Spring naar bijdragen

woensdag 28 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Naar het er nu uitziet gaan we toch maar wat eerder naar huis. Alles is zo zompig en klam, de camper beslaat aan 1 stuk door aan alle kanten. We doen de hond met oud en nieuw wel oordopjes in en halen alsnog wat oliebollen en appelflappen. Of er moet nog een wonder gebeuren dat de zomer hier ineens uitbreekt... Koud hebben we het overigens niet. Kerst was trouwens wel heel knus, ondanks een eenvoudige ėénpansmaaltijd. Het hokje hangt vol met lichtsnoertjes op batterijtjes en we hebben een minikerstboompje met lampjes. Maar het zonnepaneel krijgt te weinig licht om de huishoudaccu goed op peil te houden zodat we de "gewone" stroomverbruikers alleen met beleid kunnen gebruiken. 

Tot laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit als je nou eens zorgt voor een structurele dag invulling? Houdt dat je niet meer op de been? Het klinkt telkens alsof je steeds vakantie hebt als je pas iedere dag tussen 12 en 13 uur je bed uit komt rollen. Voor mijzelf was vakantie voorheen altijd een trigger om juist te drinken. 

bewerkt door Senna34
Tikfoutje, ik had mijn bril niet op ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af voor het dagpact.

@Senna34omdat ik mij pas later op het forum meldt betekend dat nog niet dat ik pas om 12 of 1 uur mijn bed uit kom rollen.

Vaak heb ik er dan de ronde met de hond al opzitten en wat huishoudelijke klussen.

Meld me steeds structureel rond een uur of 12.

Waar komt dat idee vandaan dat ik te weinig structuur heb in mijn dag.

Je hebt een verkeerde indruk over mij en dat vind ik jammer.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve @Spirit je hoeft (hier) geen verantwoording af te leggen. Daarbij lijkt @Senna34 op 1 of andere manier zich heel erg tot je aangetrokken te voelen. anders zou ze ook op anderen reageren of over zichzelf vertellen maar dat doet ze weinig of niet.

Daarentegen was ik  wel laat me bed uit vanmorgen. Mocht het je boeien Senna. Half 12. En nu?
Moet ik me schamen of krijg ik straf?
Mens, wat kan jou dat nou toch schelen, leef je eigen leven. Leven en laten leven.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en of het nu goed of fout gevonden wordt, boeit me totaal niets, want ik ga nu aan een oliebol met heul veul poedersuiker.
Misschien ook nog wel een extra krentenbol erbij. Wat kan mij het schelen, niets. Dus wat kan het jou (of wie dan ook) helemaal wat schelen.

Niets toch.

bewerkt door Remi1
woordje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer wat opgeknapt,  en zoon weer helemaal . Kerst was inderdaad niet wat we ervan verwacht hadden

De 2 bevriende stellen die uit elkaar zijn . Omdat de man van de 1 met de vrouw van de ander ..... nou die soap begint onderhand op een psychologische thriller te lijken. Wat een ellende,  de boel staat op ontploffen en ik wil er tussen uit blijven maar wil ook een goede vriendin zijn .  Dus ik schipper een beetje maar geef ook teveel mijn mening wanneer die gevraagd word.  

@Roseeen @Lika hopelijk voor jullie ook een gezond 2023 vwb de gezinsleden en natuurlijk ook voor alle frummers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bahbah ik ben ziek, gelukkig geen corona (alhoewel dat eigenlijk ook weinig uitmaakt,  blijf nu toch thuis) hopelijk steek ik oudste zoon niet aan, die verheugt zich zo enorm op oud en nieuw met z'n vrienden en vriendinnetje. Hoofdpijn koorts en verkouden. Hoofd lijkt wel een gloeilamp. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beterschap @Rosee, hopelijk houd je van lezen en films, dan kun je het als een extraatje beschouwen, dat je verder niets "hoeft".

en @Francoise, misschien help je je vrienden méér door hun hun eigen boontjes te laten doppen? Heb jij meer tijd voor de jouwe ook.
Zo probeer ik het tenminste als ik me te druk maak om anderen, het geeft me wel wat rust dan. Machteloosheid verduren.............pfffft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

Dank je @lady jane, ja hou van films en lezen maar heb vreselijke hoofdpijn nu en 39 koorts. Net een weekje vrij en dan dit. Voel mezelf heel zielig. (Ja ja het is maar een griepje maar mag wel toch?:()

Balen Rosee , ja dan ben je ook zielig hoor,  blêhhhh . Ik hoop voor je dat je met oud en nieuw weer wat bent opgeknapt :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Remi1:

Ach lieve @Spirit je hoeft (hier) geen verantwoording af te leggen. Daarbij lijkt @Senna34 op 1 of andere manier zich heel erg tot je aangetrokken te voelen. anders zou ze ook op anderen reageren of over zichzelf vertellen maar dat doet ze weinig of niet.

Daarentegen was ik  wel laat me bed uit vanmorgen. Mocht het je boeien Senna. Half 12. En nu?
Moet ik me schamen of krijg ik straf?
Mens, wat kan jou dat nou toch schelen, leef je eigen leven. Leven en laten leven.

Ach @Remi1 hier is je tag. Goed zo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...