Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
7 uur geleden zei Zbb:

Bel alsjeblieft nooit heen ambulance meer

dit is al de zoveelste keer en ik raak me ligplaats voor me boot nog kwijt op deze manier 

Maar @Zbb soms is een ambu nodig, soms ook in een haven, daar gebeurt ook weleens wat. Waarom zou je je ligplaats voor je boot daar kwijt aan geraken, .. Of anders gevraagd; Wat heeft je ligplaats van je boot ermee te maken?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Zbb:

Kan iemand die nummers wissen

het lukt me niet

Rechts bovenin je bericht op die 3 puntjes en dan bewerken. Wij kunnen dat niet voor je wissen @Zbb

Geplaatst
2 uur geleden zei Spirit:

Als Rotterdam is dit wel een unieke wedstrijd natuurlijk.Ben niet eens een echte Rotterdam.

Mijn HDMI kabel is afgebroken.Net nieuw gekocht.

Geen zin om weer naar de action te gaan in die kou.

Het paste ook allemaal maar net.

Weinig daglicht vandaag Straks maar aan de buurman vragen.

Ik heb verbouwvingers.

Wil iemand het vragen gaan

het lukt me niet

Geplaatst

Heb net contact gehad met. @Zbb

WhatsApp met beeld.Hartverscheurend.Hij weer niet hoe hij je nummer weg moet halen.Dringt niet door.

De moderator maar inlichten.

Mijn tv werkt weer.Zelf gedaan met een tangetje.

Nu doe ik niets meer.blij dat het in orde is nu.

Geplaatst

De moderator zal nog meer weg moeten halen, ben ik bang.

Denk dat je in dezelfde staat verkeerd als @Zbb en jij wil hem helpen?.

Het is idd, de lamme, helpt de blinde.

Ik weet iets meer wat er die vrijdag is gebeurd.

In het ziekenhuis wilden ze hem naar de crisisopvang brengen.

Hij heeft er echter voor gekozen, om naar zijn boot terug te gaan.

Dat hij zijn ligplaats kwijtraakt, is niets van waar.Ze hebben zelfs aangeboden zijn boot af te sluiten.

Kachel uit etc.

Er is hem zoveel hulp aangeboden.

Word er zo onderhand ook wel moedeloos van.

Dat sommige mensen hier afsluiten is ook uit onmacht.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Roberto:

hij zoekt @Remi1

Ik ben hier. Heb ik duidelijk gezegd; maar 1 pb van hem, of van wie dan ook, vandaan.
Met mijn telefoon nummer strooi ik niet zomaar en dat is voor mijn man, voor mezelf (behoud), maar ook voor diegene die naar me vraagt. Zo "schoon" ben ik nou ook "nog" weer niet.

Geplaatst (bewerkt)

Dankjewel voor die opheldering @Spirit Ik dacht al..in een haven passen we doorgaans op elkanders boot/ ligplaats. Ik begreep het al niet.

@Roberto Als je het niet aankunt is helemaal niet erg maar dan moest je het helemaal niet doen, hoe lief en goed bedoeld ook.

bewerkt door Remi1
Geplaatst (bewerkt)

En toen werd het stil. ;)

Over tot de orde van de dag maar even. Ik heb een leuke voetbal gekeken vanmiddag.
Erna lekker gegeten, we zouden uit eten waren de plannen, maar ik vond thuis eten even prettiger. Dan zou ik nog een cake bakken.. maar daar had ik ineens ook geen zin meer in om te doen, dus ook al niet gedaan. Typisch zo"n luie zondag waarin alles kan en mag. maar niks dat moet. Heerlijk.

bewerkt door Remi1
Geplaatst
3 minuten geleden zei Spirit:

Dan blokkeer je zijn nummer toch gewoon?

Heeft hij zijn eigen nr hier neergezet?

Ja dat weet je toch zelf ook? Je zegt net zelf dat de moderator het moet doen omdat jij het niet aan z"n verstand kunt peuteren hoe hij dat moet doen.

Geplaatst

Ik ruik leugens.... Nouja ik duik er vroeg in, de hele week kinderen naar school brengen en daarna zelf nog werken ook. Gelukkig ben ik wo, do en vrijdag vrij :)
Morgen dag 7

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...