ikkanhet Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Ben de laatste tijd aan het denken. Als ik nu wakker zou worden en mijn hele nuchterheid was een droom geweest zou ik het meteen geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goeiemorgen @Donderfijn je hier weer te zien. Hoe gaat het vandaag met je? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 4 minuten geleden zei ikkanhet: Hoe gaat het vandaag met je? Gaat wel redelijk. Benen zijn weer een beetje toonbaar, dus het vocht gaat er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 24 minuten geleden zei Donder: Gaat wel redelijk. Benen zijn weer een beetje toonbaar, dus het vocht gaat er uit. Gelukkig hopelijk gaat het nu steeds een stukje beter. Duim voor je. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 1 uur geleden zei Beatrix: Goedemorgen vroege vogels DAGPACT Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen frummers, Ik werd wakker in een witte wereld, het heeft een beetje gesneeuwd hier. De zon schijnt inmiddels gul, veel wit is al weg. Eerst nog maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goeiemooiemorgen frummers gisteren in regen en hagelbuien gefietst echt waterkoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne, frisse morgen toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Hier ligt ook een ietsie pietsie sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen allemaal, Hoe is het mogelijk, sneeuw ! Hier niet hoor, strak blauwe lucht en koud, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen. Wel gevroren en koud, maar met zonnetje. Zoveel beter dit! DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Ja, zo'n zonnetje is wel heel fijn, ook al is het hartstikke koud. En het waait niet meer, dat scheelt ook behoorlijk, gisteren stormde het hier gewoon, zo verschrikkelijk guur... Hoe gaat het nu @Toos? Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen Vandaag 3 maanden geen druppel, op naar de mijlpaal van 100 dagen. DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Toos mariann Lonster1, Fonny, Kamille en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Goedemorgen allemaal. Naar het zwembad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Het gaat denk ik wel weer de goede kant op @Yvonne. Gisteren de hele dag op de bank gelegen. Rust en kleine beetjes eten, daar moet ik het nu even uit halen. En geduld. Lief dat je er naar vraagt. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Vannacht 10 uur geslapen en nog steeds moe. Een burn-out is een zeer hardnekkig geheel. Maar ik drink niet! DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Toos mariann Pytje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Yvonne Toos mariann Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Zo he, gisteren gewoon de hele dag op bed gelegen en geslapen.Alleen even de hond tussendoor uitgelaten.En dat zonder slaappillen. Blijkbaar had ik het nodig. Vreselijk gezweten en nu best een beetje gaar nog.Ben helemaal nog niet de oude.Mijn hoofd voelt klam aan, maar heb geen koorts. Wel weer de bijwerkingen die bij de antibiotica horen.Pijnlijke gewrichten. Al me al, nog maar goed voor mezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Een huilbui zomaar vanuit het niets. Het gaat gewoon nog niet goed. Nu koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 1 uur geleden zei Spirit: Een huilbui zomaar vanuit het niets. Het gaat gewoon nog niet goed. Nu koffie! Het is gewoon ontzettend rot om in je uppie ziek te zijn. Vooral als het wat langer duurt en er geen verbetering lijkt te zijn. Maar het wordt weer beter, het kost soms wat tijd. En een huilbui klaart de lucht. Misschien een lekker boek of leuke film voor nu? Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Net toch boodschappen gedaan, m'n tonic was op, dus straks weer drinken, drinken drinken met verse citroensap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 26 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2023 Water, heel veel water heerlijk! vrijdag weer terug gekomen van een paar dagen weg. Een stukje voormalig Zuiderzee gezien en veel gewandeld op de Veluwe. Zometeen de vakantie afsluiten met een etentje bij een wereldkeuken en morgen weer de kinderen naar school en aan t werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden