Maja Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 @niks: HIEPERDEPIEP HOERA voor Mini! En Valco heeft het getroffen bij jullie @ikkanhet. ikkanhet en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 7 minuten geleden zei bumperjim: Het hangt van de context af. Ik moet niet meer thuis in mn eentje gaan zitten drinken, want dan kan je elke dag wel aan de zuip en dat gebeurt dan ook. Maar ik ben nooit een binger geweest. Ik kan stoppen na 1 of 2 bier. Mijn gevaar zit in de dagelijkse gewoonte. En zo gauw het weer dagelijks is dan wordt het langzaam steeds meer per dag. Verder hangt het er helemaal vanaf met wie ik zit te drinken. Ik ben zo beinvloedbaar als een kind van 14. Hier in Keulen zit een collega (nu gelukkig met pensioen ) met wie ik ooit voor 70 euro wodka heb zitten zuipen in een restaurant. Zonder na te denken de rekening ingediend, toen zei mn baas hoho die mag je lekker zelf betalen. Lol dat was best genant Dat was dan wel bingen geef ik direkt toe maar het was zeker geen gewoonte van me. Das war einmal. Een jaar of 7 geleden. Langzame zelfmoord is het eigenlijk, dat soort akties. Ik ben in het verleden met mijn ex mee naar Hamburg geweest voor 5 dagen. Hij had een cursus daar. Ik mocht mee van de baas. Zij mijn ex ook jou drankrekening er niet bij indienen. Ik zei nee joh natuurlijk niet. Toch gedaan en vijf dagen flink drinken lekker betaald gekregen. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Goedemorgen. Gefeliciteerd met mini @niks! Wat schattig zo'n loopfietsje. Heerlijke leeftijd 2, de terrible two kan beginnen haha niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Gefeliciteerd met Mini @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 O djies weer zo’n groot plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 2 uur geleden zei Artax: en voor Yvonne en Reacher.. Yes!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 En mijn toetje van gisteravond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 De eerste euforie van het stoppen kan je ver de nuchtere maanden in dragen. Je moet wel oppassen voor een eventuele tegenbeweging binnen jezelf. De stopdip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 47 minuten geleden zei Reacher: De eerste euforie van het stoppen kan je ver de nuchtere maanden in dragen. Je moet wel oppassen voor een eventuele tegenbeweging binnen jezelf. De stopdip. Ja volgens mij heb ik die nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 (bewerkt) Dagpact: Fonny Trubbelzak Yvonne ikkanhet Genoeg Freekie Toos Spirit 11 november 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Gefeliciteerd met mini @niks Hier gaat het zijn gangetje. De poes op schoot, een leesboek en kopje koffie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 (bewerkt) Beetje lastige en vervelende dag vandaag. Gefeliciteerd met Mini haar verjaardag @niks 11 november 2022 bewerkt door Remi1 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Dagpact: Fonny Trubbelzak Yvonne ikkanhet Genoeg Freekie Toos Spirit Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Wil je er wat over kwijt @Remi1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Een mooie dag om jarig te zijn, de 11e van de 11e. Veel gekker wordt het niet. En Sint Martinus ook nog eens. Dat was die gozer die zijn mantel deelde met een arme sloeber. Eigenlijk bedoeld als inspiratie om wat voor je minder bedeelde medemens over te hebben. Maar nu gaan de rijke kinderen langs de deur om snoep binnen te harken. Gefeliciteerd Mini & Valco. En alle andere kinderen en dieren die misschien nog jarig zijn. ikkanhet en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Ik ga vanavond met mijn zoon naar Sparta! Sinds dit jaar een seizoenkaart. Ik vind dat wel zoiets leuks om samen met je zoon naar de voetbal te gaan Hadocque, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Veel plezier bij Sparta @Oskar. Ga je ook het Spartalied meebrullen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 De Sparta-Mars! Uit volle borst @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Dank jullie wel voor de felicitatie's! Alles was een feestje voor Mini vandaag, wat een heerlijk, genietend kind. Feest op de groep, trakteren. Thuis snel even een middagdutje en dan zijn opa en oma's er. Een duplotrein van ze samen, wie het leuker vind, papa of Mini? Als het donker is, nog even een rondje met papa en opa met je lampion. Je feestmuts op, dat levert wel wat extra op. Ondertussen heb ik soep en broodjes klaar. Samen eten, dan opa en oma's uitzwaaien. Nu ben je onder de douche en zo lekker slapen, dromen over je verjaardag! En Inie? Ze zag dat het goed was! Rosee en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Voor bij de koffie zo nog een stukje taart voor jullie! lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 (bewerkt) Is da Bumba? Effe gegoogeld en het IS HEM ECHT!! Goeie herinneringen aan dat kereltje. Die heeft onze dochters nog wat nederlands weten bij te brengen van de dvd. "Het circus komt eraan!!" dat was het wel zo'n beetje 11 november 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 3 uur geleden zei Oskar: Ik ga vanavond met mijn zoon naar Sparta! Sinds dit jaar een seizoenkaart. Ik vind dat wel zoiets leuks om samen met je zoon naar de voetbal te gaan Spartanen, vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 5 uur geleden zei Spirit: Wil je er wat over kwijt @Remi1? Ik "kwijt" hier niet zoveel meer. Dus nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 9 uur geleden zei ikkanhet: Ja volgens mij heb ik die nu. De stopdip? Wat zijn je gedachten dan? ‘Is dit het nu’ of ‘ik dacht dat ik minder last zou hebben van pijn/ongemak’ ? Of heb je het echt moeilijk omdat je wil drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 november 2022 Rapport Share Geplaatst 11 november 2022 Tjee @nikstwee jaar al!! Wat ongelofelijk. Gefeliciteerd! Sinds kort vind ik dagen ook goed als ze niet zo goed zijn of beter gezegd: ik me niet zo goed verhoud tot de dingen. Dat scheelt!!! Dan is het gewoon ffe zo zo. Prima. Hou vol @ikkanhet! Gewoon doorgaan. Je wordt vanzelf weer trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden