Mariann Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Goedemorgen, binnen maar eens lekker soppen. DAGPACT: Fonny Beatrix Maarten Yvonne Zbb Pytje Roberto Toos Ikanhet Spirit Freekie Prana Rapilos Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Janken Zomaar Prana en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Vers fruit, gatenkaas. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Spirit: Vers fruit, gatenkaas. Ja dat kan je emotioneel raken 4 januari 2023 bewerkt door bumperjim Prana, Fruitvlieg en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Dag 4 - voel me steeds beter ondanks sluimerende griep maar geen kater die nog erger is, kippensoep aan het maken, zin in! DAGPACT: Fonny Beatrix Maarten Yvonne Zbb Pytje Roberto Toos Ikanhet Spirit Freekie Prana Rapilos Mariann Pats Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Bami van de rottiboer.De loempia erbij, gaat teveel worden. Vriezen we gewoon in. Ga niet al te vroeg eten. Even nog wat vers fruit eten. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Kunnen wij iets voor je betekenen @Spirit? Misschien was er geen aanleiding om te huilen, maar soms moet het er gewoon uit. Lekker even laten lopen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 3 uur geleden zei bumperjim: Ja dat kan je emotioneel raken Als het troostfood is vind ik het nog knap om zo op je lifestyle te letten als je zo in je zelfmedelijden zit. (Tenminste dat lees ik eruit wat Spirit schrijft). Ze drinkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Lukt het afbouwen Remi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Zojuist zei Zbb: Lukt het afbouwen Remi? Wilde ik ook net vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Hier droge afmelding maar bij lange na nog geen slaap.Ook wat buikpijn. Neem zo wat fruit en nog ff met wat teksten tutten. Heb nieuwe kleine boxjes voor mijn keyboard, klinken echt geweldig. Zo blij mee. Kan ook een koptelefoon op. Kan ik lekker opnemen en morgen inzingen. Kan er niet meer mee stoppen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 @Remi1zal ik een wiegenliedje voor je zingen. Zo rot voor je, dat je er maar niet uitkom, uit die rot binge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik heb mezelf een Google chromecast cadeau gedaan. We kijken nu thuis de ene film na de andere. Tip: ‘El buen patrón’ @Remi1 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik ben vanavond naar De acht bergen geweest, prachtige film, meteen het boek in de bieb gereserveerd, zus vond dat ook een topper na de film. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2023 Droge afmelding van het Dagpact nog lady jane, rapilos en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden