ikkanhet Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen @ikkanhet en iedereen die nog aanschuift! Koffie is in de maak. Ik ben gisteren en eergisteren net zo laat als de kinderen gingen slapen op bed gegaan. Zo rond 9 uur. Drukke maar hele leuke dagen dan ben je savonds gewoon op. En wil je wel wat graag ook op bed en waarom niet? Dagpact : Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Hé. Lees ik nou dat je er een derde kat bij krijgt @Oskarretje? Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 14 minuten geleden zei lady jane: Goeiemooiemorgen frummers Kopje koffie van deze prikkelbare egel voor jou lieve dame lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen. DAGPACT: Freekie Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Bijna Pasen. De chocolade eieren liggen in de kast. Nu is het de kunst om er zelf vanaf te blijven, want ze moeten zondag verstopt worden in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Lekker lang weekend en leuke zaken in verschiet. We gaan zo even shoppen in Duitsland, normaal ook altijd drank inslaan, nu andere lekkere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen! Misschien een dagpact chocolade-eieren aanmaken, @Toos? Roberto en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 DAGPACT: Freekie Fonny Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Goedemorgen allemaal, Sindskort heb ik samen met twee buurvrouwen wat moestuintjes om de hoek. Zij hadden onze buurtkerstborrel / warme choco georganiseerd. Zal ik nu een buurtpaaseierenzoek high tea organiseren? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 10 minuten geleden zei Roberto: Zal ik nu een buurtpaaseierenzoek high tea organiseren? Nee!!! Doe maar beter niet. Roberto en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 43 minuten geleden zei Donder: Nee!!! Doe maar beter niet. hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Zie een beetje tegen de Pasen op. Een afspraak voor zondag gaat niet door, dus is mijn zondag leeg. Zit nog steeds niet zo geweldig goed in mijn vel. Gelukkig 2e paasdag wel extra toneel in de avond.Begin volgende week ook wel weer wat leuks in het verschiet, dus daar kan ik wel naartoe leven. Een nieuwe modem geïnstalleerd vandaag.Heb ik helemaal zelf gefikst, dus een beetje trots, mag ik wel zijn. Zag daar erg tegenop en hij bleef maar ingepakt staan, tot op een gegeven moment de oude modem het niet meer doet.Tsja, dan moet je wel he? Deze is stukken kleiner en verbruikt minder stroom. bolletje en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Kak weer woorden hier met partner, drank lonkt dan wel. Neiging om naar een hotel te gaan en dan daar bij de bar wat drinken en de boel overdenken. Andere gedachten zijn juist nuchter te blijven, dan kun je beter relativeren. Ik weet wel waar ik naar moet luisteren, maar de stemmetjes zijn wel heel luid nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Oei @Mariann. Blijf maar lekker nuchter.Je kunt het dan ook veel beter relativeren. Hoop dat het je lukt! Wat moet je nou aan de bar, bij zo'n hotel joh! Morgen spijt en het probleem is er nog steeds, plus weer een probleem erbij. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 We weten allemaal hier waar je het over hebt Mariann, en hoe zwaar het is om dan niet te luisteren naar die stemmetjes.Veel eten, maakt niet uit wat als het maar goed vult, dat neemt de trek weg, en een ommetje met je neus in de wind. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Heb inderdaad afleiding gezocht en het gesprek ook al aangegaan. Het is al weer weg, ga idd wat lekkers maken. rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 Dan ben je er hartstikke goed mee om gegaan Mariann. Dit is de juiste manier. toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 @Mariann, goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden