Spring naar bijdragen

Zo 22 jan 2023


bumperjim

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Roberto:

hij zoekt @Remi1

Ik ben hier. Heb ik duidelijk gezegd; maar 1 pb van hem, of van wie dan ook, vandaan.
Met mijn telefoon nummer strooi ik niet zomaar en dat is voor mijn man, voor mezelf (behoud), maar ook voor diegene die naar me vraagt. Zo "schoon" ben ik nou ook "nog" weer niet.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor die opheldering @Spirit Ik dacht al..in een haven passen we doorgaans op elkanders boot/ ligplaats. Ik begreep het al niet.

@Roberto Als je het niet aankunt is helemaal niet erg maar dan moest je het helemaal niet doen, hoe lief en goed bedoeld ook.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toen werd het stil. ;)

Over tot de orde van de dag maar even. Ik heb een leuke voetbal gekeken vanmiddag.
Erna lekker gegeten, we zouden uit eten waren de plannen, maar ik vond thuis eten even prettiger. Dan zou ik nog een cake bakken.. maar daar had ik ineens ook geen zin meer in om te doen, dus ook al niet gedaan. Typisch zo"n luie zondag waarin alles kan en mag. maar niks dat moet. Heerlijk.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Spirit:

Dan blokkeer je zijn nummer toch gewoon?

Heeft hij zijn eigen nr hier neergezet?

Ja dat weet je toch zelf ook? Je zegt net zelf dat de moderator het moet doen omdat jij het niet aan z"n verstand kunt peuteren hoe hij dat moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En deze antwoorden begrijp ik nooit altijd zo goed.

Waarom zo boos om biertjes om af te bouwen en hoezo leugens?
Voor de 1 werkt dat niet en voor de ander misschien wel. Wat bij jou misschien niet geholpen heeft zegt niks over die ander.

Om het bij mezelf te houden, ik kan dat wel en heb het heel vaak zo gedaan. Ik zeg niets over makkelijker of moeilijker maar het kán wel degelijk hoor.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...pffff hou op. Toen ik ging ik op mijn knietjes huilend door de woonkamer kruipen naar mn mobiel, lopen of staan ging niet meer, om de AA te bellen.
Zie mezelf nog zitten op de vloer in het hoekje naast de kast en bellen dan maar.

Brrrrr..Dat gun ik werkelijk niemand toe,

Snap je wel denk ik @Adri02 Zelfs "je vriend' de drankduivel lacht je/ mij dan keihard uit.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik @Zbb in gevecht zie met de verslaving zet het mijzelf op scherp. Nog niet zo lang geleden was ik daar ook en leek er geen eind aan te komen. Een vicieuze cirkel van spijt en schuld…. de kater en weer van voor af aan opnieuw en opnieuw… 

ik ben ontzettend dankbaar dat deze cirkel voor mij doorbreken is en gun iedereen een ander leven dat niet meer in het teken staat van afhankelijkheid voor middelen.

@Zbb


Houd je haaks kerel!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Remi1:

Ja dat weet je toch zelf ook? Je zegt net zelf dat de moderator het moet doen omdat jij het niet aan z"n verstand kunt peuteren hoe hij dat moet doen.

Ja @Remi1ik heb gezien dat hij zijn nummer hier openbaar neergezet had.
Nadat ik zijn nummer prive gekregen had en naar jou vroeg om hem te bellen.
En hij mij meerdere keren gebeld heeft.
Hij heeft jou en mij door elkaar gehaald, thats all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...