal gesproken een keer per dag een douche op de uitzonderingen na zoals het wekelijks boksen. Ik kan het niet maken om daarna niet even een douche te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 1 uur geleden zei Pinkman: Normaal gesproken een keer per dag een douche op de uitzonderingen na zoals het wekelijks boksen. Ik kan het niet maken om daarna niet even een douche te nemen. Ah zo ja Pinkman.. Geeft niks hoor. ik vind het helemaal prima. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Hoe gaat het eigenlijk met jou @Remi1. Door omstandigheden lukt het me al een tijdje niet hier dagelijks mee te lezen vandaar de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden